neděle 1. května 2022

1.máj,lásky čas.




Dnes je krásně.Navíc první májová neděle a lidi to vyhnalo do parků,zahrad a tak.




 Nick: ,,Miluji Tě.´´

Tasmin: ,,Také Tě miluji.´´ a políbili se.

Nick: ,,Chceš se jen tak procházet nebo někam zajdeme?Otevřeli novou italskou restauraci.Zkusíme jí?´´

Tasmin: ,,Třeba někdy jindy.Nemám chuť.Vidím,že tam sedí Christian s nějakou ženou.Nedávno mu zemřela žena a on už randí s jinou!!´´

Nick: ,,Tak pořád je dost mladý na to,aby už dokonce svých dnů zůstal sám a pak,nevíme kdo je ta žena?!´´

Tasmin: ,,Na pracovní rozhovor to nevypadá ale,že?!No nic,já si myslím,že je zkrátka ještě brzo na nějaké randění?!´´

Nick: ,,Miláčku nebudeme tohle řešit.Každý to vidíme jinak a hlavně je to jejich věc.Nepůjdeme k řece se podívat?´´

A tak nechali Christiana a jeho novou známou za sebou a šli k řece.




Christian: ,,Jsem rád,že jsi šla ven.Měla jsi vzít i syna.Myslím,že budeme spolu vycházet.Včera jsme si to užili na tom fotbale.´´

Valérie: ,,Nemůžu být dlouho venku,ještě mám nějakou práci doma.Nechtěl jít,raději paří nějaké hry na kompu.Jo,líbíš se mu.Prý Tě na fotbal můžu brát,říkal.´´

Christian: ,,Prima.Je zábavný a chytrý.Poslyš,kdyby jsi potřebovala s něčím pomoct,tak můžu dost zařídit?´´

Valérie: ,,Díky,ale zvládám to.´´

Christian: ,,Kdy budeš mít nějaké volno?´´

Valérie: ,,V týdnu to nepůjde.Práce je dost a také se musím starat o syna.O víkendu hrají zase zápas a navíc jsem synovi slíbila kino.Promiň,není to jednoduché.Další víkend má jet ke kamarádovi,takže pokud jsem Tě ještě neodradila,tak ten víkend bychom mohli něco podniknout...´´

Christian: ,,Jen tak něco mě neodradí.Umím čekat.´´ mrkl na ní a ještě dodal ,,A co kdybych šel na fotbal i do kina s Vámi?´´

Valérie: ,,Proč ne,ale vážně chceš takhle trávit víkend?!´´

Christian: ,,Lepší než být v celém baráku sám a nebo někde v baru!´´

Valérie: ,,A kde bydlí dcera?´´

Christian: ,,Pochopitelně by mohla bydlet u nás,ale ona se s Bells moc nemusela a tak bydlí s nějakou svou kamarádkou...´´

Valérie: ,,Proč dcera nemusela Tvou ženu?´´

Christian: ,,Protože jsem se s Fallon rozvedl kvůli Bells.Avril a Fallon mají spolu dobrý vztah.Belle nedala nikdy šanci jí skutečně poznat.Dnes je to už jedno.´´

Valérie: ,,Možná Tvá dcera bude teď doufat,že se k Fallon vrátíš?!´´

Christian: ,,To nikdy.Fallon a já byla chyba.Avril jsem řekl jasně,že raději zůstanu sám,než bych si hrál na něco o čem vím,že fungovat nikdy nebude!´´

Valérie: ,,Promiň,že jsem se tak vyptávala.´´

Christian: ,,V pořádku.Ááá...´´

Valérie: ,,Co se děje?!´´ a Christian jí začal vysvětlovat,že támhle v parku vidí dceru svého nejlepšího kamaráda a jeho žena byla nejlepší kamarádka té jeho.

Christian: ,,Úplně slyším co Tasmin říká...Není to těžké uhádnout.Jen doufám,že mi Mia nebude dělat přednášky?!´´

Valérie: ,,Jestli si děláš starosti můžu raději odejít?!´´

Christian: ,,Ne,to je blbost.Stejně už odcházejí.Navíc i můj cvokař mi radil,ať začnu znovu žít co nejdříve.Prý čím dříve lidi zase začnou žít,mají šanci vést dál spokojený život než-li ty,co se roky utápí v žalu.Něco na tom bude...´´

Valérie: ,,Ty máš cvokaře?´´

Christian: ,,Ano.Tedy cvokařku abych byl přesný.Hodně jsem pil a musel jsem něco se sebou dělat.Avril mi jí sehnala a je fakt,že je hodně dobrá.Pomohla mi natolik,že už nemám potřebu upít se do bezvědomí.Nezměníme téma?´´ a dál se bavili už o veselejších věcech.




Valérie: ,,Už budu muset jít...´´

Christian: ,,Doprovodím Tě...´´







La Micha & její panenky.

9 komentářů:

  1. Samá romantická procházka! I já jsem byla na procházce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Minulosť už nikto neovplyvní a vôbec nie smrť. Takže je dobré, že Christian opäť začal žiť svoj život, predsa len opíjanie mu Bells nevráti.😌 Pekný pár si vytvorila.💗 Obom to na jarnej prechádzke pristane.😊

    OdpovědětVymazat
  3. Valérie a Christian se k sobě hodí, udělala jsi z nich hezký pár.
    1. máj - lásky čas. A pusa pod jabloní byla? Ten můj děda zapomněl, šel jezdit na kole.

    OdpovědětVymazat
  4. Pod těma sakurama jim to všem moc sluší, krásné jarní fotečky plné romantiky ;-)

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....