neděle 3. července 2022

Plány na léto.


Christian s Valérií si zašli do restaurace...Později jdou ještě do divadla...





 

Christian: ,,Tohle je velmi snobská restaurace.Snad Ti bude chutnat...´´

Valérie: ,,Já to tu vlastně znám.Ehm,když jsem doprovázela Paula na nějaké pracovní schůze,tak často se konali právě zde.´´

Christian: ,,Ach tak...Když je řeč o Paulovi,zdá se že má další pracovní schůzku...´´ a kývl směrem,kde ho vidí Christian sedět i s dalšími muži.




Valérie: ,,Jsem ráda,že nechtěl abych ho doprovázela - jako asistentka.´´

Christian: ,,Nemluvme o práci.Jsou už prázdniny a chtěl jsem se zeptat,jaké máš plány?Kdy budeš mít nějakou dovolenou?´´

Valérie: ,,Vlastně jsem si dovolenou ještě nenahlásila.V neděli vezu syna na dětský sportovní tábor,tři týdny tam bude.Takže si vezmu dovolenou až se syn vrátí,abych mohla být s ním.Ty máš nějaké plány?´´

Christian: ,,Přizpůsobím se.Ale potřebuji do Londýna,pracovně a také navštívit syna.Napadlo mě,že by jsi mohla přiletět za mnou nebo pak i se synem.Byla jsi někdy v Londýně?´´

Valérie: ,,Ne,nikdy jsem v Anglii nebyla.To by se synovi asi líbilo...´´

Christian: ,,V práci si zařiď volno na celý srpen.Přijedete za mnou do Londýna,budeme v mém domě a...´´

Valérie: ,,Ty máš dům v Londýně?´´

Christian: ,,Vlastně v Londýně mám byt,ale je malý.Pohodlnější bude,když budeme v mém rodném domě kousek od Londýna.´´

Valérie: ,,Aha...´´

Christian: ,,Až Vám ukážu to nejlepší z Anglie,tak bychom mohli někam k moři...´´

Valérie: ,,Nevím,jestli dostanu tak dlouhou dovolenou?´´

Christian: ,,Tak si vezmeš neplacené volno a já Ti peníze dám,to není žádný problém.´´

Valérie: ,,Pro Tebe to asi problém vážně není...Omluv mě,od skočím si...´´

Christian: ,,Jistě.Objednám nám víno.Máme ještě čas...´´


Valérie odešla na toaletu a Paulo se rozhodl hodit řeč s Christianem.Dlouho se neviděli,ani spolu nemluvili - letmo na svatbě.




Paulo: ,,Ahoj,mohu?´´

Christian: ,,Ahoj,jistě..Tak jak bylo na líbánkách?Co manželství?´´

Paulo: ,,Bylo to báječné,líbánky i manželství je skvělé,ale to jsi poznal sám.Promiň.Mohu se na něco zeptat?Vídáš se s Valérií čistě obchodně nebo v tom je něco osobního?´´

Christian: ,,Není to má placená společnice,jestli se ptáš na tohle.´´

Paulo: ,,Nechtěl jsem se Tě nějak dotknout.Vlastně je fajn,že po tom všem zase randíš,ale nevím jestli Valérie je zrovna ta vhodná žena,tedy...´´

Christian: ,,Valérie je úžasná žena.Jestli narážíš na minulost,ta je pryč.Začala znovu.´´

Paulo: ,,Jistě a je dobře,že je to pryč,už kvůli jejímu synovi,ale uvědom si,že by to pro Tebe nemuselo být dobré?Myslím do budoucna.Lidi můžou mluvit,nechápej mě špatně prosím.´´

Christian: ,,Je zvláštní,že tohle říkáš zrovna ty?´´

Paulo se chtěl zeptat,jak to Christian myslí,ale vrátila se už Valérie,tak jen pozdravil a popřál hezký zbytek večera.Vrátil se ke svému stolu,ale Christianova otázka mu ležela v hlavě.Jak to myslel?!





Valérie: ,,O čem jste se bavili?´´

Christian: ,,O ničem důležitém.´´


O PÁR DNÍ POZDĚJI




Christian: ,,Byl bych rád,kdyby jsi přišla někdy včas?!´´ Christian mluví na svou dceru,která jako vždy přišla pozdě!

Avril: ,,Ahoj tati,omlouvám se...znáš to.A jak jinak,co nového?Vypadáš dobře a spokojeně,že někoho máš?!´´

Christian: ,,Neměl bych se spíše já ptát Tebe,drahá dcero?Ale máš pravdu.Vídám se s někým.´´

Avril: ,,To je fajn a znám jí?´´

Christian: ,,Pochybuji...Chtěl jsem se zeptat,co budeš dělat o prázdninách?Napadlo mě,že by jsi jela se mnou do Londýna nebo pak někam k moři,že bychom vyrazili?´´

Avril: ,,Tati to nepůjde.Mám teď spoustu práce,focení a tak a až na konci srpna mám mít volno,ale to už jsem domluvená s holkami,že pojedeme dolů na jih.Promiň.´´

Christian: ,,Co se dá dělat,nevadí.Tak snad někdy příště.Ani nepojedeš do Kalifornie za prarodiči,už spolu mluvíte ne?´´

Avril: ,,Bohužel tam se také teď nedostanu,navíc tu byly na Velikonoce.´´





Ještě se bavili o dalších věcech,než je vyrušila kamarádka od Avril,která jí tu měla vyzvednout...






Melody není žádná stydlivka.Představí se a živě se začne s Christianem bavit.Avril zná svou kamarádku a obrací oči,protože Melody právě flirtuje s jejím otcem...



Avril si všimla,že je otec na rozpacích a tak se ho rozhodla zachránit.Ukončila rozhovor,rozloučila se s otcem,že si později zavolají a odváděla Melody pryč.





Melody: ,,To jsme musely odcházet zrovna teď?!´´

Avril: ,,Jsi nemožná!Je to můj otec a ty s ním flirtuješ o sto šest,navíc má přítelkyni.´´

Melody: ,,No a?!To není žádná vada.´´

Avril: ,,Mohl by být Tvým otcem.´´

Melody: ,,Ale není.´´ a zamrkala na Avril,která jen obrátila zase oči v sloup.



La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Samé velké plány na léto! Tak snad si to užijí:) A Melody je v příběhu hurá! Jsem ráda že ji budeme vídat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až jim ty plány závidím.Jojo,rozhodla jsem se,že PP obsadím do svých příběhů.

      Vymazat
  2. Bylo léto, horké léto... tak jsem zvědavá jak se všechno zamotá a rozmotá. Krásné oblečení, holkám i klukům to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Až im závidím, tiež by som sa šla schladiť do Londýna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Londýn jim zrovna nezávidím,někam k moři a válet se na pláži a cachtat v moři to by se mi líbilo.

      Vymazat
  4. Valerii a Christianovi prajem im spoločný vzťah a Londýn je úžasné a dokonalé miesto.🤩 Ja by som ho uprednostnila pred kúpaním sa mori a ležaním na pláži.😅 No, Christian to s Avril rozhodne nemá ľahké. A tá Melody to na záver "zabila".😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi spolu líbí a doufám,že snad už oba našli své štěstí.Londýn nevím proč mě nikdy nelákal.Kam bych se chtěla vrátit je Paříž a Itálie.Avril má povahu po svém otci :-D .Škoda,že Melody nemá čas na další příběhy...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....