středa 6. dubna 2022

Barbie Looks Tall Blonde



Zdravím,

po dlouhé době můžete vidět u mě novou panenku Barbie.Začínala jsem s Barbie,pak jsem našla zalíbení u panenek Fashion Royalty a svou sbírku Barbie rozprodala,abych měla na FR,protože přeci jen se jedná o panenky,které jsou úplně v jiné cenové rovině a rozhodla jsem se,že se zaměřím pouze jen na ně.

Nejsem typ sběratele,co má panenky v krabičkách.Razím totiž heslo,že věci mají dělat radost a sloužit nám.Ani nejsem typ sběratele,co by hromadil.Na začátku tomu tak bylo u Barbie,že jsem jich měla tolik,až na místo radosti,jsem cítila skoro až paniku,jak jsem jimi byla obklopena.Takže dnes už vím,že můžu mít jen určitý počet panenek,než začnu panikařit a tak mi to vyhovuje.

Nějakou dobu jsem tedy byla zaměřena pouze na Fashion Royalty.Pak jsem k nim zkusila Poppy Parker,což nefungovalo,ty panenky mi prostě nesedí,i když mezi sběrateli jsou hodně oblíbené.Před pár lety jsem si pořídila menší hrací partu panenek Barbie,ale nikdy jsem neměla v plánu je začít zase sbírat.Od Vánoc se mi líbí i panenky od Rainbow High,což je naprostý úlet.Pořídila jsem si čtyři a nyní už mám jen dvě.A nedávno jsem pořídila dvě další Barbie do hrací party.Z toho jedna je tato vysoká platinová blondýnka a nevylučuji,že časem pořídím ještě další Barbie.

Jsou panenky o kterých vím,že mi budou dělat radost určitý čas a pak jsou takové,kterých se vzdát nechci nikdy,když nebude vážný důvod.




 Pěkná parta.Líbil by se mi možná ten blonďák a ta bruneta vedle něj.



Barbie Looks Tall Blonde z kolekce Black Label,kterou navrhl Bill Greening.

Jedná se o novou tvář Victoria.

Panenka má krátké bílé šaty,látka je kupodivu pěkná,ale zase mají suchý zip.Fuj.Boty na platformě.Oblečení špatné není,ale můj styl to není.

Tyhle těla se mi nelíbí.Sice jsou super pohyblivá,ale naprosto neestetická.Žádné sexy ženské křivky.




Dobře se mi fotí a byla radost jí zkoušet různé modely.Nemá propíchlé uši a nevadí mi to.Mohla bych jí je propíchnout,ale nemám tu potřebu.

Skládací sukně,rolák a kabátek mám už dlouho od Jany Edrové,která šije pro panenky.Její oblečky mám ráda z důvodu,že jsou tak nějak univerzální.Obléknou je jak FR,Poppy Parker či Barbie.




Vlasy jsem umyla.Měla je neskutečně zplihlé.Krásná tvářička.Dostala krásné jméno ANNIE.





Kabát je také od Jany E. a sukně s halenkou i černá kabelka je od FR.




Spoustu sběratelů mělo problém s malbou u této panenky.Já nic nevidím,mě se líbí a neřeším to.






Mám ráda černé oblečení a jsem přesvědčena,že je to jedna z barev,která sluší snad každému.




Zdá se,že této panence bude slušet většina toho,co jí obléknu.Sukně a rolák je od Jany.Kabát je originál od FR a luxusní kabelka,kterou bych chtěla i pro sebe je od Viky.







Kabát s kabelkou je od Jany.Džíny a rolák jsou od Ivy K.




Annie je krásná panenka.Mám z ní velkou radost.




Jsem zvědavá,jak se Vám Annie líbí.Mám ještě jednu Barbie novinku,ale to zase příště...


La Micha & její panenky.

15 komentářů:

  1. Táto bábika je nádherná <3 No, veľa kusov malo hroznú maľbu očí, čo je dosť problém aj pre mňa, preto som dve poslala od seba preč, teraz mám tretiu, tiež nie je dokonalá, ale tú si asi nechám.
    Annie naozaj pristane všetko, krásne si ju poobliekala.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to skvělá Barbie. Jsem ráda, že jsi se rozhodla ji nakonec ubytovat.

    OdpovědětVymazat
  3. U tebe se mi tato dívčina moc líbí. Krásně jsi ji oblékla, máš pro panenky nádherné oblečení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Věrko.Vtipný je,že panenky mají mnohem větší a lepší šatník než já sama :-D .

      Vymazat
  4. Krásná Barbie, zářivé vlasy a krásné oči! A opravdu jí sluší všechno co jí oblékneš! Taky bych chtěla takový věci. A těším se na tu druhou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.O tom mi povídej,mé panenky si žijí v luxusu.Aspoň někdo :-D

      Vymazat
  5. Já tyhle platinové krasavice prostě můžu, takže gratuluji. A i když jsem orientovaná na IT, taky po Barbie jednou za uherský rok sáhnu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Mám to samé,pořád vedou FR holky,ale někdy prahnu po změně apd...

      Vymazat
  6. U mňa bola zo začiatku, čo boli Looks novinkou na trhu, najslabším článkom. Dokonca ju predbehla i tá krpatá krátkovlasá, aj keď krátke vlasy vôbec nemusím. Teraz sa mi už páči, pre mňa je taká éterická vília princezná.😍🧚‍♀️
    Najviac sa mi páči v outfite s bielym rolákom, sukňou a kabátom.😍 V čiernej pôsobí dosť starecky...
    Teším sa, keď ju opäť uvidím na blogu v nejakom inom outfite alebo možno v príbehoch?😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každému se líbí něco jiného.Těžko říct,zda je obsadím do příběhů,spíše ne.Mám je spíše na hraní pro sebe,převlékání apd...Tak černá se Ti neelíbí,no vidíš a mě zase ano.

      Vymazat
  7. Mně se líbí moc, mám ji taky, možná je to tím, že jsem měla štěstí na dobrou malbu, ale tvář je to krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi líbí.Já jsem slepá a žádnou vadu na ní nevidím ...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....