sobota 21. srpna 2021

Teď už snad navždy


 

Dnes si své ANO řekli Izabelle a Christian







Christian a Izabelle






Izabelle o tomhle dni dlouho snila.Miluje Christiana nadevše a už ho nikdy nenechá odejít.


Mia: ,,Krásný obřad.A ty jsi úchvatná Bells.Moc gratuluji.Skutečně s Chrisem patříte k sobě.Neskutečně Tě miluje asi stejně jako Marco mě.Vidím to na něm.Přeji Vám jen to nejlepší."

Izabelle: ,,Mio,děkuji.Vím,že jsi se na mě zlobila.Ale Christian s Fallon by nikdy šťastný nebyl,myslím,že to pochopila i Fallon."

Mia: ,,Ano zlobila,možná to byly ještě i hormony,víš v té době jsem byla hrozně přecitlivělá a vůbec...,ale asi máš pravdu.Vy dva patříte k sobě.Teď to vidím.Kde je vůbec Tvůj manžel?!"

Izabelle: ,,Tančí se svou dcerou.Christian se bál,že Avril na svatbu nepřijde.Mě sice ignoruje,ale nevadí.Jsem ráda,že přišla aspoň kvůli svému otci a to je důležité."

Mia: ,,Ano,to máš pravdu.Chce to čas..."



Christian: ,,Avril,pokud se chceš někdy vdát,tak by jsi měla vypilovat taneční um.Mám totálně pošlapané nohy."

Avril: ,,Já se vdávat nehodlám a pak,kde se tancuje takhle?!Můžu za to,že jste si vybrali tak děsně nemoderní hudbu?!"

Christian: ,,A co by jsi chtěla aby se hrálo?!Rock nebo Punk?!No nic,zaplatím Ti taneční hodiny!"

Avril: ,,Na to nemám čas.Budu chodit do školy a také jsem podepsala v agentuře smlouvu,nebudu mít čas na tanečky!"

Christian: ,,Ber to jako tělocvik nebo posilovnu.Věř mi,že se při učení tance dost zapotíš!Jsi modelka,takže pohyb potřebuješ,aspoň mi to pořád tvrdíš?!"


Avril: ,,Možná v rámci pohybu by to šlo.Dobře,udělám Ti radost a můžeš to zařídit,jestli o někom víš,kdo vyučuje tance?!"

Christian: ,,Nebudeš litovat,uvidíš.Jsem rád,že jsi Avril přišla.Vím,že Izabelle nemáš ráda,ale pro mě to dost znamená,že jsi tu dnes i ty."

Avril: ,,Nemohla jsem si přeci takovou událost nechat ujít?!"


Marco: ,,Co nevěsta?"

Mia: ,,Šla na toaletu a upravit se.Svatba se povedla,i dcera Christiana dorazila,tak se to obešlo bez nějakých dramat."

Mia: ,,No ano,pro Christiana byla přítomnost dcery důležitá.Ještě jsem s ní osobně nemluvil.Jdu pozdravit ženicha s dcerou."

Mia: ,,Dobře,jdu pomoct Izabelle."

Marco: ,,Uvidíme se později,bav se dobře."





Marco: ,,Neruším?!Chci pozdravit ženicha a seznámit se také konečně s jeho dcerou!"

Christian: ,,Vůbec ne.Právě jsem domlouval Avril taneční hodiny,potřebuje je.Marco,má dcera Avril.Avril,můj dlouholetý přítel Marco."

Avril: ,,Dobrý den.Těší mě.Bavíte se dobře?"

Marco: ,,Potěšení je i na mé straně.Ano,ano.Se ženou se bavíme výborně.Jste krásná a podobáte se své matce."

Avril: ,,Vy jste jí znal?!"

Marco: ,,Ano,měl jsem tu čest.Byla krásná,chytrá a tak trochu působila jako z jiného světa,ale jen v tom nejlepším je myšleno.Byla by na Vás hrdá."

Avril: ,,Ehm...děkuji.Tati,půjdu pozdravit i jiné hosty a Vám nechám soukromí.Zatím na viděnou."







Marco: ,,Řekl jsem něco špatně?!"

Christian: ,,Nene,vůbec ne.Jen je přecitlivělá,když se někdo zmíní o Connie."

Marco: ,,Chápu.Jinak gratuluji,příteli!"

Christian: ,,Děkuji."

Marco: ,,Takže teď je to už navždy?!Nerada bych Ti dělal svědka i do třetice?!"

Christian: ,,Ach ten Tvůj humor?!Ano,další svatbu neplánuji.Miluji Izabelle,víš to moc dobře,že jsem jí nikdy nepřestal milovat ani,když jsem si vzal Fallon?!"

Marco: ,,Vím a přeji Vám oběma ať jste šťastní.Ona Tě také miluje a vím od své ženy,že nikdy nepřestala.Máš to štěstí chlape!"

Christian: ,,Vím že ano a ještě jednou děkuji.Pozdravuj Miu a teď mě už omluv,jdu za svou ženou."

Marco: ,,Jistě,jen běž..."




Christian: ,,Tady tě mám!Chyběla jsi mi,kde pak jsi byla?!"

Izabelle: ,,Bavila jsem se s našimi hosty a teď jdu z toalety."

Christian: ,,Chtěl jsem Ti poděkovat.Také říct,jak moc Tě miluji."

Izabelle: ,,Za co mi chceš poděkovat?!"

Christian: ,,Za to,že jsi mě nikdy nepřestala milovat.Také za to,že jsi se stala mou ženou.Miluji Tě Bells.Nikdy jsem nemiloval nikoho tak moc,jako Tebe."

Izabelle: ,,Miluji Tě Christiane,navždy."




La Micha & její panenky


PS: Tento příběh je pro mě velmi osobní.Od začátku jsem tento pár měla ráda a fandila jsem jim.Krom toho,je založen na skutečných lidech.Znám pár,který se rozcházel a scházel a trvalo jim pár let,než si uvědomili,že bez toho druhého vážně žít nemohou.

10 komentářů:

  1. Sice to měli poněkud na etapy, ale nakonec ta svatba proběhla hladce a asi i dřív, než jsem si myslela. Ale nač čekat, že? 😉

    OdpovědětVymazat
  2. To je překvápko! Nečekala jsem to tak brzo! Ale svatba je to krásná, Izabelle to moc sluší! Jsou moc krásný pár a určitě stabilní. Tak všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Ano,také mě překvapilo jak Bells šaty sluší a v reálu vypadala ještě nádherněji.Mám tento pár ráda,fandila jsem jim od začátku.Jiskří to mezi nimi.

      Vymazat
  3. To je milé, že je to na základe skutočných udalostí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá se říci,že do svých příběhů dávám toho celkově hodně z reálných životů.

      Vymazat
  4. Mám rada skutočné príbehy, tak to je milé, že si mala i reálnu inšpiráciu.🙂 Šťastní až na veky, bola to krásna svadba. Nevesta dokonalá princezná. Avril zase krásna víla.🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také a některé mé postavy a příběhy jsou inspirované skutečností nebo aspoň část.Děkuji.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....