pátek 1. března 2024

2x Eugenia Summer Rose 2023 (Margot)


 

Summer Rose (Letní Růže) Eugenia Perrin - Frost

W Club 2023

Na tuhle krásku jsem se moc těšila a přiznám se,že dlouho mě žádná panenka tak nenadchla,jako právě tato něžná a zároveň sexy blondýnka.Mám jí už dlouho,ale teprve nyní jsem se dostala k tomu Vám jí oficiálně představit.

Co se týče oblečení,tak ani neurazí a ani nenadchne.Aspoň tak to vnímám já.Pro "Letní Růži" bych si dokázala představit hezčí a stylovější šaty.Doplňky celkem bída.V názvu má růži,takže bych logicky očekávala šperky s tímto motivem,že?Prstýnek má tvar motýla.Náušnice na můj vkus obyčejné,přitom zrovna na nich by se dalo "vyřádit" a o zbytku se vyjadřovat ani nebudu.Jediné,co se mi z její výbavy fakt líbí,jsou luxusní boty.Naštěstí mě šlo o samotnou panenku.

V roce 2019 vyšla "Anglická Růže",která mi unikla a jsem ráda,že se společnost rozhodla vyrobit její opak.Anglická Růže měla hezčí oblečení.Tato blondýnka se mi líbí přeci jen o kapku víc,než její černovlasá předchůdkyně.

FOTO NENÍ MOJE




Tvář Eugenia je celkově dost oblíbená.Osobně jí také považuji za jednu z nejhezčích tváří u Fashion Royalty.

Já sama mám jen tři panenky s touhle tváří...




JSOU MÉ OBLÍBENÉ








Dala jsem jí jméno Margot








Dobře se fotí i obléká.Líbí se mi její jemná malba.Dlouhé blond vlasy...





Tolik se mi líbí,že jsem neodolala a k Vánocům si koupila ještě jednu .Poprvé v životě mám doma dvě stejné panenky.Tuhle mám na své příběhy,hraní a přemýšlím,že jí rozpustím vlasy - to byl hlavní důvod,proč jsem šla ještě do jedné.

Mám jí stále originál zabalenou.Nemůžu se rozhodnout,zda si jí mám fakt nechat nebo jí poslat dál,ale zatím zůstává originál zabalená.Uvidíme...




La Micha & její panenky

6 komentářů:

  1. Je nádherná! Ten světle růžový kostýmek je boží! A to prádlo... Je sranda že máš dvě, já bych taky měla pokušení rozpustit jí vlasy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc.Vím,je to asi šílené mít dvě panenky,ale obě byly za relativně výhodnou cenu a ta touha mít dvě nebyla nikdy tak silná,jako u této konkrétní panenky.Ty vlasy mě lákají hodně rozpustit,ještě jsem se k tomu nedokopala...Kdoví,jestli to uskutečním a možná časem druhou originál pošlu dál...Nevím no...

      Vymazat
  2. Toto je nádherná Eugenia. Túto tvár by som veľmi chcela vo svojej zbierke. Páčia sa mi všetky tvoje tri, ale táto je z nich podľa mňa najlepšia, hoci to som si dlho myslela, že Le Tuxedo je úplne najkrajšia blond Eugenia, ale potom prišla Summer Rose, že áno. Keby si ju niekedy náhodou chcela predať, tak sa hlásim :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Ano,cítím to stejně.Tato je dokonalá.Aspoň z mého pohledu.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....