pondělí 10. ledna 2022

Šatník


 

Když jsem viděla ve skupině tento šatník od Rainbow,musela jsem ho prostě mít také!Skvělý doplněk pro různá focení,má potenciál.Navíc mi ho sehnala jedna sběratelka za úžasnou cenu.



Součástí šatníku bylo i oblečení apd.Využiji z toho jen minimum,zbytek jsem poslala dále do světa.Tohle není tak úplně můj styl no.Židle je luxusní a budu doufat,že časem bude v podobném stylu i nábytek,to by bylo super.




Chloe usoudila,že pro Rainbow je takový šatník škoda a tak si ho zabrala pro sebe.Koneckonců ona je bohatá dědička a také modelka,takže co?!!





Chloe si svůj nový šatník náležitě úžívá.Moc jí sluší,to je pravda.




Skoro dokonalé,ale ty barevná ramínka mi kazila celkový dojem.Takový rušivý element.Zkusila jsem si tedy vyrobit vlastní,z drátků.Dokonalá nejsou,ale jsem spokojená.







La Micha & její panenky

15 komentářů:

  1. Ten šatník u integritek vypadá mnohem lépe než s rainbow kolekcí ;-) Za mě super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se,že FR byl důvod proč jsem ho chtěla ;-) .Děkuji.

      Vymazat
  2. Je úžasný, nemohla som sa od neho v Dráčiku odtrhnúť, v Tvojej úprave je dokonalý a Tvoje kočky si ho náležite užijú :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Šatník je bezvadný. Nedivím se, že si ho Chloe zabavila pro sebe.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten šatník se mi taky moc líbí. Pěkně jsi to vyřešila s těma ramínkama. Možná taky nějaká udělám. Chtěla bych udělat pro moje holky obchůdek s oblečením, a to budu potřebovat ramínka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasný.Děkuji moc.Musela jsem to nějak vyřešit,štvalo mě to,ty původní barevná.Když jsem si zvládla vyrobit já ramínka,tak to pak zvládne už každý!!

      Vymazat
  5. Ten šatník je naprosto skvělý! Taky bych ho dala spíš FR. A Chloe to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Aj ja si myslím, že tento šatník je pre bábiky Rainbow High úplne zbytočný.😂 Mne sa najviac páči jeho stolička, pretože je moderná a dizajnová.😁 A aj tá priehľadnosť je veľmi zaujímavá. Do Tvojej vitrínky a k Tvojím IT kočkám sa dokonale hodí.🥰🥰Vyrobila si skvelé vešiaky. Veru tie pôvodné sú divoké a nejednotné. Predsa len Mattel šatník má distingvované čierne vešiaky.🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně těch pár svršků co mám pro RH se nevyplatí,za to holky od FR ho využijí na maximum!Ano,ta židle je boží.Moc Ti děkuji Mary.

      Vymazat
  7. Šatník určitě vypadá lépe bez těch barevných ramínek, ovšem nejlepší je ta židlička. Mohly by se prodávat zvlášť v nějaké sadě ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.Jojo,židle se líbí většině.Já bych celkově brala kdyby vyrobili jídelní stůl a židle v tomhle stylu.

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....