pátek 22. července 2022

Barbie Rapunzel 1997


 Barbie Rapunzel 1997


Je fakt směšný,že skoro čtyřicetiletá ženská si kupuje panenky Barbie a plní si tak své sny z dětství.Na tuhle si obzvláště pamatuji.Nádherná reklama v televizi na ní běžela a já naše pořád otravovala,aby mi jí koupili k narozeninám nebo k vánocům (celkem brzo jsem přestala věřit na Ježíška) prostě k něčemu.Hmm ano dostala jsem panenku pod stromek.Byla to nějaká chabá napodobenina této Rapunzel.Šaty měla celkem hezké,ale obličej byl hrozný a vlasy sice měla dlouhé,ale fakt hrozně málo navlasená,byla vidět pleš místy.Asi si dokážete představit mé zklamání.A takhle to bylo se vším,samé náhražky.Nechci si stěžovat,jen říkám jak to bylo.Tehdy mě to hrozně mrzelo a nechtěla jsem chápat,že na to naše rodina prostě nemá.

Nedávno jsem Vám představila Ballerinu a netušila jsem,že se mi podaří sehnat v tak krátké době tuhle Rapunzel,kterou jsem měla na seznamu.Ano,mám seznam.Ještě mi chybí dvě srdcovky a které to jsou pochopitelně neprozradím.

Když jsem sbírala Barbie,tak jsem tuhle Rapunzel měla.Dokonce 2x.Rapunzel blondýnku,byla hraná a nahá.Měla dost zacuchané vlasy,které se mi podařilo dát do pořádku.Pak někdo rozprodával svou sbírku,kde byla Rapunzel coby černoška a byla jako nová.Koupila jsem jí kvůli šatům a černošku později prodala.Časem všechny Barbie,kvůli panenkám Fashion Royalty,ale to je jiná kapitola.Tehdy jsem si konečně Rapunzel užila a vyhrála si s ní.Dnes Vám ukážu novou,krabicovou a ty hrací před pár lety co jsem měla.



Tvář Mackie




Bylo by to úžasný mít i prince,jako set,ale netrvám na něm.




Mé dvě Rapunzel.Bílá byla hraná a na vlasech to bylo dost znát,ale měla je husté,což o černošce se říci nedalo.




Koupila jsem jí jen kvůli šatům.Byla nová.




Ta byla hraná a nahá.Vlasy jsem jí dala do pořádku a šaty jsem jí dala od černošky.




Krásná princezna.Nejhezší z Barbie princezen,aspoň podle mého názoru.




La Micha & její panenky

12 komentářů:

  1. Chápu, taky si občas říkám, že kdybych v dětství dostala pravou (od Matella) barbie brunetku, nezačala bych v dospělosti se sbíráním :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že?Mám synovce a neteř a když vidím kolik mají hraček a stejně si jich nevšimnou...Za mě to bylo jiné no.Měla jsem málo hraček,neznačkových pochopitelně a nikdy jsem žádnou nerozbila nebo nějak poničila,neexistovalo u mě.

      Vymazat
  2. Je vážně krásná! Jà jsem taky měla jen panenky napodobeniny u nás taky nebyly peníze. Panenky mám ráda pořád a to je mi 41:)

    OdpovědětVymazat
  3. Toto je nádherná Barbie, dokonalá. Mám ju tiež. Pamätám si ju z detstva, aj reklamu na ňu, aj katalóg s ňou. Nádherná Mackie a v dobrom Ti pozividím, že si mala možnosť preskúmať aj tmavú verziu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Ano,ta reklama byla krásná a katalog s ní mám,koupila jsem ho jen že tam byla ona!Tu tmavší verzi jsem koupila kvůli šatům,jinak bych jí nekoupila - já nejsem příznivec tmavých panenek.

      Vymazat
  4. Nádherná, gratuluji. Taky se mi vždycky líbila. Je fajn, jak si plníš své dětské sny :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sny si vždy treba plniť , obzvlášť tie zberateľské.🙃😉 Gratulujem Ti k nej.🎉❤️
    Ja si na tie časy pamätám, že si ju už mala. Je to prekrásna Mackie, aj ja som po nej v detstve túžila.🙂
    Dodnes mám ten Barbie katalóg, kde je s princom na prvej strane.💕
    Ja som patrila medzi tých šťastlivcov, ktorí mali v detstve pravé Mattelky, (moja prvá bola už v 3 rokoch), vďaka známej, ktorá sa vydala do Švajčiarska. Pred pár rokmi som ich už ako zberateľka všetky predala. Preto je to asi u mňa naopak.🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.No kdoví,jestli by mě dnes zajímaly panenky,kdybych je jako dítě měla?!Ano,katalog mám také.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....