sobota 15. ledna 2022

Vanessa 4x jinak


 

Nové modely od Larany.Napadlo mě vyfotit všechny Vanessy pohromadě.Akorát mi nové modely daly pro každou z nich.Tuhle tvář mám ráda a jednu dobu mi dost převažovala nad ostatníma.




Mia,Carmen,Valérie a Jessy




Mia

Pro tuhle mám obzvláště slabost.Ona ve mě probudila zájem o Fashion Royalty.Je nádherná,aspoň z mého pohledu.Líbí se mi červené vlasy od doby,co jako dítě jsem viděla malou mořskou vílu Ariel a Mia mi jí připomíná.Má nádherné vlasy,hrozně husté.Tato panenka je fakt má srdcovka.I kdybych rozprodala všechny,vím že tuhle nedokážu jen tak prodat nikdy.

Model se skládá ze sukně a z topu,který je oboustranný.Top byl trochu problém jí obléknout,ale narvala jsem jí ho.Tenhle komplet jsem kupovala totiž úmyslně pro Miu.Tato královská modrá jí hrozně sluší.







Jessy mám ráda kvůli jemnému líčení.

Má krásné,dlouhé plisované šaty.K šatům byl i černý pásek a proto jsem zvolila v podobném stylu i šperky.





Jessy je z mé čtveřice nejjemnější typ.




Valérie je jejím opakem,z mých Vaness je nejvýraznější.Taková moderní Sněhurka.Přiznám se,že mi její líčení dělalo problém.Nemám ráda tenhle styl a už vůbec né rudé rty.Přesto se jí nedokážu vzdát.Nabízela jsem jí k prodeji a zase stáhla.Takže zatím zůstává...

Šaty jsou překrásné a v této barvě jsem je koupila jen kvůli Valérii nebo následující panence.





Valérie je velmi smyslná panenka a hrozně ráda jí fotím.




Carmen jsem konečně oblékla něco civilnějšího.Původně jsem jí chtěla dát ty červené šaty,ale více mě lákal tento trochu extravagantní kabát.Pro roli,kterou jsem jí vymyslela do svých příběhů se hodí a k ní také.

Tento kabát je přímo umělecké dílo.Pásek mi dal tedy zabrat,je pevný a mě to kvůli mým dlouhým nehtům nešlo moc dobře zapnout,ale nakonec se povedlo.Klobouk tomu celému dává ten správný šmrnc.





Tato panenka má velký potenciál.V hlavě mám příběh,který by mohl být vážně moc pro Vás zajímavý.

Všimli jste si,že dvě z mých panenek této tváře mají vlasy rozpuštěné a dvě mají svůj původní účes od výrobce?!Musím říci,že to tak asi ponechám,ty účesy se mi líbí a navíc mám dojem,že k daným panenkám zkrátka patří.




Carmen nebo-li Nemesis




La Micha & její panenky

13 komentářů:

  1. Všechny čtyři Vanessy jsou krásné. Kdybych si jednu měla vybrat, tak nevím na kterou by volba padla. Všem to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Je Hezký vidět je všechny pohromadě! Všechny ty šaty jsou tak krásný, brala bych je všema deseti :) A ten kabát s kloboukem je velmi noblesní!

    OdpovědětVymazat
  3. Holky jsou hezké všechny, nejvíce se mi líbí Valerie. A její původní účes jí moc moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Kolikrát jsem přemýšlela,že jí účes rozpustím,ale už by to nebyla ona.Ten účes jí sedí dokonale.

      Vymazat
  4. Koukám, jak to máš hezky rozdělené, dvě mají původní tvář, dvě novou, dvě rozčesané, dvě původní účes. A krásné jsou samozřejmě všechny, i když pro mě je to Valerie, ale to tě asi nepřekvapí ;-)
    Modely jim sluší, dobře jsi to rozdělila.
    A čí Nemesis to bude? ;-) Bude mít svůj příběh, nebo zakomponuješ do stávajícího?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to spíše náhoda,než-li úmysl :-D .Ne,vím že pro Valérii máš slabost.překvapivě se ukazuje,že i já a to má rudé rty a pořád původní účes.Moc děkuji.Abych řekla pravdu mám s Carmen/Nemesis několik alternativních příběhů,ale ještě jsem se nerozhodla pro konkrétní.Však to nespěchá.Musím pracovat na příbězích,které mám momentálně rozpracované a stojí mi...Vůbec nestíhám,už zase :-(

      Vymazat
  5. Mia je Vanessa, ktorá patrí do rebríčku mojich veľmi obľúbených zástupkýň tejto tváre, už dlhé roky.💗 A Valéria sa mi páči hneď po nej. Asi najmenej ma z Tvojej štvorky oslovuje Jessy. Nové elegantné outfity sú luxusné, najviac ma berú bordové šaty. 🥰 Celkovo sa mi najviac páči kombinácia Valérie s tými šatami.😃😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím o tom ;-) .Ano,ta černovláska je smyslná a dobře fotogenická.Jessy mám ráda pro její jemnost.Děkuji,ty modely jsou luxusní a úchvatné.Mě zase asi nejvíc oslovuje kabát,který je hotové umělecké dílo a Carmen neskonale sluší.Děkuji Mary.

      Vymazat
  6. Krásné modely všem to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....