pondělí 4. dubna 2022

Různé fotky panenek

 



Dobrý večer.

Přiznám se,že jsem tak trochu ztracená a nevím jak mám začít...Kdo mě sleduje na mých stránkách na facebooku,ví že už nějaký ten týden jsem neměla přístup na svůj noťas,který mi po 14ti letech vypověděl službu.Nový jsem si hned koupit nemohla a z mobilu psát články se rovná sebevraždě.Dnes konečně nastal den D a mám zase notebook,hurááá.

Za tu dobu si myslíte,že jsem nezahálela a mám spoustu nových příběhů,ale bohužel tak to není.Původně to v plánu ylo,nafotit si příběhy dopředu,ale zjistila jsem,že by to nefungovalo a měla bych v tom ještě větší chaos.Fotila jsem tedy jen tak,pro radost a teď to nějak musím zpracovat a pak se vrátím k příběhům.Některé fotky se vážně povedly a byla by škoda Vám je neukázat.

Tak jdeme na to...










Z Alejandry mám vážně radost.Je to zvláštní panenka,buď jí milujete nebo nenávidíte.Není to typická kráska a přesto je neskutečně sexy.Vyzkoušela jsem jí plesovou róbu,styl černé vdovy a tento trochu bohémský styl a zatím se mi v tomhle stylu líbí asi nejvíc.Časem jí uvidíte v mých příbězích,ale chce to čas.







Tuhle panenku s tváří Erin mám vážně ráda.Původně měla cop,který jí i slušel,ale lákalo mě jí vlasy rozpustit,byla to chyba.Není dobře navlasená a celkově jí to moc neslušelo,takže jsem jí učesala dle svého a jsem spokojená.Do teď se u mě jmenovala Airla,ale spoustu lidí má problém s výslovností tohoto jména,tak jsem se rozhodla,že dostane nové,lepší na výslovnost.I jí uvidíte časem v příběhu,jen nevím,jak moc velký prostor jí dám a zda půjde o hlavní postavu.




Původně jsem si myslela,že by to mohl být nový pár,ale ne...i když si myslím,že jim to spolu sluší.Teď je to už jedno,protože jsem ho prodala.Co na to říct?!Člověk potřebuje peníze a víte že já panenky nesyslím,takže  musel jít.




Alex,tak jsem mu říkala - je vážně kus.




Jednu dobu,jsem zoufale potřebovala peníze a přemýšlela jsem o jejím prodeji.Nabídky byly,ale nemohla jsem.Vážně je má oblíbená.Jsem ráda,že jsem odolala.








Tahle Erin už takové štěstí neměla.Je nádherná,o tom žádná,ale nedokázala jsem si k ní najít cestu a to mi usnadnilo její prodej.Jmenovala se Nina a měla jsem pro ní skvělý příběh,který by byl podle skutečné události.To jediné mě mrzí,že nebyl čas k jejímu příběhu.S jinou panenkou ten příběh nenapíšu,protože zatím se taková co by zastupovala Ninu nenašla.






Ani tato sexy Natálka se nedočkala svého příběhu a asi ani na něj nedojde.Přesto jí nedokážu poslat dál,aspoň zatím ne.Jmenuje se Scarlett.








Tuhle exotickou krásku s tváří Lilith,jsem se snažila prodat několikrát,ale nikdy to nedopadlo a tak jsem usoudila,že si jí mám nechat.Už jsem pro ní vymyslela příběh,původně se jmenovala také složitě a tak jsem jméno pro příběh upravila a jmenuje se Naila.



Tuhle překrásnou Vanessu mám už nějaký ten pátek.Na svůj článek si musí počkat a Vy také.

Vím,že článek je dlouhý a chaotický,ale jinak jsem to zpracovat neuměla.Můžete se těšit na nové panenky,které Vám postupně ukážu a pak hurá na pokračování příběhů.


Děkuji za Vaší trpělivost a čas strávený na mém blogu.

Hezký večer,

La Micha & její panenky.

12 komentářů:

  1. Fotky se povedly a panenky jsou krásné všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Taková všehochuť,ale přišlo by mi líto fotky neukázat.

      Vymazat
  2. Vitaj späť Míšo :-) Bábiky máš/mala si krásne, rada som si fotky pozrela. Nie vždy to podľa mňa musí byť s príbehom alebo predstavením niečoho konkrétneho, ja mám rada aj takýto mix.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,už mi psaní vážně chybělo.Jsem ráda,že článek zaujal a fotky se líbí.

      Vymazat
  3. Hurá krásné fotky pošmákla jsem si! Už jsi mi chyběla:) To je překvapení že jsi nějaké panenky prodala, nejvíc mě překvapila Nina! A nová Vanessa v krásných šatech! Zajímavý článek, líbí se mi:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé,tak to ráda slyším.Už mi psaní také chybělo.No jo,bylo to potřeba.Ta nová Vanessa je bombastická,mám z ní velikánskou radost.Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem přecházela na nový noťas, takže tomu rozumím. Akorát já momentálně do zásob nefotím a ještě dlouho nebudu, ale nějaké fotky jsem nasyslila, tak články snad budou, až se k tomu dostanu.
    Ono ne vždy člověk s panenkou souzní a pokud to není ono, je lepší ji poslat dál. Stejné dilema teď řeším já, tak uvidíme, jak to dopadne ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to děs.Hlavně můj původní mi odešel z ničehož nic,také jsem ho měla asi 14let a přišla jsem o fotky a nějaké dokumenty,což mě štve.Hlavně jsem se musela seznámit s novým,má trochu jinou klávesnici a celkově...Ale sláva i tak za nový.Přesně tak,já panence dám šanci,ale když necítím žádné spojení,změnu,jde pryč.

      Vymazat
  6. Tie IT krásky, ktoré sa nakoniec nepredali, tak to je určite osud, že si ich musíš nechať.😉
    Obe Erinky sa mi páčia, dokonca aj tá Nina, ktorá má iný domov. Airla je nádherná kráska. Nataliu si určite nechaj. Pre mňa je kvôli tej sexi pehe, jedna z najkrajších zástupkýň tejto tváre.💙 Aj Lilith je kočka ako arabskej tanečnici jej to v outfite od Maťky vyložene pristane. Som rada, že si opäť späť v aktívnom blogovom živote.😎 A prvá fotka, kde máš krásky len do ružova ladených šatách vo vítrine, tak to je radosť pozerať sa na takú dokonalú krásu.😍💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to tak beru.Ano,pro tuhle Natalii mám slabost i já.Děkuji Mary,už mi to psaní chybělo.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....