sobota 9. dubna 2022

Barbie Keith Haring 2019

 


Ahoj,

tak dnes Vám představím poslední novinku z řad Barbie.Přiznám se,že jsem jí okouzlena.

Panenka je z Gold Label kolekce.Jedná se o tvář Goddess a navrhl jí Bill Greening,podle amerického umělce Keith Allen Haring,který se proslavil svými grafity a art stylem.Mnohem více informací o něm i panence najdete na blogu u Mary.Doporučuji.

Panenku jsem koupila nahou,její oblečení není můj šálek kávy.






U některých panenek nemusím vůbec přemýšlet co jí dám na sebe.Tyhle šaty mám doma už dlouho a pořád čekaly na tu pravou panenku a ta pravá se našla.Nevím jak Vám,ale mě se tedy v nich líbí hrozně moc.






Účes i styl líčení se hodí k šatům.Moje verze princezny Rosely a jestlipak víte,kdo byla Rosela??




Princezna Rosela.

Dnes jako princezna,ale určitě mám v plánu jí dát do civilu.

Děkuji za Váš čas,

La Micha & její panenky.

14 komentářů:

  1. Je krásná, chápu, že jsi ji musela mít. Šaty od Rapunzel jí moc sluší. Barbii jako Rosellu znám jen z pohádky Barbie jako Princezna z ostrova. Zajímavá asociace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Hned jsem věděla jaké šaty jí obléknu,já v ní tu Ro z toho Barbie filmu prostě vidím.

      Vymazat
  2. Moc se mi tvoje Princezna Rosela líbí.
    Také jsem o ní přemýšlela, váhala jsem. Tvůj článek rozhodl: budu jí nutně potřebovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda,že panenka zaujala.Myslím,že nebudeš litovat.

      Vymazat
  3. Jako šípková růženka! je moc krásná a šaty jsou přímo pro ní jako dělané! Těším se na civil bude to kočka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.S civilem to je horší.Už jsem toho vyzkoušela dost a není to ono.

      Vymazat
  4. Tahle je vážně nádherná. Já ji chodila okukovat do Dráčiku, ale měla křivou malbu očí, tak jsem ji tam nechala. Každopádně ráda se na ni podívám jinde ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Hodně panenek Barbie má problém s malbou,jak tak slyším...

      Vymazat
  5. Je to prekrásna blond Goddess.🥰 Super, že si do nej nakoniec išla.😊 Veru, tie princeznovské šaty Ruženka/Rapunzel na ňu čakali, veľmi jej pristanú.😍 Som zvedavá aký civilný outfit nakoniec dostane. U mňa si už prešla rôznymi typmi. Ďakujem za propagáciu môjho blogu.😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Ano,je moc hezká.Zatím právě vůbec nevím,co jí obléknout.Takže pořád je za princeznu.Nemáš za co,nechtěla jsem psát v podstatě to samé co ty,takže kdo o ní bude chtít vědět víc,ví kde informace hledat.

      Vymazat
  6. Goddessky málokdy zklamou, vůbec se nedivím, že Tě oslovila, líbí se mi jako romantická princezna i ve svých původních civilních šatech. Jako princezna mě překvapila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato tvář je zajímavá.I mě,jsem z té proměny nadšená natolik,že se mi v ničem jiném nelíbí.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....