neděle 22. května 2022

Natalia




 

Tahle Natálka je velmi sexy.Ještě jsem jí do svého příběhu neobsadila,ale mám to časem v plánu.

Na sobě má nádherné šaty od Larany.





Natalia





Luxusní prádlo je od Martiny Šataníkové,pod přezdívkou Lali.

Natalia má krásnou malbu obličeje,jemnou.






Fashion Royalty mám ráda,tyto panenky jsou tak svůdné...Ostatní panenky můžou vypadat na fotce hezky,dobře,roztomile atd,ale FR jsou prostě nejvíc sexy panenky,které znám.





Tyto šaty patří nějaké sběratelské Barbie.Jsou vážně krásné a panenky v nich vypadají jako filmové hvězdy.





La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Tahle Natalie je hodně zajímavá! A sexy to tedy je! Má krásné oči. A moc jí to sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Není mým šálkem, ale že tobě dělá rodost je super. Šaty jí sluší, jsou moc pěkné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se celkem i divím...Už dlouho jsem chtěla ubytovat nějakou Natálku a tahle vyhrála.Děkuji.

      Vymazat
  3. Táto Natália je veľmi krásna. Tylové šaty sa mi neskutočne páčia. V tých je ako novodobá princezná.🤩✨🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle původní tvář Natalia má něco do sebe, není tak líbivá, jako její druhá verze, ale zase má větší charisma. Tvoje Natálka je taková skoro něžná bytost, v tom peří je nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Tato tvář se mi líbí a už dlouho jsem chtěla nějakou ubytovat,ale né každá kterou vyrobili se mi líbí.Tato se mi líbí.

      Vymazat

Svatba Andry & Antonia

  Andra má krásné,jednoduché a elegantní svatební šaty. Svatba se měla konat až v dubnu,ale řekli si proč to odkládat...Aspoň dřív začnou sp...