pátek 20. května 2022

Víkend za námi


 

Minulý víkend jim bohužel nevyšel a tak si to vynahradili tento.Christian pozval Valérii do divadla a na večeři.Pak ho pozvala k sobě domů,syn byl u kamaráda,bylo to tak domluvené.





Valérie: ,,Už jsem se bála,že jsi se v té sprše snad utopil?´´

Christian: ,,Vážně chceš,abych zůstal?Můžu ještě odejít...´´

Valérie: ,,Už hlavně mlč.´´ a přitáhla si ho k sobě a začala líbat...








V podstatě zbytek víkendu jen promilovali.




NEDĚLE RÁNO



Valérie: ,,Á dobré ráno.Právě včas na snídani.´´

Christian: ,,Dobré ráno.Jak včas?!Dýl by už nebyla?!´´

Valérie: ,,Ne,to by byl už pozdní oběd...´´




Christian: ,,Děkuji.´´

Valérie: ,,Za co,snad né za snídani?!´´

Christian: ,,To také,ale celkově za celý víkend.Už dlouho jsem se necítil tak dobře.´´

Valérie: ,,Já také děkuji.Za nové šaty,divadlo,večeři v nóbl podniku a úžasný sex.´´ a usmívala se.

Christian: ,,Ehmm...ano,to bylo něco...Co bude teď?´´

Valérie: ,,Vzhledem k pokročilému času budu muset brzo vyrazit za synem a jet s ním na trénink.´´

Christian: ,,Dobře,ale tak jsem to nemyslel.´´

Valérie: ,,A jak jsi to myslel?!Jako myslíš si,že teď od Tebe očekávám víc?!Neboj,beru to co je,žádné plány ani očekávání!´´

Christian: ,,Nezlob se,já sám teď nevím jestli chci něco vážného.Vím,že mi je s Tebou skvěle a o víkendu,to co se stalo mezi námi bylo úžasný,ale nemůžu Ti nic slibovat.Chci aby jsi to věděla.´´

Valérie: ,,Ale tohle všechno vím,řekli jsme si to už dříve a já to beru.Christiane vážně si myslíš,že i když jsem s Tebou strávila víkend v posteli,že hned zítra poběžím za švadlenou a nechám si ušít svatební šaty?!Nebo si myslíš,že jsem na Tebe něco ušila nebo co,to mě trochu uráží!´´

Christian: ,,Promiň.Pitomý rozhovor.Budeme spolu trávit čas a ono to nějak dopadne...´´

Valérie: ,,Přesně.Koneckonců,vždycky to nějak dopadne,tak na co plány?!´´





Valérie: ,,Nechci Tě vyhazovat,ale musím to tady dát do pořádku a jet za synem...´´

Christian: ,,A co kdyby jsi to tedy tady dala do pořádku,odpočinula si a já pro Tvého syna zajedu a půjdu s ním na ten trénink?´´

Valérie: ,,To nejde,já nevím co by na to řekl a máš jistě své plány...´´

Christian: ,,Nemám žádné plány.Tvůj syn mě má rád,jsem si jistý,že mu to vadit nebude.Tak souhlasíš?´´

Valérie: ,,Dobrá...´´

Christian: ,,Výborně,tak teď když máme ještě čas...´´ a začal jí líbat a svlékat...

Valérie: ,,Co to děláš?Ty jsi zvíře...´´ a celá se rozpálila touhou...





Krásný víkend i Vám,

La Micha & její panenky.

5 komentářů:

  1. Teda ty jsou pěkně rozžhavený! Hlavně že jim je spolu dobře, je to zajímavý pár :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že im to v jednej oblasti veľmi dobre spoločne "klape", takže hádam si budú rozumieť i v iných spoločných aktivitách.😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V dost důležité oblasti :-) jim to klape perfektně!Myslím,že i mimo postel si rozumí,ale uvidíme...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....