pátek 22. dubna 2022

Svatba Devony & Paula


Alejandra: ,,Víš zlato určitě,že mám jít s Tebou?!´´

Elloren: ,,Ano,jsem si tím jistá.Neboj,všechno bude v pořádku.Však si smím vzít doprovod.´´

Alejandra: ,,Ale tím doprovodem určitě nemysleli mě?!Měla jsi to říct aspoň Devony?!´´

Elloren: ,,To už je teď jedno.Oblékni se,nebo přijdeme pozdě a to teprve by byl průšvih.´´






 

Svatba to byla tedy velkolepá.Svatební obřad včetně hostiny se konal na zámku.Pozvání dostalo kolem dvou set lidí.Samotný obřad se konal venku,ale hostina byla uvnitř.Zábava byla jak venku,tak i ve vnitřním sále zámku.






Novomanželé.Nevěsta si své svatební šaty navrhla sama.





Svědci.Christian svědčil svému příteli z vysoké a Marion svědčila Devony.Původně to měla být Ren.



Elloren s Alejandrou žádný skandál nezpůsobili.Sice se lidé dívali,ale nic neříkali.




Jessy s manželem nesměla chybět,pochopitelně.







Pozvání dostala i Valérie.Než se Paulo seznámil a zamiloval do Devony,často ho právě do společnosti doprovázela ona.Nikdy spolu nespali,měli spolu obchod a byly přátelé.




Christian si všiml Valérie.Poznali se v jednom klubu,kam se tehdy šel opít.Je to už tak dávno...

Christian: ,,Valérie?!"

Valérie: ,,Christiane??"

Christian: ,,Ahoj,moc Ti to sluší.Znáš se s nevěstou či s ženichem?Až teď jsem Tě viděl..."

Valérie: ,,Ahoj Christiane.Znám se s Paulem.Já tě viděla s Marion.Vy patříte k sobě?"

Christian: ,,Ne.Tu ženu neznám,dnes jsem jí viděl poprvé.Dlouho jsme se neviděli...hodně věcí se změnilo...Vypadá to,že odcházíš?!´´

Valérie: ,,Aha...no vlastně jsem na odchodu.Už tu nemám co dělat,novomanželům jsem popřála a můžu jít.´´

Christian: ,,Můžu Tě doprovodit?!Svou úlohu svědka jsem splnil a už mě to tady nebaví.Tedy,jestli nepospícháš někam nebo tak...?!?´´

Valérie: ,,Ne,nikam nepospíchám.Syna hlídá známá a je mu tam fajn.S kamarádem beztak hrají ty své hry,mám ho vyzvednout až zítra odpoledne.Jen se chci převléknout z těch šatů...´´

Christian: ,,Ty máš syna?!Posledně jsem nebyl dobrý společník,nevím jestli dnes budu lepší,ale tady zůstat nechci,takže jestli nemáš nic proti tomu,rád bych Ti dělal dnes společnost?!´´

Valérie: ,,Jasně a budu ráda za Tvou společnost.Máme si hodně co říct....´´

A tak odešli spolu...








Devony




Novomanželé Devony & Paulo Marino.


Dnes tak trochu jiná svatbička a snad se Vám líbila i tak.Děkuji za pozornost.

La Micha & její panenky.

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Někdy přemýšlím jak to myslíš s těmi s majlíky...

      Vymazat
    2. Ja taktiež, asi sa Katke nechce vypisovať, tak to rieši len smajlíkami, lebo je to rýchlejšie a aby si o nej i vedela, že článok navštívila.😃😃😃

      Vymazat
    3. Asi,ale někdy mě to rozčiluje :-D .Dělám to samé v jejích článcích a čekám,kdy jí to dojde,ale asi jí to nevadí :-)

      Vymazat
  2. Teda to je fofr, nečekala jsem to tak brzy! Ale tak moc jim to sluší! Romantika a ta krásná kytice co má Devony! Elloren a Alejandra vypadají fantasticky strašně jim to sluší! No a Christian a Valérie že by si tak moc rozuměli? Nechám se překvapit:) Krásná svatba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No co,je to chlap!!To jen my ženský čekáme,truchlíme,trápíme se...Byla jsem zvědavá,jaká bude reakce na Elloren a Alejandru.Přiznám se,že ještě nevím jak moc to bude vážné mezi Valérií a Christianem...Moc děkuji.

      Vymazat
  3. Pěkná svatba, svatební šaty se mi moc líbí. Ostatní svatebčany jsi moc krásně oblékla, všem to moc sluší.
    Už se těším na další příběh.

    OdpovědětVymazat
  4. Devony má nádherné šaty <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Každá z mých nevěst musí mít své.Neexistuje,abych vdávala 2x a vícero ve stejných šatech.

      Vymazat
  5. Elloren má krásný účes. Jinak se samozřejmě všichni vyfikli, dokonalá přehlídka. Tak jsem si myslela, jestli synek není Christiana, ale když ještě nevíš, jak to mezi nimi bude vážné, tak asi banán ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,ale byla to fuška Ti řeknu - já na to nejsem.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....