úterý 4. ledna 2022

Georgia Bloom


 

Dnes dorazila tato sladká broskvička,v pořadí již druhá panenka od RH.Přiznám se,že jsem tuhle panenku chtěla hlavně kvůli jejím oblečkům.




Úžasné balení.Netuším jaká to je řada,vím jen,že ve volném překladu nese název SETKÁNÍ.

Georgia Bloom nepatří mezi průměrné debutantky,naopak.Je to jižanská kráska,která miluje drama a romantiku.Má cit pro divadlo.S přítelkyní Sheryl jsou správkyně skupiny(netuším jaké).Svět vnímá jako jedno velké jeviště,které je ještě sladší než ta nejsladší broskev na světe.




Překvapilo mě,že nemá náušnice...Oblečení jsem nechala to,které měla na sobě,když přišla.Prohodila jsem jen vrchní top,který mi ladí víc ke zbytku.




Umyla jsem jí vlasy a vyfoukala.Nerozčesávala jsem jí je.Zůstaly jí přírodní vlny.Bože,co bych za takovou panenku dala,když jsem byla dítě?!Neměla jsem ani pravou Barbie,možná proto teď tak blbnu?!




Ty mega velké oči jsou fascinující.Dlouhé řasy jsou luxusní a závidím jí je.





Fakt bych nikdy nevěřila,že mě tyhle roztomilé potvůrky tak nadchnou...





"Růžovka" má bohatší hřívu a také mnohem lepší navlasení.Tak co,která se Vám líbí víc?!U mě stále vede "Růžovka" .









Georgia se loučí a brzo představím poslední (snad) třetí do sbírky panenku RH.


La Micha & její panenky.

12 komentářů:

  1. Gratuluji k další Rainbow High. Tahle barva je moc příjemná na pohled a panenka je celkově pěkná.

    OdpovědětVymazat
  2. Broskvička je nádherná. Líbí se mi obě, ale já bych si vybrala asi právě tuto. Říkala jsem si, že zůstanu u jedné RH, ale už jsem včera okukovala, kterou další bych si pořídila, aby nebyla Amaya sama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Každá má své kouzlo.Líbí se mi jich vícero,ale favoritkou zůstává ta růžovka :-D .Jojo,jsou návykové.Chtěla jsem ze zvědavosti jednu,pak druhou a už mám tři.Snad poslední...

      Vymazat
  3. Ta je krásná! Když ono je těžký jim odolat! Má krásný vlásky a hnědý očička:) A oblečky, samozřejmě jak jinak:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,jsou prostě kouzelně roztomilé,těžko odolat...

      Vymazat
  4. Broskynka je prekrásna, obdivovala som ju u nás v Dráčiku viackrát. Veľmi sa mi páčia jej tenisky, tie ma zaujali už na prome. Celá tretia séria je pre mňa nádherná, z nich sa mi páčia vlastne všetky okrem jednej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,je hezká sama o sobě a navíc má krásné oblečky.

      Vymazat
  5. Tohle je opravdu pravá zástupkyně svého jména, dokonce na mě působí i tak heboučce. To není žádná nektarinka... ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Táto broskyňová sa mi páči viacej ako ružová, pretože síce ružová farba je moja najobľúbenejšia, ale už je na mňa príliš preružovelá, takže táto je taká menej výrazná.😃 Páči sa mi jej športový outfit i tenisky.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Tato se celkově povedla,má i hezké oblečení.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....