pondělí 27. prosince 2021

Zase spolu


 

Tasmin: ,,Tak povídej.Celá záříš,takže soudím,že jsi vzala toho chudáka konečně na milost?!"

Od té doby,co se David ukázal v jejich studiu,tak přicházel celkem pravidelně,aby si promluvil se Selenou.Ta s ním odmítala mluvit.Ignorovala ho a pak úmyslně se mu vyhýbala,jen aby s ním mluvit nemusela.Nevzdával se.Posílal květiny,čokoládové pralinky a když už byl zoufalý,čekal schovaný venku a vyčkával až půjde Selena domů.Odchytl jí těsně před tím,než mu zmizela v domě.Začal s omluvou,ale dál se nedostal,Selena na něj začala křičet.Nechal jí,protože chápal,že potřebuje to ze sebe dostat.Když skončila,začal tedy znovu.Omluvil se jí a pozval jí na večeři.Ona se na něj jen dívala a pak se jen rozplakala.To nečekal.Nevadilo mu,že na něj křičí,snad by snesl i pár facek,ale co má proboha dělat teď?!Pláč netrval dlouho a řekla mu,že si to musí promyslet.Ať jí teď nechá být.Slíbil,že jí dá čas.Tušil,že v opačném případě by jí zase ztratil,kdyby více naléhal...

Za dva dny proběhla první večeře...



Selena: ,,Tak jsem tu.Nevím,co si od toho Davide slibuješ?!Nejde nic z toho vrátit..."

David: ,,Jsem rád,že jsi přišla.Moc Ti to sluší.Ne,nic vrátit nejde,ale rád bych začal znovu..."

Selena nic nahlas neřekla,i když v hlavě měla několik kousavých odpovědí nebo poznámek.




Překvapivě večeře proběhla v klidu a dá se říci,že se i bavili dobře...Po tolika letech a co stojí mezi nimi je to skoro zázrak...

David se nabídl,že Selenu doprovodí domů...



Selena: ,,Jestli očekáváš,že Tě pozvu k sobě,tak ztrácíš čas?!Nebudu s Tebou znovu spát..."

David nic neříkal.Doprovodil jí domů,popřál dobrou noc a odešel.Za pár dní jí pozval do kina,na další oběd a ukázalo se,že si mají co říct stejně jako kdysi.Vždy jí doprovodil domů,popřál dobrou noc nebo den a odešel.




Tasmin: ,,To je tedy romantika....Jsem napnutá,co bylo dál,tak povídej..."a tak Selena povídala dál...



Na Štědrý den měl pro ní připravené překvapení.Pozval jí do luxusní restaurace na jídlo,kde hrála i hudba a mohlo se i tančit.Pak měl lístky do divadla.Věděl,že miluje divadlo a že z lístků bude mít radost.Při tanci mu řekla,že jestli chce,může dnešní noc strávit u ní doma.Odpověděl jí polibkem.Byl to opojný pocit.Stejný pocit,jako když se po létech na cestách vrátíte konečně zase domů...




David: ,,Vážně chceš,abych tu zůstal?!"

Selena jen přikývla.Začali se svlékat a líbat.Něžně a pomalu.Jestli očekávala hurikán,tak se spletla.David se jí dotýkal zlehka,jako kdyby měl v ruce něco ohromně křehkého.Bylo to něco nového a zároveň známého.Cítila jak jí buší srdce,cítila i jeho srdce.Pomyslela si jen,že je znovu ztracená a pak už jen cítila Davida všude...




Následující ráno...





Selena: ,,Dobré ráno,ty jsi ještě tady?Myslela jsem,že si odešel?"

David: ,,Dobré ráno.Připravil jsem snídani,ale jestli chceš abych odešel,tak půjdu?"

Selena: ,,Ne,to je v pořádku.Zůstaň.Hmm...,tak snídani..." a zvědavě si přisedla ke stolu...




Selena: ,,Koukám,že si pamatuješ co mám ráda?"

David: ,,Nikdy jsem nezapomněl.Toust pouze šunka a zelenina.Koláče nesnášíš s marmeládou a povidly,tak jsem koupil tvaroh a mák.Káva černá,silná,bez mléka a cukru."

Selena: ,,Výborně.Tak dobrou chuť..."

David: ,,Dobrou chuť.Po snídani si zajdu domů pro čisté věci a dát sprchu.Vymyslel jsem program na odpoledne.Máš doufám i něco pohodlného než-li šaty a halenky?!"

Selena: ,,Jistě,ale záleží co konkrétního máš na mysli?!"

David: ,,Uvidíš..."




David: ,,Za dvě hodiny budu zpět,možná i dříve.Podle toho,jaká bude doprava...Nelituješ včerejší noci,že ne?!"

Selena: ,,Ne,nelituji.Uznávám,že se snažíš,ale..."

David: ,,Vím,co jsi mi řekla.Vím,jak moc jsem Ti ublížil svým odchodem.Udělal jsem to v domnění,že jednám správně.Nechtěl jsem Ti zkazit život,byla jsi tak mladá,chtěla jsi studovat,poznávat svět a s děckem by to tehdy nešlo.Začala by jsi mě nenávidět...Chci jen říct,že minulost už nezměníme,ale dokážu Ti,že jsem Tvá budoucnost a že patříme k sobě.Nechceš to slyšet,ale nikdy jsem Tě nepřestal Seleno milovat a nikdy nepřestanu." Políbil jí a odešel...



Tasmin: ,,Sakra Seleno,vždyť Tě ten chlap fakt miluje?!A co bylo dál,po zbytek víkendu?!"

Selena: ,,Říkal mi to i tehdy a stejně odešel...Vrátil se jak slíbil a šli jsme na brusle.Nestála jsem na tom celé roky,ale byla to legrace.Také mě vzal do ZOO a do kostela na vánoční koledy."

Tasmin: ,,Páni.Noci jste strávili vášnivým milováním,že?!Co budeš tedy dělat?!"

Selena: ,,Ano a kdyby jen noci...Co budu dělat?!Nic.Budu si jen užívat toho co je teď,žádné plány a vzdušné zámky.To jednou stačilo..."

Tasmin: ,,Myslím,že Davida podceňuješ.Zasloužíte si druhou šanci a víš co,má pravdu.Zkus se na vše podívat i z jeho strany...

Selena: ,,To jsem za celé roky zkoušela...Víš co,nechme to být,však ono to nějak dopadne..."




La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Taková romantika! Ten to s ní myslí vážně. Ono to nějak dopadne:) Já myslím že už dopadlo jen Selena si to nechce připustit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy :-D ....On asi ano,ale uvidíme jak mu dokáže Selena odpustit...Když bych se vžila do jejich situace,chápu Davida.Myslel to dobře.Ale z pohledu Seleny bych ho asi "zabila".Opustil jí,když ho nejvíce potřebovala.Měl zůstat,vysvětlit jí jak to vidí on a najít společné řešení...Ale čemu se vlastně divím?!Chlapi jenom slibují a pak utíkají a berou zpátečku.

      Vymazat
  2. To jsem čekala, že bude dělat větší drahoty :-D Ale nakonec, proč ne, život je krátkej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nač to prodlužovat,vždyť je jasné,že by tam spolu skončili tak jako tak :-D.Přesně,život je krátký na nějaké drahoty :-D

      Vymazat
  3. Selena sa má pri Davidovi ako kráľovná a vyložene si jeho pozornosť užíva.😁👍 Chápem, že ju zranil, ale odpúšťať je ľudské, určite si zaslúži druhú šancu.🙂 Je to čistý romantik, aj ja by som sa nechala pozvať na vianočné korčuľovanie.😀
    Ten čierny župan je luxusný.👌

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milovali se tehdy a milují se i nyní,patří k sobě.David to už pochopil,teď to musí pochopit i Selena.Děkuji.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....