neděle 14. listopadu 2021

Oslava


 

Devony nečekala tak velký úspěch.Módní přehlídka,kde prezentovala hlavně své modely měla veliký ohlas a už teď se jim plní sešit s objednávkami.

Marion je šťastná spolu s Devony,na rozdíl od Devony není zase tak moc překvapená.Očekávala veliký zájem a je ráda,že se v Devony nemýlila.Má nepopiratelný talent,který je potřeba rozvíjet a vést.Jednou Devony bude velmi slavná návrhářka,její modely jsou neotřelé a zajímavé.




Na přehlídce nechyběl ani Paulo,který přišel povzbudit jak svou dívku Devony,tak svou kamarádku Marion.




Marion: ,,Paulo,ráda Tě vidím.Byl jsi tu od začátku nebo jsi přišel až teď?"

Paulo: ,,Něco tak velkolepého jsem si nemohl nechat ujít.Bylo to grandiózní.O Vašem společném úspěchu jsem nikdy nepochyboval.Gratuluji." a předal Marion kytici růží.

Marion: ,,Velkou zásluhu má hlavně Devony.Byly to její modely,které jsme tu dnes viděli."

Devony: ,,Ale jen díky Tobě je mohl někdo vidět.Dala jsi mi práci a místo,kde tvořit a pomohla mi uspořádat tohle všechno a za to moc děkuji."

Paulo: ,,Tak děvčata,pěkně to oslavíme.Zamluvil jsem nám stůl v nejlepší restauraci ve městě."

Marion: ,,Jen běžte,nebudu Vám dělat garde dámu.Já to tu poklidím."

Devony: ,,Nesmysl,půjdeš s námi a poklidíme zítra.Teď budeme slavit."

Paulo: ,,Přesně tak.Zasloužíte si dát nohy na stůl a nechat se obsluhovat dobrým jídlem.Úklid můžu zařídit,pošlu sem někoho."





Dali si výborné jídlo a pití v té nejlepší restauraci ve městě.




Paulo: ,,Všiml jsem si na přehlídce Elloren.Pak někam zmizela.Mohla jít s námi."

Devony: ,,Ano,přišla se podívat i s Jessy pochopitelně,ale Ren musela ještě domů.Má toho teď hodně,školu,novou práci..."

Marion: ,,Už o Vás dvou ví?!" a podívala se významně na Devony.

Devony: ,,Ne.Nechci jí rozrušovat a ..."

Paulo: ,,Pořád stejné výmluvy.Nechápu proč jí o nás normálně neřekneš,copak je to Tvá matka?!Jsem dobrá partie,nic za co by jsi se musela stydět,takže nechápu tohle skrývání?!"

Devony: ,,Nechme to pro dnešek plavat.Slavíme a nechci nám kazit večer."

Marion: ,,Dobře,ale stejně před tím neutečeš.Měla by jsi jí to říct,naštvaná bude tak jako tak.Má Tě ráda,navíc z Tebe nespustí oči..."

Devony: ,,Jak to myslíš?!"

Marion: ,,Copak ty sis nikdy nevšimla,jakým způsobem se na Tebe dívá?!Zlato,ona je do Tebe zamilovaná?Ty to nevidíš nebo vidět nechceš,ale ona tě rozhodně nebere jen jako kamarádku!Vážně nevíš?!"

Devony: ,,Paulo,ty si myslíš to samé co Marion?!"

Paulo: ,,Ehm...vlastně ano.Už na svatbě se k Tobě chovala dost majetnicky.Dala mi to dost najevo ať se držím od Tebe dál.V některých věcech jsi naivní."

Devony: ,,Takže Vy oba si myslíte,že má nejlepší kamarádka je lesba?!To bych snad musela vědět ne?!Nikdy s žádnou holkou nechodila!"

Marion: ,,A s přítelem jsi jí viděla?!"

Devony se zamyslela.Ne,nikdy jí nikoho nepředstavila jako svého přítele.Ví,že s muži spala,ale to byla jen práce.Vlastně ví,že spala i s některými paničkami...Je z toho zmatená...

Paulo: ,,Zlato netrap se tím.Dnes slavíme.Ale s Elloren si promluv,neodkládej to,už kvůli Vašemu přátelství."


Změnili téma a slavili...




Paulo: ,,Objednám další láhev..."

Marion: ,,Leda pro Vás dva.Už půjdu a nepřemlouvejte mě.Jsem unavená,chci vanu a postel.Děkuji za večeři a pozvání a Vám přeji krásný večer." a odešla.

Devony si přesedla k Paulovi.




Devony: ,,Vážně si myslíš,že Ren je lesba nebo že je na obě pohlaví?!"

Paulo: ,,V podstatě je jedno co si myslím já,ale vidím,jak se na Tebe dívá.Pokud se to potvrdí,změní se k ní Tvé chování?!"

Devony: ,,Ne.Mám jí ráda,vždycky budu mít.Ale já jí beru jako nejlepší kamarádku,sestru."

Paulo: ,,Fajn.Promluv si s ní.Co kdybych další láhev vzal ke mě do bytu a pokračovali s oslavou u mě?"

Devony: ,,Hmm...výborný nápad.Chci také vanu."

Paulo: ,,Vaše přání bude splněno,madam..." a začali se líbat...


La Micha & její panenky

10 komentářů:

  1. Tak má za sebou svůj debut holka šikovná! V té žluté vypadá úžasně! Jsem docela zvědavá na Elloren:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žlutá barva zrzkám sluší ;-).To bude ještě zajímavé...

      Vymazat
  2. Tak na toto som strašne zvedavá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, že sa prvá módna prehliadka vydarila, Devony je talent. Žlté šaty jej neskutočne pristanú k jej červeným vlasom.💗 Aj Marion by si zaslúžila nejakého partnera.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Ty šaty jsou šité přímo pro ní.Mám to v plánu,ale chce to někoho speciálního...

      Vymazat

Plány

  Marion se s Adamem sešla na rychlém obědě... Marion: ,,Další květiny?Nebudu je mít kam dávat za chvíli!" Adam: ,,Uvědomil jsem si,že ...