středa 20. dubna 2022

Poppy Parker Beach Babe 2021 - moje Melody



 

Ahoj lidi,

to je tedy překvápko,že?Pár panenek Poppy Parker jsem měla,ale jak všichni víte,tak mi tento druh moc nesedl a tak jsem je postupně rozprodala.A co čert nechtěl?!Tato Poppy Parker se mi líbí od první chvíle,co jsem viděla její reálné fotky a pořád jsem se k ní vracela.

Jana,jedna sběratelka a moc šikovná švadlenka jí nabízela k prodeji.Brala jsem to jako znamení a šla do ní.No co?!Buď mi sedne nebo ne a pošlu jí dál,jsem si říkala...

Panenka se mi moc líbí.Mám z ní radost a dobrý pocit.Dobře se mi fotí.

Zajímavé na těchto panenkách je to,že se ručně malují obličeje.Což vysvětluje některé drobné rozdíly v malbě.Viděla jsem spoustu fotek s touhle konkrétní panenkou a rozdíly jsem viděla.I šperky se mohou lišit.Většinou jí lidé mají se stříbrnými kruhy a moje má zlaté kruhové náušnice.



Od Jany krom panenky,jsem si koupila i oblečení,které ušila.Na Poppy to neuvidíte,mám to pro FR.





Tento zlatý model mám už dlouho a je též od Jany.




Mix různých oblečků.Sluší jí to.




U jména jsem se zasekla a nemohla se rozhodnout...





V tomhle modelu se mi Melody hrozně líbí.Sluší jí to.





Vážně se mi s ní dobře pracuje.Je náramně fotogenická.




Má krásnou tvář.





Melody je kráska.Původně jsem jí chtěla dát jméno Bell,ale tak se jmenovalo už dost mých panenek.

Tenhle model se mi na ní líbí asi úplně nejvíc.Pro Lenku/Nauriel jsem vyfotila luxusní kabelku,která patří té nové blond Vanesse.





Díky za pozornost,

La Micha & její panenky.

10 komentářů:

  1. Taky máš Melody :-) já ji oželela, protože mám Popster. Jsou si podobné,..
    Sekne jí to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo...stejně se tak jmenuje panenka od Ruby Red,kterou mám.Už jí to měnit nebudu,to jméno jí sluší si myslím.Děkuji.

      Vymazat
  2. Tahle Poppynka se mi moc líbí!!! Je strašně krásná! Jsem ráda že ji máš aspoň ji můžu u tebe obdivovat:) Sluší jí to moc a ve všem!

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež nie som fanúšik PP, ale táto je fakt nádherná <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je jeden čas měla,několik.Nepřišla jsem jim na chuť a rozprodala jsem je.Této jsem neodolala.

      Vymazat
  4. Tak ja som veľký fanúšik Poppy Parker, pre mňa je to najkrajšia tvár od IT bábik😄😄😄💕💕. Tvoja nová Poppynka je veľmi prekrásna. Má veľmi nádherné modré oči💙. Najviac sa mi páči v ružovom sačku v štýle Chanel. Nejako sa mi práve tento outfit s ružovou farbou k nej najviac hodí.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to o Tobě vím :-) .Moc děkuji.Mě se líbí snad ve všem,je dokonalá.

      Vymazat
  5. Tak jsem se sem dostala až teď, ale oceňuji foto kabelky, fakt krásná :-) Já mám s touhle Poppy malý problém. Ona je krásná, líbí se mi čím dál víc. Ale když dávali do ITBE edice Poppy, čekala jsem nějakou typickou s kloubem v kotníku. Já vím, že Ty na ty klouby nejsi, takže Ti to takhle vyhovuje víc. Kažopádně panenka se mi líbí, má krásné oči :-)

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....