sobota 26. srpna 2017

Co by Vás mohlo zajímat




Přeji krásné sobotní odpoledne.

Moc se omlouvám všem,kteří netrpělivě očekávají další příběhy ze života mých panenek.Je mi líto,že je budu muset zklamat,ale další příběhy nebudou.Neříkám že už nikdy,ale v dohledné době určitě ne.Přiznám se,že poslední dobou nestíhám a také jsem tak nějak ztratila chuť.Musím si dát zkrátka pauzu a uspořádat si jiné věci.

Nové panenky i nadále budu představovat,jen s příběhy si dám na chvíli pokoj.Nemůžu vám říci,kdy se k nim zase vrátím,ale snad zas jednou určitě.

Je mi to sice líto,ale rozhodla jsem se svou část sbírky rozprodat.Pokud je nějaká panenka o kterou máte zájem zkuste mi napsat a třeba se dohodneme.Panenky budu prodávat nahé,s certifikátem pravosti pokud ho najdu a v náhradní krabičce.Více informací budem řešit přes mail.

Všem přátelům zde na blogu děkuji za Vaši přízeň a i nadále budu sledovat a komentovat ostatní články na Vašich blozích.

Mějte se krásně.Mám Vás ráda.

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...