pátek 17. prosince 2021

Natalia Fatale - Acquired Traits z kolekce Style Lab


 

Tato kolekce byla inspirována staršími ročníky.Panenky se prodávali nahé a zvlášť k nim oblečení,které mimochodem bylo mnohem dražší než-li samotná panenka.Pro české sběratele dost k vzteku, i tak nás panenky díky clu a dalším blbostem stojí mnohem více než za ní dá Američan.

Tato řada se povedla.Mám hned tři panenky z této kolekce,nahé pochopitelně.První byla rudovláska s tváří Veronique,velmi sexy panenka.Pak jsem propadla tváři Mademoiselle Jolie,která je z mého pohledu velmi atraktivní a dřímá v ní velký potenciál.Navíc je to tvář,kterou jsem do této chvíle ve sbírce neměla.Nakonec jsem usoudila,že tvář Natalia mi nesmí chybět.Je sexy,krásná a má jemný make-up.Dokonalá kombinace.

Integrity Toys Legendary 2020 Convention: The Style Lab Collection

Acquired Traits Natalia Fatale - 400ks



Je nádherná.Přemýšlela jsem,co jí obléknu.Měla jsem tu ještě nové šaty od Larany,které čekaly na představení a tak volba byla jasná.Myslím si,že této Natálii sluší dokonale.Je v nich nádherná.







Má krásný,jemný make-up.Přesně podle mého vkusu.Navíc má hnědé vlasy a hnědé oči a takových panenek je málo.






Snad se Vám Natálie líbí...

La Micha & její panenky

14 komentářů:

  1. Natálie je krásná, má nádherné šaty. Gratuluji k dalšímu přírůstku do sbírky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Dlouho jsem chtěla nějakou Natálku ubytovat,ale nenašla jsem tu pravou a tahle se mi fakt líbí.

      Vymazat
  2. Ta je krásná! Je velmi půvabná! Má nádherné oči. Šaty jako princezna, skvělá volba! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Líbí se mi tím jemným líčením.Ano,ty šaty jsou nadčasové,jako pro princeznu a hodí se i do dnešní doby.

      Vymazat
  3. Krásná panenka a v těch šatech jí to moc sluší. Mě tahle původní tvář zatím chybí, ale třeba si taky nějakou vyberu ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Velká gratulace, moc pěkná panenka. Taky zatím žádnou Natálii nemám. Hezky jsi ji oblékla, sluší jí to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc.Chtěla jsem něco nového a tyto šaty jste ještě u mě neviděli...

      Vymazat
  5. Je prekrásna, nádherná maľba a tie šaty sú pre ňu dokonalé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Ano,ty šaty jsem koupila se záměrem že bude v nich představena ;-)

      Vymazat
  6. Nádherná jemná Natália, gratulujem Ti k nej. Šaty jej veľmi pristanú. Pôsobí v nich romanticky.😍😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji.Ano,ty šaty jsou na ní dokonalé.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....