pátek 24. prosince 2021

Vánoce,nejkrásnější den v roce!



Vánoce jsou tady,tak ať slavnostně je prostřený stůl...




...dobré jídlo a pití na stole,v krbu ať praská dříví od ohně...

a pár blízkých kolem sebe...





...nazdobený stromeček a pod ním dárek,který je z láskou ode mně...




...s noční oblohou nad hlavou,s padající hvězdou a já jen jedno přání mám...




...ŠŤASTNÉ A VESELÉ,vždyť já Tě ráda mám... 



Všem svým čtenářům přeji krásné a pohodové svátky vánoční,

La Micha & její panenky.

12 komentářů:

  1. Krásné fotografie ze Štědrého dne. Dýchá z nich sváteční pohoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji,také jsem spokojená s výsledkem a to často není :-D

      Vymazat
  2. Všichni mají tak krásné Vánoce, a to přání je moc krásný! Krásný fotky všech párů:) Přeji i tobě takové krásné Vánoce a těším se až se pochlubíš třeba novou panenkou která čekala pod stromečkem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Snažila jsem se o nějaký ten rým,ale moc mi to nejde :-D .Pod stromkem jsem měla dokonce dvě panenky,ale kdy je představím netuším...zase nestíhám,klasika.

      Vymazat
  3. Nádherné vianočné fotky Miši :-) Verím, že si prežila krásne Vianoce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Přiznám se,abych to vůbec stihla,tak jsem fotila už od září s vánoční tématikou :-D ...Vánoce byly letos celkem hektické...

      Vymazat
  4. Vidím, že i Tvoje bábiky mali vianočnú výzdobu. Rým sa podaril, páči sa mi vianočná básnička, to ja mám rada pri prianiach. Taktiež sa mi páči ako sme sa pozreli na vianočnú atmosféru do každej Tvojej príbehovej "rodiny".😊🤗💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,letos jsem začala s focením dříve :-D ,takže jsem to dala.Moc děkuji,velmi jsem se snažila i když vím,že to třeba né tak úplně rýmuje ;-) ...Děkuji Ti Mary.

      Vymazat
  5. Víš, že mě teprve při čtení titulku napadlo, že máš asi pravdu? Mám ráda, tu vánoční atmosféru. Hezké fotky. Věřím, že jsi měla krásné Vánoce a doufám, že stromek přežil tu vaši micku ;-) Náš strom letos extrémně pichal, tak o něj kočky nejevily zájem, max si pod něj lehly a tím to haslo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší!Já Vánoce miluji,bez ohledu jestli a co dostanu za dárky,ale ta atmosféra kolem vánoc a ozdoby atd je prostě to nejlepší z celého roku.Děkuji Ti.Dvě kočky prosím ;-) a ano,stromeček byl ok.Kupodivu ani jedna neměla touhu ho zkoumat apd!Ano,ta starší také chodila pod něj spát a to je ta akční,u ní jsem se bála,že strom zabije,ale pohoda,klídek...Zdá se,že mé kočky také milují Vánoce :-D

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....