neděle 25. října 2020

Ranní ptáče dál doskáče



Oliver se sice viděl včera s Jackem,když spolu zase hráli v klubu,ale na osobní popovídání nebyl prostor a tak Jacka přišel navštívit...Jack stával před chvílí a právě si dělal snídani...




Někdo zvonil a Jack si jen pomyslel,koho to sem čerti nesou tak brzo po ránu?!Rozmrzele šel otevřít...

Oliver: ,,Čau.Neříkej mi,že jsi ještě spal?!"

Jack: ,,No nazdar.Skoro jo.Co se děje,půjdeš dál?"

Oliver: ,,Nic se neděje,jen jsem přišel na pokec.Neruším,nemáš tu snad dámskou návštěvu?!"

Jack: ,,Nežvaň blbosti a pojď dál a možná dostaneš i snídani."

Rozložili se v obýváku.Jack přinesl colu a pár sendvičů.




Oliver: ,,Včera to byla jízda.Tolik lidí,už asi začínáme být populární?!"

Jack: ,,Jojo,říkal sem,že to chce čas.Jsme dobrý."

Oliver: ,,Kam jsi se včera vypařil?!"

Jack: ,,Nikam,šel jsem domů.Proč?!"

Oliver: ,,Holky Tě hledali.Sám nebo s někým?!"

Jack: ,,Nějaké slepice mě nezajímají.Sám,jsi má chůva,že se tak staráš?!"

Oliver: ,,Jaképak slepice,snad naše fanynky?!A pak,ty přeci domů sám nechodíš?!Tedy většinou..."

Jack: ,,No tak včera jsem šel."

Oliver: ,,Ty máš tedy náladu?!"

Jack: ,,Náladu mám dobrou,ale nesnáším stupidní otázky!"

Oliver: ,,No tak promiň..."

Jack: ,,Sorry,asi mám blbou náladu no...a jak jsi pohnul s tou svou holubičkou?!"

Oliver mávl otráveně rukou a vzdychl...: ,,Nikam chlape.Myslím,že o mě nestojí.Tedy,abych byl upřímný,myslím,že nestojí o žádného chlapa."

Jack vyprskne a polije se colou,právě pil.Zanadává,jde pro ubrousky a při úklidu říká: ,,Jako že je lesba?!Ty vole jak jsi na to přišel?!"

Oliver: ,,No...chápu,že nemá zájem o mě,to se prostě někdy stává,že jeden je zamilovaný a druhý ne,ale včera jsem jí pozoroval a nemohl jsem si nevšimnout,jak se dívá po Adrianě.Pořád se kolem ní motá,nosí jí drinky a tak.Tak se nechovají ani kámošky nebo jo?!Prostě se chová jako chlap co se snaží sbalit buchtu a Adriana to buď to netuší nebo dělá že o tom neví."

Jack: ,,To jsou tedy bomby,takhle po ránu?!Kašli na tu holubičku.A co ta její kámoška?!"

Oliver: ,,Adriana?!Je v pohodě.Vlastně je moc fajn."

Jack se rozřehtá a povídá: ,,To je super,ale tu jsem zrovna nemyslel...,ale rozhodně běž do ní.Myslel jsem Michelle.Kde pak jí nechaly,že tam včera nebyla?!"

Oliver: ,,Vlastně ani nevím,neptal jsem se a nic neříkaly." a pokrčí rameny.




Oliver: ,,Ani jsi mi neřekl,jak to dopadlo minulý víkend mezi vámi.Byla tu?!"

Jack: ,,Jo byla."

Oliver: ,,A?!?"

Jack: ,,Co chceš jako slyšet?!"

Oliver: ,,Tedy ty jsi kámoš fakt?!O každé mi všechno řekneš hned a bez vytáček a teď děláš fóry?!"

Jack: ,,Byla tu.Jo a bylo to super,dokonce to předčilo mé očekávání.Spokojen?!"

Oliver: ,,Pochopila,že nešlo o nic vážného?!"

Jack se zachmuří a prohodí: ,,Jo,asi jo.Nemusel jsem totiž nic vysvětlovat ani se pitomě omlouvat,ona tu totiž už nebyla,když jsem se ráno probudil!"

Oliver: ,,No nekecej a to tu nic nenechala,žádný vzkaz,číslo na mobil a tak?!"

Jack: ,,Ne.Nikde nic.Dokonce vytřela i v koupelně,bylo tam po nás dost vody.Nikde žádná ztracená náušnice,lístek...Prostě zmizela.Myslel jsem,že jí uvidím zítra.Počítal jsem s tím,že se v klubu objeví..."

Oliver: ,,Páni.Tak buď rád,že se to obešlo bez problémů...Vzpomeň si na tu jednu křepelku,jak Tě půl roku otravovala,než pochopila,že vážně spolu nechodíte?!Michelle asi v klubu jen tak nepotkáš."

Jack: ,,Proč ne?!"

Oliver: ,,Včera sice holky nic o ní neříkaly,ale posledně jsem zaslechl,jak Adriana jí chválila,že konečně vyrazila mezi lidi...Usoudil jsem tedy,že Michelle nikam moc nechodí natož do klubu.Asi to byla vyjímka..."

Jack: ,,Hmm...a nevíš kde pracuje nebo kde bydlí?!"

Oliver: ,,Chlape,ty jsi s ní strávil noc a nevíš ani kde pracuje?!"

Jack: ,,My jsme moc nemluvili,víš?!"

Oliver: ,,Nevím kde bydlí,ani nevím kde pracuje,ale vím,že je fotografka,tak snad v nějakém ateliéru?!Budeš si to muset zjistit sám nebo se zeptej holek příští víkend,určitě zase přijdou do klubu."

Jack: ,,Hmm..."



Oliver se začal šklebit a prohodil: ,,To muselo být tedy něco,když se o ní i nadále zajímáš?!"

Jack: ,,Nic v tom nehledej.Je jiná než ostatní co jsem poznal a tak co,co je na tom špatného,když bych si dal říct ještě jednou?!"

Oliver se už neskrývaně smál a Jack zuřil...




La Micha & její panenky.

12 komentářů:

  1. Moc hezky napsané! Jako vždycky:) Tak on by si dal říct ještě jednou, to se mu asi moc líbí! A Oliver má moc hezké oblečení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Uvidíme,jak se to bude vyvíjet,zda půjde o něco vážnějšího či ne.Nebudeme zatím předbíhat,ale jako pár se mi líbí,to je fakt :-D .Oliver je rozkošný klučík.

      Vymazat
  2. Povídání se ti moooc povedlo, paráda. A oba kluci jsou fešáci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,tak to jsem ráda.Vím,že čtení někoho nebaví...Děkuji.

      Vymazat
  3. Nemůžu si pomoct, ale po přečtení titulku mě hned napadlo: Víc sezobne a dřív pojde :-D Tak si kluci pokecali a uvidíme, jak se to vyvine ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D :-D to mě tedy nenapadlo,ani to neznám...To se uvidí,co bude dál...

      Vymazat
  4. No vida, tak Jackovi se stýská, tak to asi nebude jen na jednu noc jak si oba mysleli...

    OdpovědětVymazat
  5. Jack sa nám postupne začína meniť, zjavne mu niekto veľmi učaroval.🙂 A chudák Oliver, ten má asi s Palomou smolu..😏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uvidíme,nesmíme předbíhat...Jack má pravdu,nebude Paloma,tak bude jiná ;-) ...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....