neděle 1. srpna 2021

Šikovné švadlenky


 

Další úžasná švadlenka se jmenuje Elena Motýlová.Dnes Vám ukážu pár jejích modelů,které jsem si od ní nechala ušít.



 Luxusní overal.Elloren hrozně sluší,ale s touhle panenkou je to snadný,jí by slušel i obyčejný hadr.




Halenkové body s hlubokým výstřihem.Letos frčí tzv balónové rukávy.Moc se mi líbí,ale nejsou pro každou postavu,chce to mít štíhlé ruce a paže.Selena si to ovšem dovolit může,je to noblesní kočka.


Krom džínové košile jsou všechny modely od Eleny.Nina má super džínové kraťasy s top tričkem.Líbí se mi netradiční a zajímavý potisk.Avril má luxusní kalhoty.Na fotce to není vidět,jsou třpytivé.Airla má sexy model s volánkovou sukní a s krátkým body.


U Airly jsem pořád měla nutkání jí cop rozpustit až jsem to nakonec udělala.Ten model k tomu vyloženě pobízel.




Jak se Vám Airla líbí v novém účesu?Mě moc.Možná časem jí vlasy vyrovnám nebo víc zvlním.


Avril je takový můj andílek.Kalhoty jsou od Eleny a džínová košile od Hany R.


Krásná Nina.Tento model se mi také moc líbí.



Další modely,které uvidíte na modelce Michelle jsou od Hany R. neboli Reschke.Pro baculku mi šije Martinka Paurová,ale nevím jak na tom je,byla marodná s rukou a já zoufale potřebovala něco nového pro Michelle.Tak jsem oslovila Hanu,má tak trochu zase jiný styl,což mi nevadí,aspoň změna.

První model vymyslela v boho stylu.Kraťasy s džínovou halenkou.Moc jsem si to tedy neuměla představit na baculce,ale dobrý.Sluší jí to.Navíc džínovou košili používají i holky FR,takže paráda.Dvojí využití.


Luxusní spodní prádlo mě tedy dostalo.Je nádherný!To by se mi líbilo i pro sebe,krásné.


Poslední model je TOP.Zadání znělo:něco sexy na rande a myslím,že se to povedlo na jedničku s hvězdičkou!
Jedná se o luxusní kabát,který je na zavázání.Skvělý je,že sedí i FR holkám.Takže sem tam jim ho Michelle bude muset půjčit.



Sexy šaty na rande.Moc Michelle sluší.Až jí uvidí v tom Jack,bude slintat,haha...



Všem švadlenkám moc děkuji za krásné modely.

La Micha & její panenky

10 komentářů:

  1. Krásné modely od všech švadlenek. Tvým kráskám to sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá práce, máš šikovné švadlenky 👍 Nejvíc se mi líbí první dva modely a topík co má Airla ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Teda! Nádhera, nevím kam dřív s očima! Kočky vypadají úžasně! Taky chci někoho kdo mě bude takhle oblékat! Všem to tak moc sluší a je to opravdu krásně ušité, Paráda!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší,že se modely líbí.Moc děkuji.To mi povídej,také bych se tak chtěla mít,jako mé panenky.Ano,od všech švadlenek je to precizní práce.

      Vymazat
  4. To je fakt nádhera <3 Michelle to v šatách a kabáte pristane. Verím, že Jack odpadne. Obe Eugenie nádhera <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Nikky.Ano,Michelle je velmi fotogenická panenka.Děkuji ;-)

      Vymazat
  5. Nádherná módna prehliadka z rôznych ateliérov. Ja som veľký fanúšik práve módnej tvorby od Hany R.😍 Takže tie modely sa mi páčia najviac. Riflová bundička a červený kabát sú z tohto pre mňa top.👍💗 Wau je i spodné prádlo, určite bude Jack z Michelle hotový.😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda,že se přehlídka a modely líbí,to mě těší a velmi moc děkuji Mary.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....