středa 28. října 2020

Krásné modely šatů od šikovné švadlenky Martiny Paurové


 

Modrá elegance

Krásné taftové šaty modré barvy s jednoduchým střihem jsou velmi šik díky své barvě a rozparku.Vybrala jsem si Sistine coby modelku pro tyto šaty.Je to tvář Tatyana a jediná v mé sbírce.Jednou jsem jí málem prodala,ale čím dál tím víc jsem ráda,že jsem to neudělala a zůstala součástí mé sbírky.Je to velmi zvláštní a nádherná panenka.




Tahle fotka se mi moc líbí.Vypadá tak vznešeně,jako nějaká carevna nebo princezna.








Sistine je prostě nádherná,jsem z této panenky momentálně dost okouzlená.Přemýšlím,jaký příběh bych jí mohla vymyslet,je škoda,že se taková kráska neobjevuje v mých příbězích?!Budu muset o tom popřemýšlet...



Fotek mám vícero,ale nemůžu se rozhodnout jen pro pár...






Saténový sen

Další krásné šaty,tentokrát ze saténu vám předvede má krásná princezna Airla - jméno je z řeckého původu,už si nepamatuji jeho význam,ale moc se mi líbilo a bylo vybráno speciálně pro tuhle krásnou panenku s tváří Erin.

Šaty působí opravdu princeznovsky.Mají i spodničku a Martinka k nim vyrobila i šperky.Stuha kolem pasu je praktická,dá se i odepnout.


Airla vypadá v šatech vážně jako princezna.Možná jí mám příliš nasvícenou jak se na to tak dívám...Časem možná nafotím lépe...





 

U modré barvy ještě zůstaneme,docela jí přicházím i na chuť...

Modré,krátké sexy šaty s V výstřihem jsou ušité pro panenku s tělem Nu Face,ale po ruce jsem měla tuhle čarovnou zrzku,tak jsem jí je oblékla a udělala jsem dobře.V šatech je proklatě sexy a moc jí sluší.Protože výstřih odhaloval více než-li jsem chtěla,tak jsem jí dala pod šaty modrou podprsenku.Vypadá to dobře ne?!Někde jsem četla,že je to i módní,když vykukuje kousek spodního prádla...

Jinak tohle je Tegan.Tvář Vanessa,má oblíbená.







Tegan je prostě kočka.Každý by s ní šel na rande...




Poslední model,který vám dnes představím.Tento komplet se skládá zvlášť ze sukně a vršku.Mám ho ještě i v jiné barvě.Líbí se mi ta sukně.

Modelka je Lilly,tvář Eden.Tato rozkošná pusinka se mi líbí,ale ještě jsem se tak úplně nerozhodla,co by mohla hrát v mých příbězích.Přestože má rozkošný obličejík,působí na mě spíše jako andělská mrcha,chápete jak to myslím?!Nevím,jestli má hrát hodnou,naivní holku nebo potvoru....




Lilly




Tolik krásných modelů dorazilo v minulém týdnu.Postupně vám předvedu všechno na svých modelkách.

Tyto krásné šaty a oblečky ušila Martina Paurová.Seznámila jsem se s ní na fcb v naší skupině o panenkách.Šije nádherné modely,vřele doporučuji.Tohle není první a ani má poslední objednávka...

Mějte se krásně lidičky,La Micha & její panenky.

16 komentářů:

  1. Krásně jsi tvoje holky do šatiček od Martinky oblékla. Ano, ano, znám její tvorbu. Nádherná práce, také už nějaké oblečení od Martinky mám.
    Už se těším na další oblečení od naší šikovné švadlenky Martinky a na tvoje hezké fotky a příběhy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji Věrko.Martinka je vážně moc šikovná a tvořivá,všechny její modely jsou prostě originální.Přiznám se,že nestíhám fotit a psát články,ale snažím se.

      Vymazat
  2. Krásné oblečení, skvělá práce. Musím přiznat, že mě vůbec nenapadlo, že v tom kostýmu je vlastně vidět podprsenka. Kdybys to neprozradila, ani by mě to nenapadlo. Co se týče té modré, tenhle odstín se moc nevidí, příjemné pokoukáníčko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti.Tak někdy vyfotím bez,příliš to odhaluje.Nikdy bych nevěřila,že si dám ušit modré šaty a oblečení,nemám ráda tuhle barvu,zrovna tak červenou,ale je fakt,že holkám to moc sluší.Navíc modrá je stále in.

      Vymazat
  3. To je královská modrá! Velmi slušivá! Holkám to moc sluší! A Lilly bych viděla spíš jako andělskou mrchu byla by tak velmi zajímavá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně.Souhlasím,že je to úchvatná barva a holkám to sluší.Viď?!Jsem ráda,že jsme se shodly,také jí vidím na potvoru,ale ty kudrny a andělská tvářička prostě klamou.Musím vymyslet pro ní příběh.

      Vymazat
  4. Krásné modely, ta modrá je zářivá. Martinu znám, také už oblékala moje panenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Všechny panenky zazáří v modelu od Martinky.

      Vymazat
  5. Taky obdivuju Martininy modely. Z představených se mi líbí nejvíc saténový sen :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ještě že jsi tu Sistine/ Tatyanu neprodala, ona to je vlastně carevna, Tatyana Alexandrova ;-), a ty modré šaty jí velmi sluší. Nejsem zrovna příznivcem této královsky modré barvy, ale na ní se mi líbí. Airliny šatys hlubokým výstřihem jsou proklatě sexy. No a do třetice Tegan s jejími zrz vlasy, modré šaty jí sedly jakoby by byly šité pro ni. Vykukující podprsenka vypadá jako součást šatů, vůbec mě nenapadlo, že k nim nepatří. No a poslední andělská pihulka má krásně rozpustilou sukýnku s růžovým topíkem, který jde k její bledé pleti a zlatým vláskům. Krásná přehlídka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu,litovala bych,protože se mi vážně moc líbí a ano,carevna je přesné.Moc děkuji.

      Vymazat
  7. Toľko krásnych nových modelov pohromade. Človek ani nevie, na ktorý má pozerať skôr.😍 Veru, aj ja súhlasím, že tá kráľovsky modrá farba Tvojím kráskam veľmi pristane. Pamätám sa, že si chcela Tatyanu predať, chvalabohu, že nakoniec ostala.😉 Šaty s rozparkom sa mi páčia. Airline šaty najmä kvôli bledomodrej šerpe/stužke okolo pásu i u mňa vyvolávajú princezničkovský pocit.😊
    U mňa však víťazia z týchto modelov na plnej čiaret tie na Tegan, ani ja by som nezbadala, že vytŕčajúca podprsenka nebol pravý úmysel šiat. Sukňa u Lilly je skvelá, mám rada takýto strih.🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Já modrou barvu jak už jistě víš ráda nemám,ale musím uznat,že mým panenkám sluší a záleží i na odstínu té modré.Máš pravdu,chtěla jsem Tatyanu prodat a jsem moc ráda,že jsem to neudělala.Ty šaty co má na sobě Airla se mi moc líbí,jsou velmi krásné,princeznovské.Tegan se změnila v sexy ženu a ten střih sukně na Lilly mám také moc ráda.Mám ho ve dvou barvách :-)

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....