pátek 27. května 2022

Poppy Parker Pink Lemonade



 

Před pár dny mi dorazila tato nádherná Poppy Parker - Pink Lemonade.

Je to celkem úsměvné,ještě před pár měsíci jsem se o Poppy nezajímala a dnes mám tři a vím,že do budoucna ubytuji další.Minimálně o dvou dalších vím,ale záleží spíše na penězích.

Když jsem viděla první promo fotky této Poppy,tak si pamatuji jak jsem jí opovrhovala.Působila tehdy na mě tak lacině,jako Lolitka z filmů pro dospělé.Dnes bych se musela profackovat,protože je vážně nádherná.A v reálu dokonalá.Asi nemusím dodávat,že z těch tří je tato TOP.

Nikdy bych si nepomyslela,že ubytuji panenku s barevnými vlasy.Celkově se mi změnil vkus a pohled,asi stárnu...








Má krásnou tvářičku.Vlasy jsem jí umyla a můj plán byl jí je dokonale uhladit,ale vůbec to není tak snadné.Pořád má tendenci se to kroutit a vlnit a to jsem jí je umyla několikrát.Má také husté vlasy a to velmi,až je to v tomhle případě ke škodě.

Oblékla jsem jí černé,krátké,originál od IT a dle mého názoru jí sluší více než-li její původní.






Panenka mi přišla komplet od Jany K.

Panenka má úžasné šaty na léto,šmrncovní klobouk,luxusní šperky a boty.

Poppy Parker Pink Lemonade je klubová panenku z roku 2021 z kolekce Palm Springs.



Hrozně jsem se těšila,až jí obléknu tyhle šaty.Je v nich prostě k nakousnutí.Sice jí jsou volné,protože jsou původně pro FR,ale ta barva je dokonalá.Musím jí obstarat přímo pro ní s touhle barvou.




Je nádherná,akorát nemůžu najít vhodné jméno.Chce to něco extra mimořádného,jako je ona.Má někdo nějaký nápad?

La Micha & její panenky.


9 komentářů:

  1. Já bych nápad na jméno měla...Miranda...filmový fanoušek bude vědět :-))) Sice má úplně jiné vlasy, ale ten pobaveně přezíravý pohled je tam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirandu v ní nevidím(seriál Sex ve městě),ale zajímavá myšlenka...

      Vymazat
    2. Tak tahle Miranda mě nenapadla :-))) Myslela jsem Mirandu Priestley z Ďábel nosí Pradu...tak jasně, jiná věková kategorie, stříbrné mikádo, ale ten kukuč a styl. Jen mi prostě při pohledu na tvou Poppy vytanula okamžitě na mysli.

      Vymazat
    3. Jo tahle Miranda :-D ,tak to pak ano.Ano,i já vidím určitou podobu.Jméno už holka má,ale Miranda to nebude...

      Vymazat
  2. Krásná krásná! V jiných šatech vypadá úplně jinak. V černých vynikla ta barva vlasů a ta žlutá je boží!

    OdpovědětVymazat
  3. A vidíš, veru každá zberateľka máme iný vkus na bábiky, pretože ja považujem túto Poppy za jednu najslabších, čo IT vyrobili.😃 Asi to robia tie ružové vlasy, keďže nie som fanúšik inej farby vlasov, ktorá nie je prirodzená.🙂 Páči sa mi viac v čiernych šatách ako žltých. Vidím, že si ju zahrnula nakoniec i do príbehov, takže máš z nej radosť a to je hlavné.😊😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi moc.O ní vím,že zůstává ve sbírce.Děkuji.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....