středa 14. října 2020

Jack a Oliver


 

Konečně jsem kluci hodila do civilu.Jacka mého piráta znáte,bylo to dilema,zda ho nechat v jeho kostýmu nebo ho převléknout,ale věci jsou koneckonců od toho,aby sloužili a dělali člověku radost a já jsem ho vždy chtěla mít ve svých příbězích,takže asi tak.Olivera jsem si pořídila před časem,pořád na mě vyskakovaly fotky na fcb a byl všude tak zajímavě nafocený,že jsem neodolala a také jsem ho musela mít ve své partě.Je to roztomilý klučina,dostal mě na své dolíčky.Navíc ryšavé vlasy jsou vždy zpestření.




Jack se brzo objeví v novém příběhu spolu s Michelle a jejími kamarádkami.Teď vám něco málo prozradím o bohémském Jackovi.

Jack žije tzv na volné noze,nemá žádné závazky a upřímně nesnáší zavedené stereotypy.Je velice chytrý,však také vystudoval práva a nějaký čas se tím i živil,než-li toho začal mít plné zuby.Když byl mladý měl naivní představy jak by mohl změnit a zlepšit svět.Realita a zvlášť u soudu ho vrátila rychle na zem.Vyzkoušel různá zaměstnání než se trochu usadil.Posledních pár let pracuje jako realitní makléř a zatím ho tato práce baví.Miluje hudbu,vždy chtěl mít svou vlastní skupinu.To se mu splnilo teprve nedávno a tak ve volném čase hraje se svou kapelou v různých klubech a na různých akcí.Celkem se začínají kluci prosazovat.Jack je šéfem kapely,založil jí a našel i kluci,které oslovil aby šli do toho s ním.Jack je nejstarší.Skládá i texty.

Co se týče osobního života jako jsou ženy,tak Jack nikdy neměl potřebu se usadit,založit rodinu atd...Ženy má rád,problém je,že asi všechny.Dlouhodobé vztahy nepěstuje a ani se tím netají.

Rád cestuje,hlavně má rád Africký kontinent a Indii.Možná proto,že z Indie má své předky,přestože se narodil a vyrůstal v Evropě.

Nepije,nekouří,miluje jídlo a rád se někdy jen tak válí ve své velké posteli.Když má splín nebo naopak vztek,tak skládání písní mu jde nejlépe.Sporty nepěstuje,jako kluk chodil do posilovny,ale nebavilo ho to.Jediný sport který ho baví je ten se ženou...Když má náladu tak ho baví i vaření,rád experimentuje,hlavně indická kuchyň mu chutná,tak je to i pochopitelné.

Je jedináček.Jeho maminka byla Češka a pracuje jako učitelka.Jeho otec byl Ind a byl to skvělý zubař.Bohužel před pár měsíci zemřel na infarkt.S matkou se seznámili na dovolené.Byla to velká láska,otec aby jí neztratil se přestěhoval za ní do Čech.Jack s rodiči byl v Indii za život asi jen 2x.Je to tvrdá a zároveň kouzelná země.




Jack je srdcem i tělem rebelem.Je vášnivý a někdy má dost horkou hlavu.










Oliver je úplně jiný než-li Jack a přesto si spolu rozumí.Z kapely asi nejvíc.Oliver pracuje jako zvukař a také tancuje moderní tance.Spolupracuje s Palomou do které je zamilovaný,ale ví,že ona ho bere jen jako dobrého kamaráda.S Jackem se seznámil náhodou a je za to rád.Hudbu má rád,mají stejný styl a o kapele také snil,ale neměl odvahu se o něco podobného pokoušet.

Oliver je hodný kluk a ty to mají v životě vždy těžší.Kdoví proč ženy dávají přednost hajzlíkům?!Pár vztahů měl,ale nikdy to nedopadlo dobře.Proto ani Palomě neřekl co k ní cítí,navíc si váží jejich přátelství a nerad by to zničil.Ve volném čase se věnuje i různým sportům,je dost aktivní.

Jack je jeho vzorem a kamarádem,i když někdy nesouhlasí s jeho názory,zvlášť co se týče žen.Oliver je romantik a Jack je sukničkář přesto ho musí obdivovat,protože i když ví,že si Jack rád a často hraje na rebela je to dobrák s dobrým srdcem.





Tak postavy máme a teď jen už nafotit a napsat první díl nového příběhu...Snad to bude brzo...

Zatím se mějte,La Micha & její panenky.

12 komentářů:

  1. Tak, konečně se podařilo, jsem z toho blogspotu pěkně zmatená. Poněkud mě zarazilo, že máš tolik nových Barbuch, se vracíš ke kořenům:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si už celkem zvykla,ale na začátku to byl také mazec.Tolik Barbie?!?Začalo to s Barbie baculkou,potřebovala kamarádky,takže má Millie a Pumu,po Jackovi jsem toužila dlouho no a zrzek,toť vše a asi to tak i zůstane.Mám je spíše kvůli příběhům...

      Vymazat
  2. Tak rozdílnější už ani být nemůžou... 😉 Zrzek se mi líbí a Jacka sice taky převlíkám, je z něj děsnej motorkář, ale dredy jsem mu nechala 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem právě chtěla,aby každý byl jiný a přesto si spolu zdá se rozumí.

      Vymazat
  3. Teda ten Jack je v civilu k sežrání! Vypadá naprosto úžasně! A Oliver je miloučkej! Zrzek je zajímavej a ty dolíčky
    jsou moc hezký! Moc se těším na příběhy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jack je prostě bomba.Má jedinou vadu,že není živý :-D .Oliver je takový zlatíčko,sympaťák a hodný kluk.Díky,také se těším ;-)

      Vymazat
  4. Jack je úžasný a Oliver se mi líbí nejvíc z druhé vlny BMR, těším se na příběhy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc,jsem zvědavá jak se příběhy budou líbit a jaké budou mít ohlasy ;-)

      Vymazat
  5. Obaja sú super Kenovia. Jack samozrejme je topka vôbec👍💖, pre mňa patrí medzi top zberateľských Kenov, čo Mattel vôbec vyrobil. Teším sa s Tebou, že sa TI ho podarilo zohnať. Dobre si sa rozhodla, že si ho "hodila" do civilu. Proste takého chlapa by bolo ľúto nechať v tom pirátskom oblečení.😁😉
    Oliver je i u mňa najlepší z druhej série BMR, rada by som ho uvítala vo svojej zbierke, aj z dôvodu, že mi pripomína môjho kamoša a spolužiaka zo základky, preto mu inak už nepoviem ako Milan.😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Mary.Jack byl dilema nechat v originálu nebo ne,ale je pravda,že jsem ho koupila hlavně proto,abych si mohla hrát :-D ,takže zvítězil civil ;-)

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....