sobota 19. prosince 2020

Můj vánoční dárek

 


Jack se konečně pochlapil a pozval Michelle na romantickou večeři...





Michelle: ,,Takže copak se děje,že jsme tu a ne u Tebe v bytě?!"

Jack: ,,Nelíbí se Ti tu?"

Michelle: ,,Ano,krásné prostředí,ale tohle není Tvůj styl Jacku."

Jack: ,,Nikdy dříve mě nenapadlo,že večeře v tak nóbl podniku by mohla být tak příjemná.Je to Tvou zásluhou.Máš pravdu,tohle není můj styl,ale ty všechno měníš.Já se měním.Ty mě měníš..."

Michelle: ,,Já po Tobě přeci nic nechci?!Nemám pocit,že bych Tě měnila?!"

Jack: ,,A přeci tomu tak je...ať úmyslně či ne,tak mě měníš,děláš mě lepším.Aspoň tohle neustále slyším od Olivera..." Jack si všiml,jak se Michelle nadechuje,aby něco k tomu řekla,požádal jí,ať ho nechá domluvit...,,Nikdy si po mě nic nechtěla,chtěl bych se zeptat proč,protože ženy vždy něco chtějí.Ale ty jsi jiná,po všech směrech.Ptám se nesmím,máme takové pravidlo,na nic se neptat.Nic osobního.Ehm...tohle není můj styl,večeře,kina,divadla a tak,ale s Tebou mi to nevadí,což je zvláštní a tuhle večeři si i užívám.Michelle,napadlo mě,co kdybychom to spolu přeci jen zkusili,prosím??"

Michelle: ,,Jsem zmatená,co chceš zkusit?!?"

Jack: ,,Bude to znít pitomě,ale spolu chodit na večeře,do kina a tak,co já vím,kam páry společně chodí?!Prostě co kdybychom zkusili náš vztah posunout?"

Michelle nic neříká,přemýšlí a odložila příbor...začíná být trapné ticho.

Jack: ,,Teď si vážně připadám jako pitomec.Řekni něco,cokoliv..."

Michelle: ,,Nevím,co Ti na to mám říct...Můj poslední vztah nedopadl tak,jak jsem doufala...a nevím,jestli se chci pouštět do nového vztahu Jacku,protože už to znovu zažít nechci.V něco doufat,věřit a pak Ti bublina praskne a je po všem.Dávala jsem se dohromady velice dlouho a nevím,jestli bych to znovu zvládla?!"

Jack: ,,Chápu a teď chápu i mnohem víc,proč jsi souhlasila s takovým vztahem se mnou.Rád bych Ti slíbil,že se to opakovat nebude,ale lhal bych.Nemůžu Ti nic slíbit ani zaručit...přesto zkus to a uvidíme kam nás to zavede.Může to být jako teď,jen bychom se vídali více,chodili na večeře,do kina,kamkoliv by jsi chtěla a časem by se ukázalo co dál...Co ty na to,nechceš to aspoň zkusit a když to bude příliš,tak přibrzdíme?!"

Michelle: ,,Dobře,zkusíme to.Ale žádné osobní otázky,to platí stále.Škoda,že se i nadále neživíš jako právník.Mluvení a přemlouvání Ti jde na výbornou."

Jack: ,,Platí.Právničina je nuda,naštěstí jsem to pochopil včas.Dáme dezert..."

Atmosféra se zase uvolnila a bavili se spolu dále o nedůležitých věcech...





Jack: ,,Tenhle podnik je fakt dobrý.Jídlo bylo vynikající a ty dortíky také vypadají lahodně,ale to se nesmím dívat na Tebe,protože jsi dnes zatraceně sexy.Moc Ti to sluší i to,jak se červenáš..."





Jack: ,,Jsi tak sladká..."

Michelle: ,,To bude ten dortík..."

Jack: ,,Kecko.Pořád platí,že zůstaneš se mnou až do rána?!"

Michelle: ,,Ano,zařídila jsem si..." chtěla říci hlídání pro malou,naštěstí se včas zarazila a zamluvila to.Pokud si Jack něčeho všiml,nechal to být.

Jack: ,,Skvělé.Mám pro Tebe dárek pod stromeček,ale ten dostaneš až u mě doma."

Michelle: ,,Jacku to jsi přeci nemusel?!Nečekala jsem,že si budeme dávat dárky?!Já žádný pro Tebe nemám..."

Jack: ,,Ty jsi můj dárek.Půjdeme..."




Pořád se cestou zastavovali a líbali...

Jack: ,,Kdybych to mámě už neslíbil,tak zůstanu přes Vánoce s Tebou..."

Michelle: ,,To není nutné.Stejně pojedu za rodinnou,tak si tím nelámej hlavu..." nebyla to tak úplně pravda,ale nemůže mu teď říci o malé...

Jack: ,,Dobře,ale po svátcích se vrátím a něco podnikneme...Celá se chvěješ,je Ti zima?"

Michelle: ,,Docela jo,nemám zrovna teplé oblečení..."

Jack: ,,Doma Tě zahřeji..." a zase se líbají...




Krásný večer,

La Micha & její panenky.

12 komentářů:

  1. Takže to nakonec zkusí! To bude zajímavé. Jsem zvědavá jak dlouho se jí bude dařit to tutlat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zajímavé už teď,mohli by se uzavírat sázky,jestli to vydrží či ne?!Na druhou stranu ty dva jsou tak rozdílní,že víc to snad už ani nejde a právě proto by jim to mohlo i vyjít,kdoví?!

      Vymazat
  2. No to já jsem taky zvědavá tak dlouho se jí bude dařit tutlat malou dcerku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to čekají všichni a hlavně na reakci Jacka.Hádám,že bude zuřit a hlavně bude i uražený,známe mužskou ješitnost,že :-D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Měla mu to říct asi hned,buď by to rozdýchal nebo ádié,ale čím déle to bude odkládat tím to bude horší...

      Vymazat
  4. Jsem zvědavá na pokračování. A znovu musím říct, že Michelle je úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím,že to začne mít spád...Děkuji,je to má srdcovka.

      Vymazat
  5. Som rada, že Michelle dala novému vzťahu šancu.😊 Treba minulosť raz a navždy uzavrieť, aj keď viem, že s malým dieťaťom sa to celkom nedá. Len aj ona i Jack sa musia posunúť ďalej, Je to lepšie ako stále na niečo čakať.🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně ano,ale uvidíme jak Jack přijme fakt,že Michelle má dítě...Do nedávna žil sám,vztahy neměl...teď se o něco pokouší s Michelle,ale s dítětem se všechno mění...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....