pátek 13. května 2022

Poppy Parker Sugar & Spice


 

Zdravím přátelé.

Včera mi dorazila má druhá Poppy Parker z dárkového balení Sugar & Spice.Já si vybrala sladkou Sandy.Je něžná a takovou Poppy jsem chtěla,jako protiklad k té brunetceDruhá panenka z tohoto setu není můj typ.

Tento dárkový set navrhl David Buttry.

Trochu jsem se bála a říkala si,jestli jsem se neunáhlila.Ale musím se přiznat,že mě okouzlila,je sladká a roztomilá.

Panenka má slušnou výbavu.Velmi krásné oblečení,které je precizně vymyšleno i s doplňky.Široká sukně se spodničkou,halenkové body se svetříkem,bílé ponožky a rozkošné boty.Náušnice,náramek a kabelka ladí k celku.Panenka má retro účes s mašlí a celkově působí jako slušná,sladká dívka.Zkrátka SANDY.Chtěla jsem jí dát jiné jméno,ale k ní se tohle bezvadně hodí.




Sladká dívka






Cukrový vzhled.Dokonalost sama.Časem jí asi zkusím udělat něco s vlasy a dát modernější oblečení i vzhled.Nějaký čas si jí budu užívat tak,jak je.







K Sandy se naprosto dokonale hodí tato ložnice.




Tyhle šaty mám už několik let od Martiny Š.Ještě z dob,kdy jsem měla jen samé Barbie a o FR či Poppy neměla páru.Teď jsem je vyhrabala jen kvůli této panence.

Vypadá jako dort z marcipánu.





Sladká Sandy.




Krásný pátek 13.Já vždy měla štěstí.

La Micha & její panenky.

13 komentářů:

  1. Sandy je jako princezna! Taková holčička, moc roztomilá! A oblečení je moc pěkné dobře kombinovatelné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,ona přímo volá po sladkém dívčím oblečení a kanýrkách.Děkuji.

      Vymazat
  2. Moc krásná panenka, dobře jsi vybrala. Oblečení a výbavu má fakt nádhernou. Velice se mi líbí v těch princeznovských šatičkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc.Mám tendenci jí strojit jako cukrovou panenku :-)

      Vymazat
  3. Táto Poppy je dokonalý ružový "cukríček"🧁🍨🍧, ktorému nie je, čo vytknúť. Je úžasná od hlavy až po päty. V tvojej izbičke jej to pristane.🤩 Vyzerá zaujímavo i v "princeznovských" šatách. To vieš, ako som Ti písala na FB, že si ju viem predstaviť ako svoje mini "me". Gratulujem Ti k nej.🤗🥰✨

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu,hodí se jako reklama na sladké.Moc Ti děkuji,Mary.

      Vymazat
  4. To je holka jako cumel, tahle měla být v ITBE kolekci, typická Poppynka. To jsem zvědavá, jak dlouho u Tebe vydrží ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.No já doufám,že dlouho,i když člověk nikdy neví,že :-D ?!

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....