sobota 4. prosince 2021

Kdy jsi mi to chtěla říct...


 

Devony se rozhodla,že už to nadále nebude odkládat a promluví s Ren...Také si uvědomuje,že poslední měsíce svou kamarádku dost zanedbávala...

Devony: ,,Ahoj,neruším?"

Elloren: ,,Ahoj,ne kdepak.Potřebovala jsi něco?"

Devony: ,,Nic nepotřebuji,ale už jsme spolu dlouho nic nepodnikly.Poslední dobou nebyl čas a tak mě napadlo,že bychom společně mohly něco podniknout,Ren?"

Elloren: ,,To máš pravdu.Ale chápu proč tomu tak bylo.Tvá nová práce,přehlídka,má škola a práce...To se občas stává,že čas chybí i na jiné věci či lidi.Něco jsem ale pro nás vymyslela.Dá se říci program na Vánoce.Napadlo mě,že bychom vyrazily na hory..." a už zase měla hlavu plnou plánů a nápadů.Devony jí musela zarazit.




Devony: ,,Ren brzdi.Na žádné hory nepojedeme.Tedy ty můžeš,jestli chceš,ale já ne."

Elloren: ,,No dobře.Já myslela,že by to mohlo být fajn.Tak chceš někam na ostrov nebo chceš na Vánoce zůstat tu?"

Devony: ,,Ty mi nerozumíš."

Elloren: ,,Asi ne,zlato.Tak mi to vysvětli?!"

Devony: ,,Víš,já se s někým vídám a už to trvá několik týdnů.Ráda bych s ním byla na Vánoce a..."Elloren jí nenechala dopovědět.

Elloren: ,,Tak ty se s někým vídáš?!A s kým,jestli můžu vědět?!A proč jsi mi to neřekla dříve?!Kdo to je?!Počkej.Nech mě hádat!Ten náfuka ze svatby,že?!"

Devony: ,,Nechápu proč tak šílíš?!Paulo není žádný náfuka.Vůbec ho neznáš."

Elloren: ,,Ani ho nepotřebuji znát!Koukám,jak si Tě omotal kolem prstu?!Copak na to říká,čím jsi se živila dříve?!"

Devony: ,,On to neví."

Elloren: ,,Tak on to neví,to je mi ale překvapení?!Pročpak mu to neřekneš?!Já vím proč!Protože takový jako on by si jinak o Tebe neotřel ani boty!"

Devony: ,,Jsi zlá.Nechápu proč o něm tak mluvíš a..."Devony nestačila doříct svou myšlenku,protože k ní přiskočila Elloren.




Devony najednou došlo,o co se snaží Elloren a tak se jí snažila odstrčit a ta protože to nečekala,tak škobrtla a upadla.

Devony to bylo líto,ale momentálně se na svou kamarádku zlobila a chtěla být sama.Srovnat si myšlenky.




Devony: ,,To jsem nechtěla,promiň." a odcházela...

Elloren: ,,Počkej..."

Devony: ,,Ren,NE!Chci být sama,nechoď za mnou!" a práskla dveřmi.



O NĚKOLIK DNÍ POZDĚJI



Devony se měla sejít s Elloren.Od té hádky v jejím pokoji spolu nemluvily.Ještě ten den odešla k Paulovi.Ren jí několikrát volala,ale vypnula si mobil.Byla za ní i v práci,ale tam nic osobního nechtěla řešit a tak souhlasila,že se sejdou v kavárně.Měla čas trochu o všem přemýšlet...



Elloren: ,,Ahoj Devony.Děkuji,že jsi přišla.Objednala jsem nám víno a chlebíčky.Omlouvám se.Neměla jsem všechno říkat to,co jsem říkala a..."

Devony: ,,Snažila jsi se mě políbit,Ren?!"Elloren překvapeně zamrkala.

Elloren: ,,Ano i za to se Ti omlouvám."

Devony: ,,Proč jsi to chtěla vůbec udělat,Ren?!"

Elloren: ,,To myslíš vážně,tuhle otázku?!" a Devony pouze přikývla a tak Elloren pokračovala: ,,Devony,pro mě nejsi jen kamarádka.Tedy,ano dříve jsi jí byla,ale už nějaký čas se na Tebe dívám jinak.Snažila jsem se Ti to dávat najevo a doufala jsem,že pochopíš...."

Devony: ,,Takže ty jsi lesba,proč jsi mi to nikdy neřekla?!"

Elloren: ,,Nevím,jestli jsem lesba?!Vím jen to,že už dlouho jsem zamilovaná do Tebe."

Devony: ,,Ach tak...já vlastně nevím,co Ti na to mám říct,Ren?!"

Elloren: ,,Jak to cítíš ty?!"




Devony: ,,Omlouvám se,ale já jsem Tě vždy brala jako svou nejlepší kamarádku,sestru.Tohle asi není to,co jsi chtěla slyšet,že?!"

Elloren: ,,Ne,to jsem slyšet nechtěla,ale děkuji,že jsi upřímná.Devony,nechci Tě ztratit.Chápu,že nemáš zájem,ale zůstaneš i nadále mou přítelkyní,prosím?!"

Devony: ,,Na tom se nikdy nic nezmění." a usmála se na ni.

Elloren: ,,Děkuji.Je to vážné?!Mezi Tebou a Paulem?!"

Devony: ,,To já nevím?!Je mi s ním moc dobře.Nic neplánujeme,všemu dáváme volný průběh."




Elloren: ,,To je nejlepší,nic neplánovat.Člověk si ušetří pozdější zklamání."

Devony: ,,Mluvili jsme spolu o vánocích a napadlo nás,že bychom mohli vyrazit na ty hory společně,jestli chceš?"

Elloren: ,,Na to zapomeň.Nebudu Vám dělat garde a určitě jste měli své vlastní plány?!Nic se neděje.Na ty hory pojedu.Ještě nikdy jsem na horách nebyla a všichni o tom básní.Navíc tam jedou lidi od nás z práce,co jsou singl a nemají rodiny,takže tam skvěle zapadnu.Třeba to bude prima,kdoví?!"

Devony: ,,To se mi moc nelíbí,aby jsi byla někde o Vánocích sama,Ren?!"

Elloren: ,,Já sama rozhodně nebudu.Víš kolik lidí bude jen v tom hotelu?!"

Devony: ,,Víš,jak to myslím?!Dobře,tak proč nebudeš s Jessy?!"

Elloren: ,,Jessy bude se svým manželem u svého bratra.Sice mě také pozvali,ale cítila bych se tam stejně blbě jako s vámi dvěma.Hory jsou skvělý nápad.Akorát nic nemám a netuším,co na takové hory je potřeba?!"

Devony: ,,Tak vyrazíme na nákupy..."

A už plánovaly co je třeba a kam se půjdou podívat...Bylo to mezi nimi jako dříve...




La Micha & její panenky

7 komentářů:

  1. Mooc hezký! Tak se to vyjasnilo mezi nimi:) Je fajn že je to mezi nimi pořád jako dřív. A jak jim to sluší! Jsou skvěle oháknutý!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Což je dobře,že krize byla zažehnána.Moje panenky se fakt mají,luxusní oblečení,krásné bydlení,jojo to je život...

      Vymazat
  2. Uff, kamarátky ako majú byť :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fíha, to sú mi veci😲, Paulo mal s Elloren pravdu, vidí v Devony viac ako len kamarátku.😀 Hmm, dôležité je, že si svoje vzťahy nakoniec vyriešili. Páči sa mi ako je oblečená Devony v reštaurácii.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím,že to viděl každý až na Devony :-D .Děkuji.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....