úterý 3. listopadu 2020

Shledání


 

Jack byl zklamaný,když Michelle nedorazila v sobotu do klubu.Vyzvídal na holkách její adresu nebo kde aspoň pracuje,ale nic se nedozvěděl.Od Olivera se aspoň dozvěděl něco maličko a tak se toho rozhodl využít,chtěl jí znovu vidět,to rozkošné kotě se mu vážně moc líbí.

Čekal na ní před jedním ateliérem.Od Olivera se dozvěděl,že čas od času dělá pro jednu firmu modelku a dnes tam měla nějakou zakázku.Nejprve seděl naproti přes ulici v kavárně,jenže tam neměl klid,pořád po něm holky pokukovaly a snažily se s ním flirtovat,neměl na ně náladu.Jindy by se asi nebránil.Vzdal to a přemístil se přímo ke vchodu.Přemýšlel,jestli neměl koupit nějakou kytku,ale to už si opravdu připadal jako pitomec a navíc ani neví,jaké kytky má ráda...Vlastně o ní nic moc neví...

Konečně vyšla.Málem do sebe vrazili...

Jack: ,,Ahoj kotě."

Michelle: ,,Ahoj Jacku,co tady děláš?!"

Jack: ,,Čekám tu na Tebe."

Michelle: ,,Jak jsi věděl,kde mě najdeš?!"

Jack: ,,Oliver mi to prozradil."

Michelle: ,,Aha...a copak Ti ještě prozradil?!"

Jack: ,,Nic.Čekal jsem,že přijdeš do klubu a když jsi nepřišla,tak jsem začal po Tobě pátrat,kde tě najdu.Holky nic neřekly a Oliver si vzpomněl,že jsi se zmínila,že tu dnes budeš pracovat.Nevěděl jsem,že jsi modelka..."

Michelle: ,,To chápu,vzhledem k tomu jak vypadám by to nenapadlo asi nikoho!"

Jack: ,,Tak jsem to vůbec nemyslel.Vypadáš sexy,tak tě vidím já.Já jen,že vlastně o Tobě nic nevím,nic jsi mi o sobě neřekla a utekla jsi mi."

Michelle: ,,Neutekla,potřebovala jsem jen domů."

Jack: ,,Proč jsi mě nevzbudila?!Odvezl bych Tě,nenechal bych Tě jít v noci samotnou..."

Michelle: ,,Zavolala jsem si taxi,takže v pohodě."

Jack: ,,Jasně,ale mohl jsem Tě odvézt já a neutrácela by jsi peníze za taxíka.Nenechala jsi mi na sebe ani kontakt..."

Michelle: ,,K čemu by to bylo?!"

Jack: ,,Abych Tě nemusel hledat nebo se trapně vyptávat lidí,kde bych Tě našel."

Michelle: ,,Nenapadlo mě,že mě budeš hledat.Šlo nám přeci jen o jedno..."

Jack: ,,Máš pravdu.Obvykle to tak mám.Jsi naštvaná a rozmrzelá,i když mi není jasné proč.Ovšem chápu,že někdy člověk prostě nemá náladu.Kotě,stojím tu jak idiot a čekám tu už pár hodin na Tebe...věř mi,že i pro mě je to velké překvapení,ale přímo Ti říkám,že nevím kam to povede,vztahy jsem nikdy nepěstoval a co je mezi námi vážně netuším,ale vím jedno.Rád bych Tě vídal častěji.Jsi svobodná nebo někoho máš?!"

Michelle: ,,Nemám žádného chlapa,na tohle se asi ptáš,že?!"

Jack: ,,Tak to je prima,trochu jsem se obával,jestli nejsi zadaná,to by vysvětloval ten noční útěk domů.No a jak odpovíš na mou druhou otázku,budeš se chtít se mnou vídat?!Čas ukáže,kam nás to zavede..."





Michelle: ,,Souhlasím,ale mám pár podmínek."

Jack: ,,Prima.Jaké podmínky?!"

Michelle: ,,Konec vyptávání a dokud budeme spolu spát my dva,tak s nikým jiným nic mít nebudeme,souhlasíš?!"

Jack: ,,Takže žádné otázky,to snad zvládnu...a co se týče toho druhého kotě,tak to je jasný.Vím jaký jsem,ale mám své hranice a zásady.Už jsme toho namluvili asi dost..." a přitáhl si jí k sobě a začali se líbat...




Jack: ,,Hmm...chyběla jsi mi.Máš čas,půjdeme ke mě?"

Michelle: ,,Dnes nemůžu,ale zítra bych si to mohla zařídit..."

Jack: ,,Super kotě.Těším se."

Naposledy se políbili,domluvili se přibližně v kolik hodin by Michelle dorazila a pak už musela běžet domů...




Oba měli o čem přemýšlet...


NÁSLEDUJÍCÍ DEN A DALŠÍ DNY....




Jack: ,,Konečně tě mám zase tady..."

Dokážou se milovat celé hodiny,jak moc to mezi nimi jiskří.Nemusí mluvit,jejich těla dokonale splynou v jedno...







Jack: ,,Kam pak to jdeš kotě?"

Michelle: ,,Musím domů."

Jack: ,,Můžeš tu zůstat do rána..."

Michelle: ,,Díky,ale to nejde.Vážně musím domů."

Jack: ,,Já tě nepustím..." a stáhl si jí na sebe zpět do postele...




Jack: ,,Ještě chvíli zůstaň,pak tě odvezu domů a žádné otázky,slibuji..."

a tak to skončilo dalším výbuchem vášně....


Krásný podvečer,La Micha & její panenky.

9 komentářů:

  1. Nooo tak chemie jim funguje skvěle! On je tak sexy! A Michelle s ním pěkně mává:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A o tom to je :-D .Ano,on je sexy,přitažlivý chlapík.Nedělá to schválně,má k tomu své důvody,navíc ví o Jackovi jaký je,takže to vážně ani nebere.

      Vymazat
  2. Paráda, moc se mi to líbí. Ani nemusím číst ty moje knížky - nemravné.
    On je fešák, ona se mi líbí pořád více a více.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé,tak to jsem moc ráda.Tak nemravné knížky jo :-D ,kdybych se nebála,že mi to bloknou,tak bych přitvrdila ,haha.Děkuji,je to skvělá dvojice,ale uvidíme jak se to vyvine...

      Vymazat
  3. Doufám,že tě čtení baví :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Píšu to pořád znovu - krásný pár a krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som len zvedavá ako ďaleko tento vzťah povedie. Obaja majú svoje tajomstvá a pandorine skrinky.🙂

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....