úterý 12. července 2022

Barbie Twirling Ballerina 1995

 


Barbie Twirling Ballerina 1995,tvář Superstar 1976


Tohle je jedna z Barbie,která běžela v televizní reklamě a já o ní jen snila,protože naši neměli peníze na takové hračky.Dnešní děti vůbec netuší jaké mají vymoženosti a to co považují za samozřejmé o tom se mohlo dříve jen snít.

Tuhle panenku prodávala jedna sběratelka a byla originál zabalená.Takže o nějakých 25let později si plním svůj dětský sen.

Baletku nechám hezky v krabici.Má krásný dres,účes a milý obličej.






Krabice sice má pár kosmetických vad,ale nic hrozného.






Měla jsem štěstí a narazila na ještě jednu baletku z druhé ruky,už sice hranou,ale to mi nevadilo.Sama si s ní chci hrát a dát jí do civilu apd.Panenka byla v dobrém stavu.




Barbie civil sluší.Panence jsem sundala čelenku,umyla vlasy a dala jí něco civilnějšího.Balerínky má na noze namalované takže odpadá starost s botami.



Kamarádky Barbie a Sandy.




Konečně využiji pořádně nábytek pro Barbie.



Tak snad se Vám moje Barbie líbí.Ještě jí chci nafotit v plesovkách,ale to zase příště.


La Micha & její panenky.


8 komentářů:

  1. Parádní článek i fotky. Preferuju obličeje i těla z éry Fashionistas od roku 2015/2016, ale pár retro Barbie mám taky v oblibě.
    Nejradši mám Cool Blue v manšestrových lacláčích a s kulichem, pak Spot Scene (čili "dalmatinku"), Songbird v princeznovských šatech a pak právě tuhle balerínu. Tyhle čtyři jsem si z nostalgie pořídila taky - bohužel tu balerínku nemám v top stavu jako ty, ale i tak je moc hezká... Takže jsi mě fakt potěšila. Malá holka uvnitř mě se tetelí blahem :-) Díky Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Po Cool Blue toužím,ráda bych jí ubytovala.

      Vymazat
  2. Jaké překvapení! To je tak roztomilý :) Já se strašně ráda koukám na pinterestu na fotky starých Barbínek z mojich dětských let a je to příjemně uklidňující a nostalgické. Je hezký že sis splnila sen:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že?Poslední dobou překvapuji samu sebe!Děkuji moc.

      Vymazat
  3. Je moc hezká, líbí se mi. Tak mě bylo 10 let když přišla na trh první Barbie. Takže jsem se s nima seznámila až když jsem naší dcerce koupila panenku Barbie a něco na ní ušila a upletla. Zato teď jako důchodkyně mám panenek Barbie celou hromadu, a to všech možných - jak starších tak novějších.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to moc gratuluji. Já si taky barbie pamatuju jen z reklam, naši na ně taky neměli peníze. Ale nemůžu říct, že bych vyloženě nějakou chtěla. Já jsem si s spíš s klukama stavěla přehrady a tak. A když se mi do ruky dostala nějaká panenka, většinou to skončilo hodně blbě. Prostě si hraju až na "stará" kolena ;-) Možná, že kdybych v dětství byla panenkovská, dneska by mě už nezajímaly...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda panenky od mala a právě protože si to naši nemohli dovolit,tak si to vynahrazuji asi až teď :-D

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....