sobota 6. srpna 2022

Zasnoubení



 

Selena: ,,Davide děje se něco?"

David: ,,Ne lásko,proč by se mělo něco dít?"

Selena: ,,Chováš se zvláštně poslední dobou.Všimla jsem si pár nových košil,které sis koupil.Pozval si mě do opery,přestože vím jak jí nesnášíš a dnes si trval na večeři v luxusní restauraci a na pěkném oblečení,takže?!"

David: ,,Nic špatného na tom nevidím a ty v tom nic mimořádného nehledej.Prostě chci,aby jsi byla se mnou šťastná?!Já Tě nikdy nebudu moct vzít na luxusní dovolené a koupit střešní byt s ohromnou terasou a s bazénem..."

Selena: ,,Tak o to tady jde?!Ty máš pocit,že mi něco chybí a že bych chtěla někoho jako je Gabriel?Ty na něj žárlíš?!To mě tak málo znáš,že si vážně myslíš,že mi jde jen o peníze a prestiž?!Ano,ráda se obklopuji pěknými věcmi a kdo také ne?!Aby jsi věděl,už je to sice dávná historie,ale Gabriel se o mě snažil,ale já neměla zájem.Přátelství nám vyhovuje víc."

David: ,,Takže jsi se mnou šťastná?!"

Selena: ,,Ano a i bez luxusních dovolených a s bazénem na terase..."

Dál se už konečně bavili normálně a vychutnávali si báječné jídlo a lahodné víno.

David: ,,Máš krásné šaty,moc Ti sluší.Jsi tak hrozně krásná..."

Selena: ,,Také nejsi k zahození..." a mrkla na něj.





Selena: ,,Je to hrozné říci nahlas,ale jsem ráda,že se vrátila Mia s dovolené a Tasmin naopak,že odletěli na dovolenou.Poslední týdny to bylo hrozné.Tasmin úplně nesnáší Lovely a ta chuděrka ať se snaží sebevíc,tak Tasmin jí dá všechno vyžrat.A já jsem mezi nimi."

David: ,,Co to s Tasmin je?Nepomohlo by,kdyby jsi o tom promluvila s Miou?!"

Selena: ,,Napadlo mě to,ale nechci žalovat a Lovely už vůbec ne.Já nechápu co proti ní má?!"

David: ,,Lásko nevím jak tohle vyřešit.Obávám se,že stejně není jiné východisko nežli aby zasáhla Mia coby Vaše nadřízená?!"

Selena: ,,Asi máš pravdu...Myslím,že Mia o tom už ví.Musela by být úplně slepá kdyby si nevšimla jaké je dusno,když jsou v místnosti spolu,myslím Tasmin s Lovely."

David: ,,No my dva to nevyřešíme.Nechceš si zatančit?"

Hraje v restauraci i hudba a je zde parket,kde lidé tančí.A tak si šli zatancovat...




Selena: ,,To bylo moc fajn.Už jsem netancovala dlouho a ty jsi pořád dost dobrý tanečník." a mrkla na něj.

David: ,,Spálili jsme kalorie,tak si bez výčitek můžeme dát tento luxusní dortík..." a skutečně byl moc vynikající.

Pak se Selena omluvila a odešla na toaletu.Na tento okamžik David čekal celý večer...Došel pro kytici,kterou tu měl schovanou u personálu a do skleničky jí hodil prsten...





Selena dojedla dortík a pomalu pila své víno až se dostala na dno a všimla si,že tam něco je...Prsten!Uvědomila si a podívala se na Davida,který mezi tím vstal i s kyticí a kráčel k ní...






David: ,,Vždycky jsem Tě Seleno miloval a vždycky budu.Staneš se mou ženou,prosím?"

Selena si nechala natáhnout prsten a vyskočila,objala ho a políbila.Povídá: ,,Ano,ano.Ráda se stanu Tvou ženou.Miluji Tě celý svůj život a navždy budu!"





David zaplatil a odcházejí.Má ještě jedno překvapení.Vezme jí do přístavu,kde pro ně na víkend pronajal loď.


La Micha & její panenky.


4 komentáře:

  1. Ježiš marjá! Tak to jsem nečekala! No tak to mě dostali! A jaký mají krásný oblečení! Luxus! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň překvapení snad příjemný?Ano,jejich šatník a bydlení jim fakt závidím :-D

      Vymazat
  2. Krásne 🥰❤️😍 Dúfam, že budú spolu šťastní.

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....