sobota 15. července 2017

Svatba Christiana & Fallon




Fallon Palmerové se splnil sen.Provdala se za bohatého byznysmena Christiana Von Lamberga.

Pár se dal dohromady teprve před pár měsíci a už je veselka.Christian měl zástupy žen a dokonce i pár vážných vztahů,ale žádné z nich se nepodařilo dostat ho až k oltáři.

Fallon se s Christianem znají od dětství,rodiny se vzájemně navštěvovali.Rodina Fallon není sice tak zámožná,ale také rozhodně nepatří k žádným chudákům.Její rodina už celé generace chová ty nejlepší dostihový a parkurový koně.Je ovšem otázkou,kde budou novomanželé bydlet?Zda v panství,které už celé generace patří rodině Von Lambergů nebo ve velkém domě,ve kterém žije Christian v Londýně či snad na venkově,kde žije Fallon se svou rodinou?!






Fallon byla krásná nevěsta






Novomanželé






Fallon Von Lambergová - se rozhodla nosit příjmení svého manžela






Evelyn Von Lambergová je sestřenicí Christiana.
Fallon a Evelyn jsou nejlepší přítelkyně a proto není divu,že Evelyn byla Fallon za svědka.






Svatební hostina se konala na panství Von Lambergů a bylo pozváno na svatbu přes 150 lidí.






Svatební dort pochází z velimi luxusní cukrárny v Londýně.






Svatební kytice je celkem jednoduchá,ale přesto elegantní.






Novomanželé Christian a Fallon Von Lambergovi

Nevěstě závoj překážel a tak ho po obřadu odložila.






Christian Von Lamberg






Fallon Von Lambergová






Christian & Fallon






Novomanželé odlétají na svatební cestu na Maledivy.

Přejem novomanželům dlouhý,společný a spokojený život.





V ZÁKULISÍ:





Marco: ,,Tak jsi ženatý chlap,páni?!Stále tomu nemůžu uvěřit!Omlouvám se,že jsem přijel sám,i když jsme dostali pozvání celá moje rodina.Snad chápeš,že Anna s Elenou těžko přijedou na tvou svatbu?!Elena rozcupovala pozvánku a ještě ten den odletěla do New Yorku,Anna se vymluvila na práci,ale dary mi poslala ať je přivezu."

Christian: ,,Chápu to,nemusíš se omlouvat.Nechtěl jsem nikomu ublížit.Pořád doufám,že to Elenu přejde,ale na druhou stranu mi lichotí,že mě nejspíš svým dětinským způsobem pořád miluje.Vyřiď Anně,že děkujem za dary.Proč nepřijela Mia,zase nějaké komplikace?!"

Marco: ,,Ne,ale nemůže pochopit proč jste se s Bell rozešli a nechtěla přijet ze solidarity kvůli Bell."

Christian: ,,Mohlo mě to napadnout,že budou držet spolu,jsou přeci kamarádky?!Nevíš něco o Izabelle?!"

Marco: ,,Na co se vlastně ptáš Chrisi,jestli někoho má nebo jestli u Mii brečí?!?"

Christian: ,,Máš pravdu.Nic mi do toho už není."

Marco: ,,Ty jí pořád miluješ viď?!?"

Christian: ,,Je to blbý,ale ano.Pořád."

Marco: ,,Tak proč ses proboha ženil?!?"

Christian: ,,S Bells to nikam nevedlo.Nechtěla společný život a ani děti.S Fallon to tak nějak je míň komplikovaný..."

Marco: ,,Možná jsi měl víc bojovat..."





U Fallon v ložnici





Fallon: ,,Možná jsem měla říct Christianovi o..."

Evelyn: ,,Nesmysl!Moc dobře víš,že by jsi tě pak nevzal."

Fallon: ,,Ano vím,ale dřív či později mu budu muset říct pravdu a co pak?!?"

Evelyn: ,,Najdem nějaké řešení,vlastně už pár nápadů mám,ale proč se tím otravovat nyní?!?Pojď,pomůžu ti ze šatů a musíme ti zabalit věci na líbánky..."






Touhle dobou,jsem už na své dovolené,tak se tu zatím mějte krásně,

La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...