úterý 19. března 2024

Rande a zraněné ego



 

Sofia a Leo se seznámili u Marion,když pořádala přehlídku pro V.I.P. hosté.Ten večer odešli spolu...

Sofia se dozvěděla o zásnubách jejího bývalého snoubence a i když se tvářila statečně,zaskočilo jí to a Leo byl právě na blízku.Dělal jí společnost.Nabídl jí doprovod.

Tu noc prošli snad celou Paříž.Povídali si a Sofia mu svěřila svůj příběh.Leo se ukázal jako dobrý posluchač a také byl velmi milý.Nad ránem se rozloučili a šli každý do svého domova.

Leo tomu dal pár dní a poslal Sofii milý lístek s květinami i s pozváním na večeři.Ráda pozvání přijala...


Leo vybral jednu výbornou restauraci a jako správný gentleman přinesl i květiny...


Leo: ,,Krásné šaty.Ty nešila ale Marion?"

Sofia: ,,Ne,nešila.Jsou od Fashion Royalty.Opravdu se vyznáš v módě." začali si tykat už tu první noc,kdy mu říkala svůj příběh

Leo: ,,Myslel jsem si to.Moc Ti sluší.Jsi krásná žena."

Sofia: ,,A proto mi utekl snoubenec za jinou,ale děkuji."

Leo: ,,Jsi zraněná,to chápu,takže jsi teď více sebekritická,ale já vidím dobře."

Sofia: ,,Nechme toho...Raději mi něco o sobě řekni ty?Vlastně o Tobě nic nevím?!"

Leo: ,,A co chceš vědět,například?"

Sofia: ,,Tak základní informace.Co vlastně děláš?A máš také zlomené srdce nebo jsi měl?Nejsi ženatý,že ne?!"

Leo se začal smát: ,,Ne,ženatý nejsem a nikdy jsem nebyl.Nikdy se nenašla taková žena,se kterou bych to dotáhl ke konci,ale to jsem asi říkat neměl?!A co dělám?To je různé...Řekněme,že podnikám a neboj,mé obchody jsou legální."

Sofia: ,,Jsi celkem tajnůstkář,že?"

Leo: ,,Ani ne,jen nerad o sobě mluvím."

Sofia: ,,Ty ale nejsi Francouz,že?"

Leo: ,,Ne.Narodil jsem se ve Švédsku,pak jsem šel studoval do Anglie a s kamarádem jsme se po škole vydali do Ameriky a tam jsem vlastně žil do nedávna.No a nakonec jsem skončil tady."

Sofia: ,,Rád cestuješ?"

Leo: ,,Ano a ty?"

Sofia: ,,Také."

Leo: ,,Tak to je skvélé.Můžeme cestovat spolu.Hmm...to jídlo je výborné..."

Sofia: ,,Ano,velmi..."


Večer plynul a bylo jim hezky...Povídali si a užívali si výborné jídlo a pití...





 O NĚKOLIK DNÍ POZDĚJI





Leo pozval Sofii do divadla a poslal jí i od Marion šaty,aby si ten večer oblékla...

Představení se jim líbilo a pak si zašli ještě na skleničku...


ZASE O NĚKOLIK DNÍ POZDĚJI





Leo pozval Sofii na koncert a pak na večeři do velmi luxusní restaurace...Cestou koupil od prodejkyně růže...

Sofia: ,,Leo,děkuji za dnešní večer.Rozmazluješ mě.Přiznám se,že s Adamem jsem příliš často ven se nedostala.Neměl to moc rád.Vyhovoval mu klid doma.A květiny vůbec nenosil.Promiň,je to hloupé,že srovnávám nahlas.Omlouvám se."

Leo: ,,V pohodě,moje ego to unese.Rád Tě rozmazluju.Navíc tohle všechno mi přijde normální.Rád se bavím.Tyhle šaty Ti zatraceně sluší,jsi v nich sexy.Ty jsem viděl na přehlídce."

Sofia: ,,Děkuji.No,popravdě jsem váhala jestli si je mám vzít.Na můj vkus jsou příliš odvážné."

Leo: ,,Jsme v Paříži,tady není nikdy ničeho hodně,jak jsem už pochopil."





Leo: ,,Co podnikneme dál?"

Sofia: ,,Šla bych už domů,jestli nevadí..."

Leo: ,,To je dobrý nápad.Ke mě nebo k Tobě?"

Sofia chvíli nechápala a pak jí to došlo: ,,Ne,asi jsme se špatně pochopili.Chtěla bych k sobě domů,ale sama.Nezlob se."

Leo: ,,Teď trochu moje ego trpí.Odmítáš mě jen dnes nebo?"

Sofia: ,,Omlouvám se,ale já ještě nejsem připravená na nějaký vztah,natož abych šla jen tak s někým do postele..."

Leo: ,,Aha,chápu.Asi jsem to celé špatně pochopil.Zaplatím a nechám zavolat taxi."

Sofia: ,,Leo,prosím nezlob se.Já..."

Leo: ,,Neomlouvej se.Asi bude nejlepší,když se ozveš ,až budeš vědět co chceš.Číslo na mě máš.Měj se hezky.Dobrou noc." a odešel...

Sofia nechápala a dívala se za odcházejícím Leem...



La Micha & její panenky

4 komentáře:

  1. Teda takové outfity! Absolutní luxus! A Sofia je opravdu krásná. Leo si asi myslí že mu žádná neodolá tak to se spletl. Těším se co bude dál:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem si záležet a oba si potrpí na luxus a módu.Děkuji moc.To ani ne,ale spíše jde k věci.To uvidíme...

      Vymazat
  2. Teda, to ako zladení išli spolu do divadla :-) Nádherné oblečenie.... No, Leo išiel na to asi trochu zhurta, predsa len Sofiu nechal nedávno snúbenec, aj keď to vzala dobre, tak v kútiku duše to trochu bolí...

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....