sobota 5. prosince 2020

Luxusní komplet pro baculku


 

Dobrý večer,

konečně jsem se dostala k tomu,abych Vám představila tento úžasný komplet pro mou Barbie baculku.Mám ho od Martiny Paurové.Komplet se skládá z kabátu,ze sukně a topu,šálka a kabelky.Vysoké boty jsou také dílem Martiny,ale ty už znáte s jiným modelem.





Sukně má zajímavé řešení.







Top tedy závidím.Krásný kousek.




Michelle to moc sluší.

Přeji krásný večer,La Micha & její panenky.


12 komentářů:

  1. Teda Opravdu luxusně vyhlížející! Něco takového bych chtěla na sebe taky! Michelle je elegantní dáma:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji,je to krásný model.O tom mi povídej,svým panenkám závidím,jaký parádní šatník mají.Děkuji.

      Vymazat
  2. Nejvíc obdivuji krásný kabát, Martina je moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  3. to je bomba. tento komplet se mi opravdu hodně líbí, já sama pro sebe bych ho chtěla. Ale mně by asi neslušel tak, jak sluší jí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míšo.Myslím na Tebe s tím kabátem,chtěla jsi ho vidět na FR,chystám se ;-) .Určitě by Ti také slušel ;-)

      Vymazat
  4. Povedený komplet, sluší jí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Ten se Martince povedl na výbornou a Michelle je v něm nádherná.

      Vymazat
  5. Tak rozhodne sa mi tento luxusný kompletík páči najviac a podľa mňa Michelle táto farba i najviac pristane. Ten kabát a blúzka sú proste topka.👌😎 Ani mi nehovor, moje bábiky majú lepší šatník, stále potrebujú niečo nové, nikdy im nič nestačí.😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi v tomhle kompletu moc líbí a moc děkuji,ale já mám pro ní slabost,takže mě se bude líbit asi ve všem...Přesně,panenky mají vždy přednost ve všem :-D

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....