čtvrtek 14. dubna 2022

Vanessa Perrin A Doll´´s Life

 


Tuhle panenku jsem musela mít určitě ve své sbírce.Je to tvář Vanessa,pro kterou mám slabost a tento dárkový set se z mého pohledu povedl.

Jedná se o uvítací sadu,kterou navrhl Mark Tinkey.Trochu nikdo nechápal,proč je pod řadou Nu Fantasy,možná to vysvětluje název této panenky a její šatník: chtěla by žít jako panenka Barbie?!

Integrity Toys 2021: Obsession,Vanessa Perrin A Doll´´s Life (Život panenky),1300ks


Vanessa má krásný jemný make - up .Sice už jednu blondýnku s touhle tváří mám,ale nešlo jí odolat.Vlasy má lehce zvlněné.Její zlaté šaty jsem poslala dál,i když jsou luxusní,ale já bych je nevyužila a střihem nejsou mým šálkem kávy.Druhý set oblečku černá sukně s topem je mnohem lepší,ale už mám několik černých sukní.Džíny a růžový kožich považuji za lepší úlovek.Ovšem nejlepší jsou šperky,tři páry bot a luxusní kabelka!



Velmi krásné balení.Musím říci,že to byla láska na první pohled.
Ty šperky a ta kabelka je prostě wau.








Krásná tvář.Vanessa je mou slabostí.Některým sběratelům nesedí.Kdybych mohla,tak je mám snad všechny.Exstuje jen pár,které se mi vážně nelíbí a bohužel i kvůli financím,jsem některé tyto tváře musela prodat.




Nechala jsem jí od Larany ušít šaty přímo pro ní a já jí od začátku viděla v těchto šatech.A hrozně se mi v nich líbí,ale dnes se o šatech bavit nebudeme,příště.





Nejprve jsem jí chtěla pojmenovat nějak květinově,jako Rosalie,Rose apd,ale pak mě napadlo jméno,které mám už dlouho na seznamu a stále se nenašla ta pravá panenka.

Co říkáte na Connie?!Tohle jméno se mi líbí od dětství,díky jedné pohádce.Možná jí někdo z Vás bude znát?!Pohádka se jmenovala: Dobrák Rover,nevím jestli to mám napsané dobře...nicméně tak se tam jmenuje jedna ženská postava a to jméno se mi vždy líbilo.







Connie vypadá v těch šatech nádherně.Rozhodně je růžová její barva,má také.To je ale náhoda,že?Ty zlato - růžové šperky jí závidím,jsou překrásné.





Tyhle květinové šaty mám také od Larany a neodolala jsem a musela jí je vyzkoušet také.Příště jí uvidíte i v civilnějším oblečení.Snad se tu najde pár příznivců této panenky...

Děkuji za pozornost,

La Micha & její panenky.

14 komentářů:

  1. Connie je strašně krásná! Taková růžovoučká:) Jako princezna, Moc jí to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji,ano je nádherná.Také se sama nemůžu na ní vynadívat.Růžová jí hrozně sluší dle mého názoru,navíc tuhle barvu sama miluju.

      Vymazat
  2. Je krásná, gratuluji a růžové šaty jí sluší. Přiznávám, že kabelku vidím poprvé, vypadá fakt super a šperky taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Ta kabelka je fakt TOP.Příště Ti jí nafotím podrobněji.

      Vymazat
  3. Je nádherná, moc se mi líbí v těch květinových šatech.
    A zjistila jsem že mám 3 Vanessy - Monacco, Refinement, Black Orchid.
    Budu muset udělat nějaký článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Monaco je nádherná,lituji že jsem jí pustila,ale jinak to bohužel nešlo.Určitě článek udělej,tváře Vaness jsou nedoceněnné.

      Vymazat
  4. Dokonalá a božská blondínka Vanessa.😍💖🥰 Srdečne Ti k nej gratulujem. Blondínkam sa neskutočne ružová farba hodí. Ten jej ružový kožúšok je úžasný, rovnako i jej celá výbava. Najviac sa mi páči kvetinových šatách.🌷🌸🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary,moc děkuji.Já jí úplně miluju,jsem do ní blázen.No upřímně růžová a černá jsou mé nejoblíbenější barvy,takže často panenky oblékám do těchto barev :-D .Mám i fotky v civilu a to jí sekne také,brzo udělám článek.

      Vymazat
  5. Je veľmi pekná. Som zvedavá, čo jej oblečieš ďalej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Brzo snad vložím další její fotky.Ona i v civilu je kočka.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....