sobota 30. dubna 2022

Nejsem pro Tebe zrovna ten pravý


Valérie byla překvapená,že se jí ozval Christian.Po tom fiasku u ní v ložnici,kdy utekl jako malý kluk si myslela,že už ho nikdy neuvidí.




Christian byl jako na jehlách.Nevěděl,jestli Valérie přijde nebo ne.Hrozně to zvoral a trápilo ho,co si o něm teď asi tak Valérie může myslet?!Byl rád,když jí viděl přicházet.

Christian: ,,Ahoj Valérie,jsem rád že jsi přeci jen dorazila...´´

Valérie: ,,Ahoj Christiane.Omlouvám se,že jdu pozdě.V práci byl dnes nějaký blázinec a já chtěla mít čistý stůl.´´

Christian: ,,Chápu.Hlavně,že jsi přišla.Valérie,chtěl bych se Ti omluvit.Zachoval jsem se hloupě.´´

Valérie: ,,Nemusíš se Christiane omlouvat.Já to chápu.Nedávno Ti zemřela žena a pak,přeci jen se nezapleteš se ženskou jako jsem já.To není otázka,jen Ti rozumím.´´

Christian: ,,Tak tohle si myslíš?!Že nejsi pro mě dost dobrá a proto jsem vzal zpátečku?!Tak to se hluboce pleteš,Valérie.Pravda je taková,že já nejsem dobrý pro Tebe.Vlastně pro žádnou,protože každou zničím.Ty,které jsem skutečně miloval zemřeli a těm druhým jsem ublížil.Rád bych se od Tebe držel dál,už kvůli Tobě,ale je mi s Tebou dobře a vím,cítím,že nás to k sobě táhne.Nechám to na Tobě.Řekni běž a já půjdu a už Ti nebudu komplikovat život...´´

Valérie: ,,Chci aby jsi zůstal.Nechci žádné sliby apd,chci s Tebou trávit čas,když to bude možné a čas ukáže zda to byla dobrá volba.Mám ale podmínku.Pokud spolu budeme spát a já doufám,že ano,tak nikdo jiný tu nebude.Souhlasíš?´´

Christian: ,,Vskutku zajímavá ženská a ano,souhlasím.´´

Objednali si vynikající pizzu a víno.Dál si povídali o nedůležitých věcech...






Christian: ,,Dnes večer asi nemůžu s Tebou počítat,že?´´

Valérie: ,,To opravdu ne.Nepočítala jsem s tím.Nemám hlídání a tak narychlo ani nechci někoho obvolávat.´´

Christian: ,,Chápu.A co budete dělat o víkendu?´´

Valérie: ,,Zítra vezu syna na fotbal,mají důležitý zápas.Takže celá sobota bude zabitá fotbalem a v neděli se chystám na další týden.Musím uvařit,uklidit,probrat školu...Nic co by Tě mohlo zajímat.´´

Christian: ,,Vždy jsem si přál syna...Mám dospělou dceru,Avril.Je úžasná,krásná po své matce,ale nesnesitelnou povahu má po mě,bohužel.S Fallon máme kluka,ale moc ho nevídám.Je ještě moc malý.Zatím spolu žádný vztah nic moc nemáme.Snad až bude starší.Myslíš,že bych mohl s Vámi na ten fotbal??´´

Valérie: ,,Nevím,jestli to je dobrý nápad...Co řeknu synovi?A stejně nic nebude.Budu mít syna a...´´

Christian: ,,Podceňuješ mě.Nejde jen o sex.Chci Tě víc poznat i Tvého syna.Řekl bych mu pravdu,že jsem Tvůj hodně dobrý kamarád,se kterým budeš trávit čas a já bych ho chtěl trávit s Vámi,někdy.´´

Valérie: ,Tak já se ho zeptám,jestli na zápas můžu vzít svého kamaráda...´´

Dál se bavili a bylo jim spolu fajn...



Děkuji za pozornost,

La Micha & její panenky.

 

8 komentářů:

  1. Tak nakonec přeci jen budou spolu! Jsem zvědavá jak se to bude vyvíjet ! Jsou zajímavý pár:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle ještě pořád nic neznamená...Mě se spolu líbí.Oba si zaslouží trochu toho štěstí.

      Vymazat
  2. Nový pár na obzore, mohli by si rozumieť. Obaja majú za sebou nie najúžasnejšie životy.😌 Teším sa, čo s nimi ešte vymyslíš.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se Ti nový pár tedy líbí?Ano,právě že si mají co říct a jiskří to mezi nimi také...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Přesně.Uvidíme.Člověk míní,život mění...tak nějak se to říká,že?

      Vymazat
  4. Vzorový taťka pro vlastní děti to opravdu není, třeba s vypůjčeným prckem mu to půjde líp ;-)

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....