sobota 23. dubna 2022

Zpověď


 

Valérie s Christianem ze svatby odešli,chtěli mít klid a větší soukromí na to,aby si mohli promluvit.

Valérie: ,,Jsem ráda,že jsme se znovu potkali,Christiane.Myslela jsem na Tebe a jak to tenkrát asi dopadlo.Je mi líto,že Izabelle zemřela.´´

Christian jí ve stručnosti řekl,že se tehdy s Fallon rozvedl,přestože spolu čekali dítě a Izabelle si nakonec vzal,ale jejich štěstí dlouho netrvalo.

Christian: ,,Jo,mě taky....Ale nechci upadnout zase do vzpomínek a depresí,takže mi raději řekni ty něco o sobě.Pořád pracuješ v tom klubu?´´

Valérie: ,,Naštěstí už ne.´´

Christian: ,,Pověz mi,jak se někdo jako ty,tak chytrá ženská ocitne na takovém místě?!´´

Valérie: ,,To s chytrostí nemá co dělat,Christiane.Je to dlouhý příběh...´´

Christian: ,,Já nikam nespěchám a ty také ne,takže?!´´

Valérie: ,,Nu,dobrá.Celé dětství jsem strávila v baletním studiu,chtěla jsem být baletkou.S mámou jsem žila sama,otec od nás odešel,když jsem byla ještě mimino.Máma se celé roky dřela,aby nám nic nechybělo.V šestnácti jsem otěhotněla se svým baletním mistrem.Byla jsem hloupá,zamilovaná holka.On byl ženatý,ale to mi tehdy nevadilo.Když jsem mu to řekla,tak mě ze studia vyhodil a řekl ať se toho zbavím,pak se můžu vrátit.Máma úplně zuřila.Řekla mi v podstatě to samé.Buď půjdu na potrat nebo se mám o sebe a své dítě postarat sama.Odešla jsem z domu.Zvolila jsem si dítě.Bydlela jsem různě a živila se jako pokojská,uklízečka,servírka na kariéru primabaleríny jsem mohla zapomenout.Když bylo malému dva,seznámila jsem se s Thomasem.Myslela jsem si,že jde jen o flirt,ale ukázalo se,že to je vážné.Vzali jsme se,koupil velký nádherný dům a bylo nám fajn.Thomas pracoval spolu s Paulem.Thomas byl dobrý manžel,mého syna přijal za vlastního,staral se o nás a já začala znovu s tancem,né jako baletka,ale moderní tance a tak.Jednou za mnou do zákulisí přišli policajti a oznámili mi,že se Thomas zabil v autě.To malému bylo šest a svět se znovu rozpadl,protože se ukázalo,že měl Thomas obrovské dluhy.Dům se prodal,ale stejně to nepokrylo všechny dluhy.Brala jsem kdejakou brigádu.Paulo mi chtěl pomoct,cítil se zodpovědný,ale já ho odmítala.Pracovala jsem jako servírka v jednom klubu,kde se zrovna konal večírek loučení se svobodou.Jeden z hostů mi nabídl dost velkou částku,když jim zatancuji.Peníze jsem potřebovala a tak hrdost šla stranou.Viděl mě majitel podniku a po práci mi nabídl,abych u nich tancovala.Nepřemýšlela jsem o tom a na nabídku kývla,však o nic nešlo,jsem si říkala.Až časem jsem se dozvěděla,že ty dívky,co tam tancují nabízejí diskrétně i jiné služby.To jsem už odmítala.Jednou do klubu přišel i Paulo,málem jsem se propadla hanbou,když mě viděl.Znovu mi nábídl pomoc a já znovu odmítla,pak přišel s nápadem,že mi zaplatí za společnost,když ho budu doprovázet na různé akce.Byla jsem tam tak dlouho,dokud jsem aspoň z velké části nesplatila dluhy.Jenže syn je už starší a bojím se,aby na to nepřišel a tak,tak jsem toho nechala.Paulo mi nabídl práci coby recepční a také jsem začala brát lekce tanců,takže sem teď na tom dobře.Toť vše´´

Christian: ,,Je mi líto,že sis musela s něčím takovým projít.Tvrdá lekce.Máš ještě nějaké dluhy?´´

Valérie: ,,Ano,ale to už zvládnu.Z toho nejhoršího jsem venku.´´




Christian: ,,Některé osudy lidí jsou vážně zvláštní.Zdá se,že Paulo má smysl pro záchranu padlých děvčat?!´´

Valérie: ,,Jak to myslíš?!´´

Christian: ,,Z jakého klubu vytáhl tu svou rudovlásku?!´´

Valérie: ,,Myslíš Devony?!Z žádného.Pracuje u Marion,v módním butiku.Jako návrhářka.Na podzim měla módní přehlídku a její modely jsou neotřelé.Tyhle černé mám od ní.´´

Christian: ,,To je všechno možné,ale vím,že pracovala jako luxusní prostitutka v Londýně.´´

Valérie: ,,Cože a nepleteš se?!ˇˇ

Christian: ,,Rozhodně ne.Poznal jsem jí.Pacovala chvíli v mém kasínu jako barmanka.Jeden z hostů si pustil pusu a prozradil mi,že chodí za peníze...Musel jsem jí vyhodit.´´

Valérie: ,,Myslíš,že to Paulo ví?!´´

Christian: ,,Netuším.Změníme téma,ne?!´´

A tak se dál bavili...



Christian: ,,Měli jsme si vzít taxi...´´

Valérie: ,,Mě procházka nevadí.Aspoň trochu vystřízlivím...Á už jsme u mě...´´




Valérie: ,,Byl to prima den.Děkuji.Měla bych Ti vrátit sako...Nechceš jít dál?´´

Christian: ,,Nakonec to byl vážně príma den.Takový jsem už dlouho nezažil.Možná by sis to sako mohla nechat,sluší Ti.Nevím,jestli to je dobrý nápad...´´

Začali se líbat...





Nakonec skončili skoro svlečený v její posteli...




Christian: ,,Jsi krásná.Chytrá a svůdná.Neměl bych tu být...´´ a přesto nedokázal přestat a líbal jí dál...Pak se zarazil s velkým sebezapřením.´´Promiň.Zasloužíš si někoho lepšího než jsem já.Musím pryč...´´

A odešel,i když se musel opravdu hodně moc ovládat!!




Děkuji za pozornost,

La Micha & její panenky.


12 komentářů:

  1. No teda takový osud tvrdý to je na mašli! A krásné ženy to nemají jednodušší! Christian je borec že dokázal odolat ale asi to stejně bude mít dohru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo,život je k...a,říkavala moje prababička.Krásné ženy mají určitou výhodu,ale trable se nevyhýbají nikomu.No uvidíme...

      Vymazat
  2. Jééé to bylo napínavé. To jsem zvědavá jak to s dopadne.
    Jak píše Petra - jakou to asi bude mít dohru?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře...No uvidíme,jakým směrem se to bude vyvíjet.Chemie mezi nimi je,ale zda to má budoucnost,to se zatím neví...

      Vymazat
  3. No to má môj obdiv, že v takejto chvíli sa dokázal spamätať. No, som zvedavá, ako to bolo naozaj s Devony a čo na to Paulo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zase ano,protože je málo chlapů,kteří by dokázali přestat.No a obávám se,že nad Devony a Paulem visí mrak.

      Vymazat
  4. Valérie je krásna žena, ťažko jej niektorý muž odolá. S Christianom vyzerajú po fyzickej stránke ako pekný párik.😊
    Uvidíme, kde sa ich vzťah vyvinie. Devony zažije asi krušné chvíle, mám také tušenie...😄🙄😕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato Vanessa je velmi sexy.Ano,mě se k sobě moc líbí.Ale uvidíme,jak se jejich vztah bude vyvíjet.Devony utekla před minulostí,ale ta jí dostihne.Však Marion jí varovala,ať to Paulovi řekne.

      Vymazat
  5. Tak synek opravdu není jeho :-D Holka to neměla snadné, ale co Tě nezabije, to Tě posílí. Však ono to nějak dopadne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč by měl být Christiana jeho?!I když škoda,že mě to nenapadlo dříve,mohlo by to být zajímavé.Teď už to použít nemůžu.Poznali se,když kluka už měla.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....