pátek 1. července 2022

Někdo tu je navíc...



 

Selena s Tasmin právě odcházejí na oběd,když se potkávají s Lovely....

Lovely: ,,Ahoj,jdete na oběd?´´

Selena: ,,Ano,chceš jít s námi?´´

Tasmin: ,,Přeci chodíváš s Miou?!´´

Lovely: ,,To ano,ale ta zítra odlétá s rodinou do Irska a chce mít čistý stůl.Vynechá i oběd...´´

Selena: ,,Však pojď s námi.Nám to nevadí.´´

Lovely: ,,Tak prima.Jen potřebuji říct něco Mie a hned jsem tu,nevadí?´´

Selena: ,,Běž,počkáme.´´



Tasmin: ,,To jako Růžový bonbónek bude chodit teď s námi?!´´

Selena: ,,Nebuď protivná.Musela by jít na oběd sama a my stejně jdeme.´´

Tasmin: ,,No prima...´´




Tak se vydaly společně na oběd.Tasmin ani neskrývala své podráždění.




Lovely: ,,Tohle je fajn restaurace lomeno kavárna.Jsem tedy chodíte?Mia sem také chodí.Já miluju těstoviny.Jsem vegan a zde vaří i pro lidi jako já.Ty Seleno také nejíš maso?´´

Selena: ,,Maso jím,ale tyhle zeleninové těstoviny jsou famózní.´´

Tasmin: ,,No tak dobrou chuť!´´ Tasmin doufala,že tím debatu utne.Začínala být už podrážděná.







Ale Lovely zvládala jíst i mluvit,ke smůle Tasmin...

Lovely: ,,Krásný overal,ten máš od Marion?´´

Selena: ,,Ano.Děkuji.Celkem jsem si oblíbila její styl.Ty máš šaty od Devony,že?Jsou moc pěkné,sluší Ti.´´

Lovely: ,,Děkuji.Já miluju módu.Kde ráda nakupuješ ty,Tasmin?´´

Tasmin: ,,Nesnáším nákupy!Auu...´´ Selena jí kopla,už to vážně přehání!Myslí si.

Lovely: ,,Škoda,já ráda nakupuji.Nutně potřebuji nové plavky,ale já tak nerada chodím sama.Je to otrava,ve dvou je lepší zábava...´´

Selena: ,,Já v sobotu nic nemám přes dopoledne,tak se můžeme domluvit a vyrazit na nákupy a pak dáme oběd?´´

Lovely: ,,Jé to by bylo prima.Tasmin půjdeš také?´´

Tasmin: ,,Říkala jsem,že nerada nakupuji.Takže ne.´´

Lovely: ,,Škoda.Ale my si to užijeme i tak,že?´´ a mrkla na Selenu.

Ještě chvíli se bavily o blbostech a pak se Lovely omluvila,že musí jít.Má ještě nějakou práci.




Selena: ,,Musela jsi se tak chovat?!Co Ti ta holka provedla?!´´

Tasmin: ,,Je protivně sladká.´´

Selena: ,,Je milá,což o Tobě se říci nedá.´´



Tasmin: ,,Je mi prostě protivná.Však až s Růžovým bonbónkem budeš kolik hodin,tak jí budeš mít plné zuby,uvidíš zítra!´´

Selena: ,,Mohla jsi jít také,nabídla Ti to ona sama.A neříkej jí ´´Růžový bonbónek´´,prosím!´´



Tasmin byla dokonale otrávená.Lovely si Selenu dokonale omotala kolem svého růžového malíčku!


La Micha & její panenky.





9 komentářů:

  1. Tasmin prostě žárlí! Mohla by být ráda že takový růžový bonbónek vůbec existuje :) Lovely je krásná! A kočkám to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bude ještě zajímavé, jestlipak si holky vjedou do vlasů.

    OdpovědětVymazat
  3. No Tasmin je číslo, ale ako sa poznám, tiež by som bola podobne "príjemná". Som zvedavá, ako to s nimi dopadne :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Uvidíme, co se z Lovely vyklube a jestli má pravdu Tasmin nebo Selena...

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....