sobota 31. října 2020

Eugenia Perrin Frost - Le Tuxedo 2020


 

Eugenia Perrin Frost - Le Tuxedo 2020,W Club,Upgrade Doll,fashion Royalty Collection

Na tuhle krásku jsem čekala 3/4 roku.Objednala jsem si jí už v době,kdy se objevili její první promo fotky.Byl to trochu risk,který se vyplatil.Přiznám se,když jsem viděla první reál fotky,tak nic moc.Byla jsem na rozpacích a říkala jsem si,že jí možná pošlu dál.Jak její fotky přibývaly všude na fcb,flickru atd...začínala se mi čím dál tím víc líbit a těšila jsem se,až mi dorazí.To čekání bylo téměř nekonečné...,ale dočkala jsem se.V pondělí mi tato dech beroucí kráska přišla.Je nádherná.Rozhodně nelituji její koupě.

Tato Eugenie je remakem slavnější panenky s touhle tváří a tím je Eugenia Going Public,která i přes svou velkou částku se stala pro mnohé sběratelé svatým grálem.Byla i mým snem,ale ta částka je prostě závratně vysoká,takže by zůstalo jen u snu.Byla jsem ráda,že vyrobili "dvojnici".




Jsou si velmi podobné.Pátrala jsem po nějaké fotce,kde jsou zachyceny spolu.Bohužel jsem narazila jen na tuhle a nic moc.Kdybych se měla rozhodovat na základě pouze této fotky,vyhrála by Public,ale protože už vím jak v reálu vypadá Tuxedo,tak mě to netrápí,že první nemám,protože se mi líbí a jsem šťastná i za Le Tuxedo.




Panenka přišla kompletní,jak také jinak,že?!Oblečení se mi moc líbí.Kdoví proč mi připomíná letušku?!









Je tak nádherná.Cítím,že tato panenka bude mou srdcovkou.Dnes vám jí ukážu jen v jejím oblečení.Příště jí uvidíte v jiných modelech.






Přeji krásný večer,

La Micha & její panenky.

15 komentářů:

  1. Gratuluji, je skvělé, že jsi se konečně dočkala. Na promu se mi taky moc líbila. Z oblečení mě zaujala halenka, hlavně ty nabírané rukávy. Ale kalhoty taky vypadají moc dobře 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Ano po měsících čekání je konečně doma a vyplatila se.Je nádherná.Halenka je úžasná a kalhoty se mi také líbí a hlavně má lodičky za což jsem velmi ráda.Ještě jsem jí nesvlékla.Musím nejprve vymyslet do čeho jí obléknu.

      Vymazat
  2. No ty se máš! Je to kráska! Nàdhernà! Oblečení se dá dobře kombinovat. A jak se bude jmenovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Čekání se vyplatilo.Ano,oblečení má krásné a je variabilní,což je paráda.Pár tipů na jména mám,stále se rozhoduji.

      Vymazat
  3. Čekání se vyplatilo, je nádherná. Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  4. Já ji mám na cestě a snad se taky brzy dočkám. Mě se líbí víc jak Going.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ano,vím jak čekání na panenku je nesnesitelné.To je vážně těžký,já bych asi měla dilema,ale jsem šťastná,že mám aspoň Le Tuxedo.

      Vymazat
  5. Gratuluju k přírůstku a díky za reálné fotky. Líbí se mi i její elegantní oblečení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Oblečení má krásné a variabilní,což je její další plus.

      Vymazat
  6. Je nádherná Míšo. Taky jsem strašně moc chtěla Going Public, ale její megavysoká cena mě odrazovala. Pořídila jsem si tedy jinou Eugenii, kterou jsem si nechala přemalovat od Niny Ž. podle Going Public, protože se mi ta její malba moc líbí. Malba Tuxedo je opravdu skoro stejná jako Going Public. Oblečení a doplňky jsou stylové, moc jí sluší. Má krásné vlasy. Gratuluji, čekání se vyplatilo :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti.To chápu,to asi každého,proto si myslím,že většina sběratelů s otevřenou náručí přivítalo tuhle repliku.Jé to by mě zajímalo,ráda bych viděla tu Tvou přemalovanou Eugenii prosím.Má super oblečení,souhlasím.Bylo to peklo,takovou dobu čekat,ale už je holka doma.Jo,také se mi líbí její odstín blond,taková nazlátlá blond nebo medový odstín.

      Vymazat
    2. Míšo, tohle je moje Eugenia Going Public ... https://silkmilkdolls.blogspot.com/2016/12/eugenia-prvni.html
      Sice není blond, ale pro mě to je prostě ta moje nej Evža 😉😊. Ta tvoje má super barvu vlasů 👍👌 a prostě to je kočka 🐱‍👤

      Vymazat
  7. Gratulujem k tejto božskej Eugenii. Mne sa o chlp viacej páči Going Public, ale táto jej riadne šliape na päty.😄 Odtieň vlasov má super a outfit je skvelý, štýlový podľa módnych trendov. I mne sa veľmi páči blúzka. Teším sa na ďalšie fotky v iných outfitov s touto kráskou.💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary moc Ti děkuji.Také se mi víc líbí Public ;-) .Nicméně jsem ráda i za tuhle.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....