čtvrtek 9. prosince 2021

Modely od Larany


 

Tyto úžasné modely už mám několik týdnů,ale jsem prostě nemožná.Zase nestíhám.Mrzí mě to,příběhy měli být mnohem dál.Ještě jednu svatbu jsem do konce roku chtěla stihnout,bohužel to nedám.

Zpět k modelům.Mám dva nové kalhotové kostýmky,oba naprosto luxusní.Jeden představuje Elloren a druhý Marion,který se k ní dokonale hodí.



Obě saka mají stejný střih,jen v jiném vzoru.Kalhoty co má Elloren jsou širší a Marion má úzký střih.




Šaty s broží jsou nádherné.Alexandra v nich vypadá jako císařovna.Nádherná látka.Jednoduchý střih a přesto jsou tak svůdné.






Lilly už není součástí mé sbírky.Musela jsem jí prodat,stejně jako i jiné panenky za poslední dobu.

Myslím,že na rozloučenou a na poslední focení,jsem jí vybrala nádherné,sexy šaty.





La Micha & její panenky

12 komentářů:

  1. Krásné modely, všem kráskám to sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Obzvlášť se mi líbí ty kostýmky, ty jsou boží! A ty šaty jsou luxusní a elegantní, krása!:) Zase závidím, no jak jinak:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Já zase jsem paf z těch černých ;-) .O tom mi povídej,také bych chtěla mít tak nóbl šatník sama pro sebe :-D .

      Vymazat
  3. Nádherné sačká, už som ich obdivovala na FB, ale tie šaty, čo má Alexandra sú dokonalosť. Laranu obdivujem už dlhšie a časom určite si kúpim od nej šaty pre moju Verču.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,ty šaty jsou vážně snové.Kup,nebudeš litovat.Má nádherné modely.

      Vymazat
  4. Šaty co má Dasha vypadají luxusně, určitě perla celé kolekce ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,jsou nádherné.Také se mi hrozně líbí a této konkrétní panence sedí jako ulitý.Je v nich nádherná.Připomíná mi princeznu Anastázii.

      Vymazat
  5. Mne sa najviac páčia tie "malé čierne šaty", to je taká fashion klasika.😍 Kostýmy vyzerajú tiež super. Larana je profesionálna krajčírka, takže to vie i s bábikami.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,černá musí být v šatníku ;-) .Ano,ano...děkuji.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....