středa 9. srpna 2017

Poppy Parker - Ooh La La !




Poppy Parker - The Bon Bon
Ooh La La ! - Gift Set - W Club Exclusive 2016






Dobrý večer přáteléUsmívající se.

Neuvěřitelné se stává skutečností.Nikdy bych nevěřila,že ubytuji panenku Poppy Parker?!A vida!Přiznávám,že už delší dobu se mi začínají moc líbit a rozhodla jsem se,že jich pár ubytuji.Tato je tedy první.Tato panenka na mě působí velice Francouzsky a z vyšší společnosti.Taková mladá rozmazlená slečinkaSmějící se.Nemám ráda červené rty na panenkách,spíše růžové nebo nude odstín,ale k této slečince si nedokážu představit jinou barvu a už by to nebyla zkrátka ona.
Co se týče tělíčka,tak se mi líbí pohyblivé kotníky a celkově se mi zdá,že je nějak pohyblivější oproti FR nebo se mi to zdá?!Nevím,nicméně jsem s ní moc spokojená.Co se týče tváře,tak netuším,jestli se nějak rozdělují jako u Barbie a Fashion Royalty atd...,jsem zatím nováček co se týče Poppy Parker,takže uvítám informaceMrkající.Moc děkuji.
Oblečení má moc hezké,jsem unešená z červených lodiček a z kabelky.Sice to není tak úplně můj styl,ale líbí se mi to a to moc.Jsem zvědavá,jestli některé panenky od Fashion Royalty oblečou oblečky od Poppy Parker.Možná ty s tělem Nu Face?!Zatím jsem nezkoušela.Uvidíme...
Také mě zaujalo balení.Má luxusní krabici,kterou si určitě ponechám.Moc žvaním,já vím....tak se jdem raději podívat na fotkyUsmívající se...












Výbavu má moc pěknou a variabilníMrkající






Líbí se mi její ledově modré oči.






Jacqueline - myslím si,že to jméno se k ní hodí báječně.






Jak vidíte,tak účes jsem jí ponechala.Zatím mě bavíSmějící se








Na fotce to není vidět,ale má od výrobce drobné kosmetické vady.Trochu smázlou rtěnku a na levé tváři má maličkatý škrábanec,ale ani jedno na první pohled není vidět.






Jacqueline byla s focení otrávená,tak snad příště bude mít lepší náladuSmějící se







Děkuji za Vaší pozornost.Vím,že teď nevkládám články,ale nestíhám a tak se všem příznivcům mého seriálu omlouvám.Snad to brzo napravímMrkající.

Přeji dobrou noc,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...