úterý 11. července 2017

Jak se máte a co je nového




Miu navštívily kamarádky...

Izabelle: ,,Mio vypadáš skvěle.Těhotenství ti sluší.Co pokojíček,je už hotový a jak jsi spokojená s Tasmin?!"

Mia: ,,Cítím se jako hroch.Budu ráda,až konečně porodím a zase snad budu vypadat normálně(smích).Ještě pár úprav a bude.Tasmin je úžasná,ale bojím se,že je toho na ní hodně a já už nepracuju a kdoví,jak to bude po porodu...přemýšlím,že budu muset ještě někoho sehnat...uvidím..."

Anna: ,,Znám jednu skvělou architektu,seznámila jsem se s ní v loni na dovolené.Pracovala pro jednu firmu a byla v ní hodně nespokojená.Můžu jí zavolat a zeptat se,jestli by neměla zájem pracovat pro tebe,jestli chceš?!"

Mia: ,,Jo...to by bylo fajn.Zavolej jí a pokud bude mít zájem,tak jí dej na mě kontakt,děkuji.No a co vlastně plánujete na léto?!?"

Izabelle: ,,Celé léto budu pracovat.Svatby a různé párty,mám toho dost.Také jsem musela najmout pár lidí,už jsem to sama nezvládala.Možná někam na podzim vyrazím,uvidím."

Anna: ,,Já se také v létě nikam nechystám.Vzala jsem si hodně případů,takže budu léto trávit u soudu.V zimě chci ale do Emirátů,byla tam kolegyně a nemohla si to vynachválit."





Mia: ,,No a co ty Emily?!Co u tebe v práci a dovolená?!"

Emily: ,,Od té doby,co se změnila majitelka agentury,tak to stojí za prd.Je to hrozná mrcha.Pořád jen rozkazuje a hádá se s modelkama.Dokonce i propouštěla,i když jí ráda nemám,tak nechci aby mě vyhodila.Pravda,já s ní zatím problémy nemám.Dovolenou mám jen dva týdny,asi pojedu za rodičema do Irska.Pak zase bude spousty práce,chystá přehlídku na podzim a už teď je nervní."

Mia: ,,Aha,tak snad se uklidní.Aspoň,že nekřičí po tobě!"

Emily: ,,No a kde máš vlastně Marca?!"





Vanessa: ,,Marco odletěl na svatbu.Jeho kamarád Christian se žení..."










V dalším díle bude svatba mezi Christianem a FallonMrkající

Hezký den,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...