středa 29. prosince 2021

Brianna Dulce


Nikdy bych nevěřila,že doma ubytuji tak extravagantní panenku jakou je RH.Ve skupině na fcb se tam poslední dobou tyto panenky úspěšně předvádějí a já neodolala.Nejprve jsem si musela o nich něco zjistit.Vůbec netuším od jakého roku jsou na trhu,ale hádám,že se jedná poměrně o novodobé panenky.Jsou určené dětem,což je úsměvné vzhledem k tomu kolik mi je.Sběratelské nejsou,i když z mého pohledu by na to mohli mít.Tato řada,ze které mám tuhle "cukrovou panenku" je speciální edice.Rozhodně krásné balení,což zapříčinilo to,že až dneska jsem se jí rozhodla vybalit.Vážně jsem takovou panenku neplánovala a Ježíšek měl co dělat,aby mi jí na poslední chvíli sehnal.Měla jsem tři favoritky a zvítězila tahle "Růžovka".Kdo mě zná,tak ho to asi moc nepřekvapí,protože já miluji růžovou.

Na internetu jsem našla jejich oficiální stránky.Tam jsem se dozvěděla,že každá panenka má své jméno,svou tvář a charakteristiku.Jedná se o mladé lidi co studují nějakou střední hádám a ta škola se jmenuje Rainbow High.Aspoň tak jsem to pochopila,protože ty stránky jsou v angličtině,takže jsem musela překládat.




 Panenka má slušnou výbavu,ale já využiji jen něco.Zbytek pošlu dál.



RH Slumber Party Brianna Dulce (volný překlad může být pyžamová párty a Brianna Dulce je jméno panenky)

Brianna se přistěhovala z Madridu a nastoupila do školy Rainbow High.Miluje žvýkačky a všechno růžové (to je vidět).Je velmi temperamentní a ráda dělá animace.V Madridu měla nějaký animovaný seriál a úspěšný.




Možná to přečtete...







Sladká růžová panenka.Tahle domácí souprava se mi moc líbí.Jen mě mrzí,že zip na mikině není funkční.Bylo by to lepší.Přes zimu jí nechám tohle oblečení,na léto jí obléknu něco jiného.






Má nádherné oči.Mimochodem,jsou skleněné.Luxusní,dlouhé řasy.Překvapily mě vlasy.Krásně husté a příjemné na dotek.Vlasy jí časem umyji a přečešu jí jinak.Viděla jsem u jiných sběratelů,jak mají učesanou tuhle panenku a pokusím se o něco takového také.

Přiznám se,že jsem chtěla tuhle panenku spíše ze zvědavosti.Překvapilo mě,jak je vážně roztomilá a v reálu nádherná,svým způsobem.Myslela jsem si a naivně,že jí pošlu dál,ale ne.Naopak,už přemýšlím o další.Přeci nemůže zůstat sama,ne?!





Vážně jak cukrová vata.Mezi Fashion Royalty vypadá jak z jiné planety.




Nevěděla jsem kam s ní,tak jsem jí dala vedle panenky Melody.To tolik nebije do očí jako ve vitríně mezi FR.

Celkem jsem měla tři favoritky,z toho jednu mám,tak nevím,jestli pořídit zbývající dvě nebo už jen jednu...Uvidíme...



Takže co říkáte na tuhle sladkou panenku??

La Micha & její panenky


19 komentářů:

  1. Předně Ti musím pogratulovat k novému přírůstku. Líbí se mi a ještě víc by se líbila naší vnučce. Růžová je její oblíbená barva. Také jsem si Ranbow High nadělila k Vánocům. Mně se kvalita oblečků moc nezamlouvá a černé tričko pouští chlupy. Navíc měla panenka na noze černou čárku, která nejde odstranit. Vlásky stočené do lokýnek byly hrozně natužené, tak jsem jí je umyla a teď se suší. Moc se mi líbily barevné vlásky a nezklamaly mě. Vymyslím jí nějaké jiné oblečení. U mně asi zůstane jedinou panenkou z RH.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji.Tak to věřím :-D ,však ta panenka přímo křičí o dětskou pozornost.Růžová barva je i má oblíbená,kdyby to nevypadalo blbě,tak jí nosím i já :-D .Na YouTube radí právě vlasy nejprve umýt a nechat přírodně uschnout...Mě tedy ty vlasy nadchly,líbí se mi jak hustotou tak i na dotek.To jsem si také říkala,že zůstanu u jedné a mám na cestě dvě,haha...

      Vymazat
  2. Gratuluji k takovému krásnému přírůstku. Tyto panenky mají nádherné vlasy a úžasné oči. A růžová je taková příjemně roztomilá barva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.To ano,právě ty oči mě úplně okouzlili...Růžová je nejlepší ;-)

      Vymazat
  3. Teda to jsi mě překvapila, Nikdy by mě nenapadlo že si pořídíš tuhle panenku! Já mám taky RH, dokonce dvě! Jsou strašně krásný a roztomilý! Tahle růžová je kouzelná taková zářivě pozitivní! A ty oblečky, ty bačkůrky! Určitě pořídíš ještě jednu uvidíš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sebe taky.Věř že mě také ne :-D ,ale já umím překvapit ;-) ...Jsou rozkošný...no už mám na cestě další dvě :-D

      Vymazat
  4. Je hezoučká, miloučká. To chce určitě ještě jednu, samotinká zůstat nemůže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Rozhodně zůstat sama nemůže a proto mám na cestě další dvě :-D

      Vymazat
  5. Já jim teda zatím odolávám, a to už jsem je měla v košíku několikrát a před zaplacením. Tato růžovka se mi líbí a jsem zvědavá, které další dvě k tobě přicestují :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem asi ztracená...Druhá dnes dorazila ;-)

      Vymazat
    2. Už jsem koukala ;):-)a jsem zvědavá na třetí. Zatím odvolávám. Musím 😬

      Vymazat
    3. Pěkně se mi hromadí holky :-D ,dnes představím 3 a snad poslední ...

      Vymazat
  6. Z pyžamkovej série je toto u mňa druhá favoritka, ešte viac ma oslnila tyrkysová, čo je úplne logické, keďže modrá je moja najobľúbenejšia farba. Táto bábika je fakt nádherná a nemohla som z nej v obchode spustiť oči, aby som bola úprimná. To, že bundičky na RH nejdú zapnúť ma tiež trošku štve, aby som bola úprimná. Už ich mám dosť a zapnúť nejde ani jedna a myslím, že celkovo žiadna nejde zapnúť, ale ich roztomilosti to neuberá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím,že dáváš přednost modré ;-) ...Děkuji a i když mám další dvě,tak růžovka pro mě zůstává favoritkou číslo 1 .

      Vymazat
  7. Gratuluji k žůžové krasavici (žůžová používají moje dcery ;-)) Přiznávám, že mě tyhle panenky nějak míjejí, i když jsem koukala, že teď docela frčí. Já se na ně ráda, podívám, ale jinak to není nic pro mě :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Mě do nedávna také nezajímaly,ale tahle to rozpoutala :-D

      Vymazat
  8. Ja nikdy nebudem fanúšička týchto bábik, proste pre mňa sú viac detské, majú rovnaké tváre a farebné vlasy nemám rada ani u iných bábik.😀 Takže sa rada pozriem na tie Vaše RH bábiky. Obdivujem viac ich detailne vypracované oblečenie. Neviem, či by ma ako dieťa tieto bábiky zaujali. Páčia sa mi tie ružové papučky.💗 Celá je rozkošná.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by také nenapadlo,že si je někdy koupím :-D ! Ale tato růžová mě dostala a jako dítě bych byla v sedmém nebi mít takovou panenku.Měla jsem 4 panenky RH,ale už mě to trochu pustilo,protože jak říkáš,jsou na jedno brdo,jen barva vlasů apd je jiná,jinak stejné.Mám nyní dvě.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....