neděle 8. listopadu 2020

Móda pro baculky


 

Michelle dostala pár nových modelů do svého šatníku a vše je od Martinky Paurové.Tato panenka je důkazem toho,že i ženy s kily navíc můžou nosit hezké oblečení.Vždy záleží na střihu.Při focení samozřejmě i póze.






Mám slabost pro pěkné,krajkové prádlo.Musí být ovšem vkusné,né nic laciného.Baculka má tři krásné sady,jedno jemně fialové,bílé a teď černé,které nesmí prostě chybět.Uvítala bych i další barvičky,ale chápu,že je to titěrná práce a na šití asi k zbláznění.




Michelle fotit je radost.Tato panenka mě neskutečně baví a přitom je to jen "obyčejná" Barbie,žádný sběratelský kousek.




Modrý komplet mě mile překvapil.Modrou barvu nemusím,ale začínám jí přicházet na chuť.Aspoň tedy mým panenkám tato barva neskutečně sluší.

Martina si fakt nechá záležet,neušije jen požadovaný kousek oblečku,o který jí poprosím,ale vymyslí rovnou celý komplet,doplňky i boty,ale k těm později.




Moc se mi v tom kompletu Michelle líbí.Přiznám se,že neumím aranžovat klobouky,takže to může třeba někoho i pohoršovat,ale lépe mi to nešlo.Zkoušela jsem různé variace,ale nelíbilo se mi to,až na těchto fotkách jsem si řekla,že už to stejně lepší asi nebude,tak jsem toho nechala.




Vysoké boty jsou tedy naprosto bombastické.Úplně jednoduché,ale kolik nadělají parády a radosti.Jsou to jen návleky,ale získala jsem skvělý kousek do botníku této kočky.Mám z nich neskutečnou radost.



Přiznám se,že z těch šatů jsem si tedy sedla na ....!Nevěřila jsem totiž,že jí budou slušet a bála jsem se,že v nich bude hrozně tlustá,že vše jako víc vynikne.A oni jí neskonale k mému úžasu sluší,sedí jí naprosto fantasticky.Osobně bych do takových šatů nešla,ale jí fakt sluší,co myslíte???




Ještě nás čeká jeden krásný model pro baculku,ale nevím kdy nafotím...Pracuji na příbězích,které jsou momentálně u mě prioritní.

Všem přeji krásnou neděli,

La Micha & její panenky.

14 komentářů:

  1. Jojo Michelle je kočka! Taková hezky tvárná že? Moc jí to sluší a ty modré šaty taky! Jsou elegantní a sexy zároveň:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy ano :-D !Moc děkuji.Také se mi v šatech moc líbí,nevěřila jsem že jí budou slušet a vida,krása.

      Vymazat
  2. Mě se tvoje baculka hodně moc líbí a v tomto modelu je velice hezká.
    A v tom spodním prádle to tvojí Michelle hooodně moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem Věrko moc ráda,protože mám pro tuhle Barbie fakt slabost :-D !Krásné prádlo jí závidím,což mi připomíná,že bych si také mohla koupit i pro sebe :-).Moc děkuji.

      Vymazat
  3. Michelle je krásná, taky se mi moc líbí a v krajkovém prádle je sexy. A sluší jí i modré šaty.
    Prozradíš mi, která panenka to je? Baculky se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Víš tato panenka je taková mix,už jsem jí tak koupila na mimibazaru.Původní majitelka dala hlavičku na tohle tělo a udělala dobře.Jenže to je vše co tak vím.Moc jsem nepomohla,promiň.

      Vymazat
  4. Je to taková milá panenka a koukám, že ji pěkně rozmazluješ 👍

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Ne,to není a jsem ráda,že v ní také vidíš jistý potenciál ;-)

      Vymazat
  6. Michelle sa má u Teba ako nejaká kráľovná. Táto kráľovská modrá farba veľmi dobre vždy ladí čiernovláskam ako je ona.😎
    Martina je veľmi šikovná a vždy dokonale doladí každý outfit do najmenších detailov.😍
    Ja keď budem ešte dlho pozerať na tie Tvoje spodné prádielká, myslím, že už budem mať potrebu nejaké pre svoje kočky ušiť. Oni chúdence majú len dvoje nočných košieľok z mojej dielničky.😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se,že mám pro ni slabost a tak jí možná nyní upřednostňuji :-D .Martina je skvělá,líbí se mi její nápady.Spodního prádla není nikdy dost a věř,že pořád mám málo,ale nikdo to moc nechce šít :-( ...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....