pátek 25. prosince 2020

Ruby Red Doll - Melody

 


Ruby Red Doll - Melody



Dovolte mi,abych Vám představila svou první panenku ze tří,kterou mi nadělil Ježíšek.Pro mnohé z Vás je jistě velkým překvapením,že zrovna já ubytuji takovou panenku.Upřímně,také bych tomu dříve nevěřila...Na fcb sleduji panenky od Jany Blažkové,její tvorba je hotové umělecké dílo.Před pár měsíci,jsem paní oslovila,že bych měla zájem o jednu panenku z její dílny.Domluvily jsme se na barvě očí,vlasů a šatů,jinak jsem to nechala v její režii.Panenka měla být až po Novém roce,ale někdo vypadl a tak jsem přišla na řadu já a tím pádem,jsem měla úžasný dárek k Vánocům.

Panenka je vysoká 36cm.Očekávala jsem,že bude vyšší.Bylo těžké si vybrat pouze jen jednu,protože jsou tak rozkošné,že bych brala snad všechny.Už teď vím,že Melody časem pořídím sestřičku.V reálu je snad ještě krásnější.Přiznám se,že jsem jak děcko.Pořád se nemůžu na ní vynadívat jak je nádherná.ROZHODNĚ TO NENÍ PANENKA NA HRANÍ!To říkám hned.Vyfotila jsem jí,ale už s ní manipulovat nebudu.Připadá mi hrozně zranitelná a také vlasy hrozně padají při větší manipulaci.Fotila jsem jí na takové plyšové dece a žasla kolik na ní ulpělo jejích ryšavých vlásků.Česat také rozhodně ne!Mimochodem,velkým překvápkem bylo,když jsem zjistila,že její vlasy jsou vlastně dělané formou paruky.Zkrátka,tato rozkošná holčičí panenka zůstane pouhou ozdobou v mé ložnici.


Má vlastní stojánek,certifikát nebo popisek a jako dárek dostala i náhradní čelenku.






Je nádherná,skoro jako živá.Má krásné oči,takové mít...





Zatím jí mám v ložnici na komodě spolu s Poppy Parker.Třeba pro ní najdu lepší místo časem...




Tohle bylo také velké překvapení.Automaticky jsem očekávala punčošky.






Moc se mi líbí její styl šatů.Nechtěla jsem žádnou moderní holčičku.




Jsem zvědavá na Vaše komentáře.Mám neskutečnou radost z této panenky.



Melody




Omlouvám se za tak velké množství fotek,ale pochopte,jsem z ní naprosto paf....Melody je tak rozkošná.Má jedinou vadu,že není na hraní,tak ráda bych si jí česala,převlékala a tak,ale bohužel to nejde na to byla příliš drahá,ale stála za to.Doufám jen,že si za rok budu moct dovolit jí pořídit sestřičku...

Přeji krásné svátky,

La Micha & její panenky.

12 komentářů:

  1. Ta je překrásná! Je moc roztomilá kouzelná! Jako živá! K pomuchlání:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc děkuji.Je nádherná,stále se nemůžu na ní vynadívat...

      Vymazat
  2. Je moc roztomilá, ten úsměv je dokonalý. Pro mě by to nebylo, jsem vyloženě hrací typ, ale věřím, že ji chodíš neustále okukovat, člověk na ni koukne a musí se usmívat 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Také jsem hrací typ,ale umím se i krotit ;-) .Ano,pořád jí okukuji a vždy mi vykouzlí úsměv na tváři.

      Vymazat
  3. Melody je kouzelná, moc Ti k ní gratuluji. Panenky Ruby Red jsou moc pěkné a Jana z nich vytvoří ještě větší krásky. Mám Stellu a byla s námi i na výletě.
    Nepomohla by silikonová čepička pod paruku, aby nepadala?
    Měj s Melody krásné chvíle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Zamilovala jsem se do těchto panenek,jsou tak rozkošné...a paní Jana je umělkyně!Koukala jsem a Stella je krásná,jako víla.Vlasy jsou už vyřešené.Paruka nepadala,jen mi vadilo jak pelichá a všude to lítalo,ale paní Jana mi napsala,že stačí uhladit lehce mokrou rukou a je to.Vážně to funguje a je klid ;-) .Moc děkuji,pořád se na ní dívám a usmívám se.Jojo,jsem asi zralá už do blázince :-D

      Vymazat
  4. To je teda rozkošné dievčatko. Aj som sa už na FB čudovala😲, že si sa dala i na iné bábiky. Vlastne Ťa chápem, aj mne sa páčia už aj takéto podobné bábiky typu "milučké dievčatká".🥰
    Ruby sú super a Janka je talentovaná tvorilka.😊
    Farba vláskov a maľba tváre je krásna. Gratulujem k Melody. A teším sa na predstavenie ďalších prírastkov od Ježiška.😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary děkuji.Moc se mi líbí,ale ve velkém je rozšiřovat nebudu.Podle financí bych časem chtěla ještě jednu,maximálně tři a šmitec.Jana je umělkyně.Děkuji.

      Vymazat
  5. Líbí se mi, připadá mi jako takové vílí dítě. Chápu, že ses zamilovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vystihla jsi jí přesně,také mi připomíná vílu.Je rozkošná,takové mé sluníčko.Děkuji.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....