pátek 7. ledna 2022

Marisa Golding


 

Do třetice to u mě vyhrála tato krásná zlatovláska.

Jedná se o Marisu Goldingovou ze stejné série co ta tzv "Růžovka" Brianna (pyžamová párty).

Marisa vyrůstala uprostřed shonu na Manhattanu a říká,že život ve městě není pro slabé povahy.Je nezávislá a příliš upřímná,neštítí se říci svůj názor,ať už se dotyčnému bude líbit či nikoliv.Ráda by se prosadila v New Yorku.Miluje fotografování a stále hledá dokonalý záběr....





Marisa je velmi pěkná.Má krásná zlato - hnědá kukadla,zase mega dlouhé řasy a nádherné vlasy.Má je husté a dobře navlasené.






Přestože měla slušnou výbavu,tak jsem si jí oblékla podle svého...



Bohužel jí nemám vyfocenou v originální krabici.Měla jsem za to,že ano,ale bohužel...

Výbava je to slušná a v mých oblíbených barvách,přesto to nevyužiji...






Mé rozkošné trio.Která se Vám líbí nejvíce?Pořád u mě vede "Růžovka" ...Ráda bych zůstala jen u těchto tří...Nemám v plánu vícero panenek...




La Micha & její panenky

15 komentářů:

  1. Je prekrásna, mne hádam každá príde nádherná <3 Perfektne si ju obliekla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Také začínám mít ten problém,že si mi jich líbí čím dál tím víc i jiné :-D ...

      Vymazat
  2. Marisa je krásná zlatovláska. Tvoje trio se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásná a vlasy vypadají dokonale. Skvělý přírůstek do třetice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc,ano vlasy má krásné ;-) ,ona celá je nádherná ;-) .

      Vymazat
  4. Krásná zlatovláska! Mě se tahle taky moc líbí! To máš teď pěknou trojici! Když ony jsou tak roztomilý, je těžké jim odolat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Mám tři,ale přiznám se,že pokukuji po 4 :-D .To fakt potřebuji tohle (chytám se za hlavu) ...

      Vymazat
  5. Je to prostě zlatíčko :-) Líbí se i její malba...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,oni jsou všechny takové ňuňavé :-D ...děkuji ;-)

      Vymazat
  6. Marisa je krásná, sluší ji to:-).

    OdpovědětVymazat
  7. Táto tretia Tvoja RH má pre mňa najkrajšie vlasy.💗 Ten odtieň mi najviac vyhovuje. Pôvodne zlato-čierny outfit mi pripomína raperov😃, takže po Tvojom prezlečení je to oveľa lepšie. Páči sa mi ten nápad, že každá bábika z tejto série má i vlastný spacák. Deti sa ozaj môžu pri nich vyhrať.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžovku a tuhle zlatou mám ráda...Oblečení není podle mého vkusu,ale co nadělám?!

      Vymazat

Svatba Andry & Antonia

  Andra má krásné,jednoduché a elegantní svatební šaty. Svatba se měla konat až v dubnu,ale řekli si proč to odkládat...Aspoň dřív začnou sp...