pondělí 27. prosince 2021

Vanessa Perrin - Smoke & Shadow



 

Smoke and Shadow Vanessa Perrin byla první panenkou z kolekce Nu Fantasy Coven Couture.

Navržena IT designérem Markem Tinkeym.

Někteří sběratelé byly rozladěni,že se jedná o další kopii reálných šatů pro dospělé.Proč nenavrhnou něco svého,originálního?!S tváří Vanessy byly spokojeni,má dokonalý make-up a tak trochu upíří vzhled,přesto se hodí do městského života.Smoke and Shadow se dá volně přeložit jako "Kouř a stín".Jedná se o panenku z kolekce fantasty a tato konkrétní panenka má představovat čarodějku.Víc než čarodějku v ní vidím upíří princeznu,když už,ale to je můj osobní názor.

Panenku jsem měla už dlouho a byla mým vánočním dárkem,takže jsem musela hezky čekat.Vyplatilo se to.Jedná se o velmi krásnou panenku a navíc s mou oblíbenou tváří.Kdo trochu zná mou sbírku,ví že pro tuhle tvář mám slabost.Svého času tato tvář v mé sbírce převažovala nad ostatními.Před časem jsem dělala čistku a nějaké jsem tedy prodala.Nechala jsem si jen ty oblíbené.






Šaty a výbavu má tedy krásnou.Dnes Vám jí ukážu v jejích šatech.Musím popřemýšlet,do čeho jí převléknu...






Je vážně překrásná.Časem bych jí chtěla zapojit do příběhů,ale musím něco pro ní vymyslet.Určitou představu o ní mám,jen to musím pořádně doladit.

Kdyby se jednalo o panenku,která bude jen tzv vitrínová,tak by dostala krásné jméno Nemesis,je to řecké jméno a v překladu znamená něco jako odplata či spravedlivý hněv.

Pro postavu v příbězích jsem potřebovala trochu použitelnější jméno a myslím,že jsem ho našla....

Carmen,myslím že je to jméno které jí sluší...Také jí můžu ponechat obě,teď je to v módě,že rodiče svým dětem dávají několik jmen....






Když si prohlížím její fotky...připomíná mi tu zlou královnu/čarodějnici z filmu Sněhurka a Lovec,co myslíte i té herečce je svým způsobem podobná,že?!




Nemůžu se na ní vynadívat...Je nádherná...

La Micha & její panenky

10 komentářů:

  1. Panenka je nádherná a má krásné šaty. Moc Ti k ní gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  2. Čarovná Vanessa! Je krásná, jako z jiného světa. A s podobou s herečkou Charlize Theron jsi se trefila! Taky mi jí připomíná! Hezká trofej, gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dech beroucí.Jsem z ní také očarovaná :-D .Vážně se IT povedla.Že?Když,jsem jí začala fotit,tak mě to hned naskočilo před očima koho v ní vidím.Moc děkuji,mám z ní velikánskou radost.

      Vymazat
  3. Velká gratulace, je fakt nádherná. A nechala bych jí obě jména. V příběhu můžeš obě jména krásně zamotat (každý ji bude znát pod jiným jménem - pěkná zápletka).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji.A to je dobrý nápad,vlastně by se to i hodilo proto co s ní plánuji ;-) .Díky za tip.

      Vymazat
  4. Gratulujem ku krásnemu a dych vyrážajúcemu darčeku.🥰😍💓 Je taká okúzľujúco krásna. Nemesis sa mi zdá originálnejšie meno, ale chápem, že Carmen je v rámci príbehov viac použiteľné.
    Tak dúfam, že ju čoskoro uvidíme i v civilnejšom outfite.😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mary.To rozhodně ano,také se mi hrozně moc líbí,je dokonalá.Laškuji s myšlenkou,že jí dám obě jména,nějak bych to zamotala do příběhů ;-) ...Na své nové oblečení čeká ;-) ,prozradím,že bude od Larany ;-)

      Vymazat
  5. Moc gratuluji, ta je opravdu luxusní. Taková vitrínková záležitost, i když samozřejmě není problém ji zcivilnit. Ale ona je taková trochu čarodějka... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc.Já jí dám určitě do civilu,ale původní účes jí asi ponechám,nevím,jestli navždy,ale tak se mi líbí ;-) .Ano,to je a proto musím pořádně promyslet ty jména a příběh ;-)

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....