sobota 7. května 2022

Connie



 

Do této panenky jsem se zamilovala.Je fakt jedna z mých TOP,aspoň tedy podle mého názoru.

Růžová je její barva,ale asi by jí slušela i jiná barvička,ale protože mám ráda sama růžovou,tak jí ráda do této barvy oblékám.Ale slibuji,že jí někdy zkusím i jinou barvu.





Connie má na sobě takový mix.Sukně je od Barbie.Sako a top je od Jany E.,boty se šperky jsou originál od FR a kabelka je od Viky.






Džíny,boty a šperky zase od FR.Top od sběratelské Barbie a kabelka opět od Viky.





V tomhle modelu se mi hrozně líbí.Džínový overal a krátký kabátek + náhrdelník je od Martiny P. a kabela od Viky.





La Micha & její panenky

12 komentářů:

  1. Strašně jí to sluší! Je moc krásná! Ty světlé barvičky a růžová jsou trefou do černého! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Jsem ráda,že se líbí,já jsem z ní fakt nadšená.Je překrásná.Nevím čím se odlišuje od ostatních,ale mě se snad líbí nejvíce z těch co mám :-) .

      Vymazat
  2. Je nádherná a ten posledný model jej padne ako uliaty :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Táto Vanessa je jednoznačne veľmi božská kráska s nádhernými vlasmi.😍🥰🤩 Všetky tri outfity si zostavila pre ňu na mieru. Mne sa najviac páči v prvom, pretože tmavoružový odtieň na sačku mi na nej najviac vyniká.😊

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherná, líbí se mi ve všech modelech. Taková něžná, jemná kráska.

    OdpovědětVymazat
  5. model s růžovým topem je suprový. Tedy jí sluší všechno, ale ten prostřední píše!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji.Tohle je typ panenky,že jí bude slušet vše.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....