sobota 21. listopadu 2020

Kino a pizza


 

Michelle s Adri si udělaly holčičí večer.Nejprve šly do kina a pak na pizzu a víno.Musejí spolu hodně věcí probrat,znáte to...




Adriana: ,,Poslyš,jak to vlastně máš s Jackem?!"

Michelle: ,,Jak to myslíš?!?"

Adriana: ,,Tak chodíte spolu,jste jako pár?!"

Michelle: ,,Tak bych to asi nenazvala...Vlastně krom postele se nikam nedostaneme.Ne,nejsme pár.Nechodíme spolu do kina,někam si posedět a tak...Jack na tohle není a mě to vlastně také tak vyhovuje.Neměla bych čas na nějaké to randění.To víš,práce,malé dítě a ještě lítat na schůzky s chlapem,to už by bylo moc..." a směje se.

Adriana: ,,Hmm...říkáš to dost povznešeně.Když jsme slavili Tvé narozeniny,náhodou jsem si všimla,jak se Jack na Tebe dívá.Rozhodně se dívá jako zamilovaný chlap,jen to možná neví a ty děláš,že to nevidíš?!"

Michelle: ,,Možná,ale já se nepotřebuji znovu zase zamilovat.Vždy to dopadne špatně.Špatně pro mě.Takže se chovám jako chlap,užívám si a neberu to vážně.Dříve či později to bude minulost a já aspoň nebudu mít zlomené srdce.Je to těžké pochopit?!"

Adriana: ,,Já tě chápu,vážně.Jen si myslím,že by jsi tomu mohla věnovat více času,energie a možná se snažit,aby to tentokrát nemuselo dopadnout špatně,to je vše.I Oliver říká,že se Jack změnil.Od té doby co je s Tebou,prý po koncertu jde domů a sám."

Michelle: ,,Hmm...mám mu snad poděkovat nebo pogratulovat,jak je čestný?!"

Adriana: ,,Nech té ironie.Ano,Jack nebyl nikdy svatoušek,ani to o sobě nikdy netvrdil,ale když i Oliver říká,že se Jack změnil,tak asi něco za tím bude ne?!Ví vůbec o malé?!"

Michelle: ,,Ne,jistěže ne.Proč by také o ní vědět měl?!"

Adriana: ,,Bude naštvaný,když se to dozví od někoho jiného než-li od Tebe a čím déle to budeš odkládat,tím to bude horší."

Michelle: ,,Proč bych mu měla o ní říkat?!Před chvílí jsem Ti řekla,že nejsme ani pár,nepočítám s ním do budoucna a ačkoliv ty říkáš něco o zamilovanosti,vsadím se,že on to také neplánuje navždy.Kdybych mu řekla o malé,vezme zpátečku.Myslel by si,že hledám pro malou tatínka.Je to zbytečné to vůbec říkat."

Adriana: ,,No jak myslíš..."


Pak raději změnily téma,bavily se o módě,knížkách,filmech atd....






Michelle: ,,No a co ty a Oliver?!Já si zase všimla,jak po Tobě kouká on?!"

Adriana: ,,Asi máš pravdu,ještě rozeznám signály,když kluk začne balit holku."

Michelle: ,,Ale?!"

Adriana: ,,Nechci hrát druhé housle nebo být za někoho náhradou!Vím moc dobře,že byl dost zamilovaný do Palomy."

Michelle: ,,No důležité je to "byl",ale už není.Co si o něm myslíš?!"

Adriana: ,,Je fajn.Milý,zábavný,někdy mi přijde i tak trochu jako stydlín,je to roztomilé.Rozhodně mi je s ním příjemně.Vlastně se mi líbí dost."

Michelle: ,,Tak vidíš,klidně do toho běž." a mrkne na Adri.

Adriana: ,,Nevím,je mi fakt sympatický a jo,líbí se mi,ale jak jsem řekla.Nechci být náhradou."

Michelle: ,,Tak se ho zeptej?!"

Adriana: ,,To by bylo trapný,ještě se ani neodvážil mě sám někam pozvat.Vlastně se vidíme jen v klubu nebo,když se přijdu podívat na Palomu do práce.Naposledy jsem Olivera viděla na oslavě Tvých narozenin.Nakonec mě doprovodil domů,ale neodvážil se mě ani chytit za ruku nebo mi dát pusu."

Michelle: ,,Je to milé,takové úsměvné."

Adriana se začne smát a povídá: ,,Prosím Tě,je mi jasný,že Oliver se Ti nelíbí.Není to Tvůj typ."

Michelle: ,,Máš pravdu.Jsem prostě na gauneři a jim podobní.Postavíš do řady sto chlapů,ale já si na 100% vyberu toho největšího hajzla."

Adriana: ,,Jack patří do jaké kategorie?!"

Michelle: ,,Tak můžeš hádat 3x." a ušklíbne se.

Adriana: ,,Já Ti holka nevím,ale mě se Jack fakt líbí.Sice jsem na začátku trnula hrůzou do jakého vztahu se to zase řítíš,ale čím déle Jacka znám,tak si myslím,že by to nemusela být katastrofa?!"

Michelle: ,,To jsme už rozebíraly,ne?!Podívej,nechci stavět vzdušné zámky.Nějak to dopadne..."

Adriana: ,,No to určitě..." a plácne se do čela a řekne: ,,ještě jsi mi neřekla,co jsi dostala od Jacka k narozeninám?!"

Michelle se začne smát a nakonec zvědavé Adri odpoví: ,,Dal mi spodní prádlo."

Adriana: ,,Wau...no a také by jsi mi mohla prozradit,jakýpak je Jack...." nestačila svou myšlenku rozvést,protože Michelle jí skočila do proslovu a říká: ,,Na to zapomeň,nebudu Ti říkat jaký je a co spolu děláme..." a smějí se...v podobném duchu spolu rozmlouvají další půl hodiny....



Byl čas jít domů...





Krásný sobotní večer,

La Micha & její panenky.

10 komentářů:

  1. Hezký povídání, mám u toho kafe, pohodička:) Jo jo s dítětem je to těžký kdoví jak by reagoval jestli by neprásknul do bot!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak fajn relax,ne :-D ?!Tak vzhledem k tomu,že Jack žil nezávazně,nikdy neměl "normální" vztah,tak by 100% vycouval,kdyby mu řekla jen tak mimochodem,že má dítě a ještě k tomu malé.On není nejmladší a určitě by začal uvažovat,jestli ho Michelle nechce jako náhradního otce pro své děcko atd...Upřímně,žádný chlap nechce ve vztahu cizí dítě,kolikrát mají problém i s vlastním,že?!

      Vymazat
  2. Tak si hezky holky povykládaly...

    OdpovědětVymazat
  3. Michelle je mi prostě moc sympatická. Řekla bych, že jí to s Jackem vydrží dlouho.

    OdpovědětVymazat
  4. Dievčatá si rozhodne mali o čom rozprávať. Michelle musí mať plno "zážitkov" a Adriana by mala Olivera asi troška nakopnúť.😄 Obe majú super kabáty.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znáš to,ty holčičí dýchánky :-D ...Kabáty jsou od Jany Edrové.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....