pondělí 28. prosince 2020

Paolo Marino,můj Paulo


 Dalším novým přírůstkem je Paolo Marino.Je to mladší bratr Perryho Marina.To jsem si vyhledala na netu.Podobu v něm vidím.Líbí se mi,i když vypadá trochu zanedbaně jako detektiv Colombo.Líbí se mi muži v oblecích,ale zrovna tento model je snad nejhorší,co od Integrity Toys mám.Proč má tak krátké nohavice u kalhot?!Nedala látka?!Ten vrchní kabát je otřesný a je mi jedno,jestli je tohle moderní nebo ne,je to děs.Mokasíny jsou další kapitolou samo o sobě.Jako na první pohled se mi líbí,ale zvážíme-li že má deštník,tak do deštivého dne jsou naprosto nevhodné kvůli semiši.Jsem také zvědavá,jak dlouho vydrží,protože poslední dobou jsem zaznamenala,že boty se rozpadají.Podrážky se odlepují,kůže se drolí atd...Za ty prachy by to mělo vydržet věčnost,přitom jsem na všechny ty věci hodně opatrná.

Samotný panáček se mi líbí,i když schytal velkou kritiku za oblek i za mladistvý vzhled obličeje a šedivé vlasy a odstáté uši.Mě se zdá šik,má charisma.Viděla jsem ho převlečeného v jiných modelech a to rozhodlo,že jsem si ho od Míši koupila.Já zase nejsem na ty uhlazené typy,co mají tunu gelu ve vlasech a parádí se jak ženský.Chlap nemá zapomínat na to,že je chlap.

Dnes mám fotky v jeho oblečení,příště bude už v mé verzi.Příběh pro něj mám vymyšlený,ale musím ho ještě doladit a navíc žena jeho života,tedy panenka je ještě na cestě.Musí si tedy ještě počkat.


Zde je můj Paulo.Písmeno o jsem nahradila u,pletlo by se mi to.Je to fešák a ty brýle mu zatraceně sluší.


Ještě nevím jednu věc.Jestli to bude hodný chlápek nebo hajzlík?!Koneckonců to může vyplynout časem s příběhem...možná bude mít vícero vrstev...






Most Influential Paolo Marino 2020

Fashion Figure The Monarchs Homme Collection

Vyrobeno 700 ks




Pro dnešek stačí a příště už v jiném oblečení.Snad aspoň trochu Vás Paulo zaujal.

La Micha & její panenky.

12 komentářů:

  1. Paulo je fešák, líbí se mi v obličeji! A ten oblek je hezký! A souhlasím s mužností! Chlap co vypadá jako přihřátý se mi taky nelíbí! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Ano,také se mi líbí a ten oblek by byl skvělý jen kdyby měl delší nohavice u kalhot,takhle to vypadá jako kdyby měla přijít stoletá voda :-D .Právě a IT poslední dobou takový vyrábějí,na pořádného chlapa pořád čekám i proto mám ve sbírce tak málo fešáků :-( ach jo a já bych potřebovala aspoň dva do svých příběhů...Snad se dočkám,že mi vyrobí chlapa,co vypadá jako chlap ;-)

      Vymazat
  2. Tak mě se líbí, a jak píšeš, sluší mu brýle. Bez nich mi připadá v obličeji takový nahatý. Moc by mu slušel nějaký hezký rolák nebo svetr. Já se budu muset naučit plést svetry s dlouhým rukávem. Už kvůliva chlapům co mám doma, jsou totiž pořád nahatí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Věrko.Ano,brýle mu sluší a budou součástí jeho image.Rolák ani svetr pro své kluci nemám,ale nejspíš by mu slušel,to je fakt.Asi zkusím otravovat Ivu K. Kovářova kobyla chodí vždy bosa :-D

      Vymazat
  3. Je zajímavý, i když po pravdě mi připadá takový ani starý ani mladý. Jsem zvědavá, co z něho uděláš, protože oblečení by ho mohlo hodně změnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně ano.Tak znám spoustu lidí,kterým je třicet a už mají šediny a někdo má štěstí a i ve stáří má barvu i hustou hřívu vlasů.Ale máš pravdu,že sama nevím kolik let mu mám určit...

      Vymazat
  4. Přiznám se, že tomuhle chlapíkovi jsem zatím na chuť nepřišla. Těším se, až ho zcivilníš ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu,né každému se bude líbit.Je jiný,působí tak trochu jako exot :-D

      Vymazat
  5. Takto Miška, mne sa páči, páči sa mi najmä pre tú jeho "inakosť".😊🥰 Šedé vlasy mi nevadia, viac sa mi páči bez okuliarov. Kabát sa mi nepáči, oblek áno, aj mokasíny, ale najviac dáždnik. Taký by som brala pre svoje bábiky.😀 Dúfam, že ho raz využiješ v nejakej romantickej scéne v príbehoch.😊
    Áno, presne si to pochopila, krátke nohavice sú v móde a IT ide vždy módnou líniou, čo je práve trendy a "in".😀😉 Ani mne sa prihriaty chlapi nepáčia. Dnešná doba je však plná úchylov a najmä plno zberateľov je teplých....🙁 Z toho dôvodu podľa mňa sa IT týmto zberateľom žiaľ prispôsobujú.
    No, teším sa ako Paula ukážeš na svoj obraz i na jeho vyvolenú.😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče deštníku,to tě asi Mary zklamu,neplánuji ho otevřít.Už bych ho asi nezavřela,zkoumala jsem to titěrné zapínání a na to nemám nervy :-/ .In ne in mě se krátké nohavice nelíbí,hrůza :-D .
      Už ho mám obléknutého podle svého,jen musím nahrát fotky i sem...někdy...a jeho vyvolená je stále na cestě :-( ...Už bych jí tu potřebovala mít,potřebuji začít nový příběh...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....